1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zeiken julie!! Julie willen die game zeker weten hebben!! En stiekem diep in julie verkramte hartjes weten julie dat deze game goed is!!

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dude, let op je taalgebruik en je uitroeptekens. Bedankt. :)

Deze game ga ik zeker halen vanwege de sfeer,houdbaarheid en hoe groot het is etc. Dé game in mijn ogen.

3. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ben het met je eens;) ... het is een goed spel..en ieder heeft zijn eigen mening erover
    :+

4. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je het een kutspel vind dan vind ik dat je het spel neit genoeg heb gespeeld .

bij zo'n super game gaat het niet meer om mening:D

5. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    je praat hetzelfde als een maat van mij...
    HOEZO kan je geen menign hebbem over een spel..:confused: als je dit een kut game vind dan kan dat toch( srry voor taal gebruik)

Bytheway ik vind dit een topgame8)

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zat eerder te denken aan een Leinhart-achtige cape! ;)

Enfin, ik heb die pagina's gelezen en ''ik snap 'm ''. 8)

Jaja, zeg maar nix. 'k Heb nix beters te doen...

7. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm de site van de makers is down... Zou dat iets met een eventuele release date te maken hebben? :)

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Heb ik iets gemist ofzo? Is de game al uit ofzo? Hoe kunnen sommigen van jullie dan al zo statig beweren dat het een topgame is, en wanneer iemand daar nog aan twijvelt meten lopen zeiken?

Wacht nou eerst maar ff af tot we die game een paar weken gespeeld hebben, en dan zullen we kunnen oordelen. maybe zit dat spel wel vol met bugs, haperende graphics, halve quests (ala Fable), etc etc.

Chill mensen :)

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bethesda heeft de game maanden net uitgesteld om al de bugs eruit te krijgen...en als je eens al de filmpjes zou bekijken dan wist je waar we het over hebben.

10. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    shit jonge de release komt dichter en dichter 24 maart ik kan niet wachten, dit word zo zo vet

11. sickness

Leuk Bevonden:
    0

dude je hebt zeker de oude morrowin nooit gespeeld. als de graphics nog zo brak waren als de oude, de vechtmodus nog zo slecht, het praten met mensen nog zon lange lijst waar je doorheenmoet, maar een ander eiland dan zou het al weer een van de vetste spellen worden, daar zijn het denk veel mensen mee eens hier, maar dit word beter, mooier en ja beter

ga niet oblivion afkraken in een oblivion forum

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb ook niet gezegd dat ik hem niet wil. zal hem meteen kopen (als ze me 360) nou eens hebben (volgende levering zit dat vechten ie van mij in) en ondanks dat het vechten zo eruit ziet gaat het mij om de wereld eromheen.

13. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog even en dan komt ie! De vierde week vanaf nu is de launchweek! hij komt dan op een vrijdag uit en dan lekker het hele weekend spelen! O YEAH!!

14. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker en het hele weekend non stop he geen pauzes en dan met 4 man bij elkaar ieder een box

15. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou e dat niet maar ik ga wel deze maand ook GRAW en BMC halen!! En dan met die 2 online games lekker online met meerdere spelers (splitscreen online)

Kan niet wachten!! Nog drie maanden trouwens en de zomervakantie begint, dan lekker 2 maanden OBLIVOn en andere online games!! Al moet ik daarna een drukke opleiding gaan volgen,,, snik snik.,,, MAAR NU NOG NIET!!:9 :9

16. marine robin

Leuk Bevonden:
    0
    ja Man ..als jer iets op tegen hebt gan dan a.u.b naar een andere forum_O_ ......
    je kan het toch gewoon zien dat het eenm goed spel is of nie(check de filmpjes de screens dan weet je al genoeg)

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb net de startpost aangepast, en dan heb ik het over het deel 'Skills'. Eerst stonden hier de Morrowind skills, nu staan er dus de skills van Oblivion.

En ook heb ik mijn 'Eigen Mening' aangepast.

18. sickness

Leuk Bevonden:
    0

MAFKEES

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    :cool:

Waar heb ik dat aan te danken? 8)

20. Goiz