1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn rond de 45/50 muzieknummers in Oblivion waar waarschijnlijk wel remakes tussen zitten van Morrowind nummers, als je geintreseerd bent in de muziek van Oblivion zul je geen muziekcd bij de collectors edition vinden maar zul je die ooit op een speciale cd in de winkel kunnen kopen.O-)

2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik kijk nu op me eigen site voor nieuws aangezien ik allemaal rss feeds heb van verschillende site's en daar zag ik dit ook tussen staan:

3. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jonguh, dit wordt al 2 keer netjes gepost met een link in dit forum gedeelte, en dan kom jij nog eens aan met een hele waslijst!
    Punt 1 niet nodig, en punt 2....

Heel vervelend dat je nu een héél stuk naar beneden moet scrollen voor niets.

In elk geval zien de Achievements er interessant uit. Maar je zult er ook erg lang mee bezig zijn, wil je allemaal halen volgens mij :cool:!

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil dit gaan worden:

Ras: Redguard

Birthsigns: The Shadow (1x per dag 60 seconden onzichtbaar)

Skills: Blade, Athletics, Heavy Armor, Acrobatics, Marksman, Block, Destruction, Mercantile

Weten jullie al welk ras en skills jullie kiezen?

Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  6. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn er nog al wat

7. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar dit spel,ik hoop dan ook dat tie uitkomt op 24 Maart.Zijn de graphics van dit spel vermindert of was dit maar een gerucht????:confused:Wie iemand het?

8. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    shadows van voorwerpen zijn er uitgehaald.
    Dus wat je in dat filmpje part 1 ziet.
    Waar je op het begin in de gevangenis zit en dan Uriel Septim
    tegenkomt. Daar zie je ook de mooie schaduwen van de kettingen
    aan de muur enzo. Dat is er allemaal uit.

Verder heb ik bij de laatste screens het idee dat de bump mapping
    iets achteruit gegaan is. Maar dat zal wel aan mij liggen
    (al hoor ik het wel vaker dat mensen de laatste screens minder vinden)

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
  10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej,ik wacht dan wel evkes de videorevieuws af.In de trailer die pas geleden op live te vinden is,kan je het niet zien dat er dingen zijn weggehaald.Laten we toch hopen dat alles er toch tof uitziet;)

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  12. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de achievements een beetje tegenvallen. Ik had meer verwacht dat je ook achievements zou krijgen voor bijvoorbeeld het vinden van een legendarisch wapen of alle grotten te hebben ontdekt en meer geheime plaatsen. Ik vind dit nu een beetje standaard achievements.

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Zo.. maar weer is ff kijken in deze thread.. tijdje Oblivion gevolgd en nu zag ik de trailer op marketplace en kreeg ik er weer een beetje zin in :) Druk bezig met WoW en heel weinig op mijn 360 gespeeld :eek: Maarja als straks Oblivion uit komt.. (ik ga nog steeds uit van april) moet ik maar weer wat tijd vrijmaken :) Over die schaduwen... dat die eruit zijn gehaald vind ik persoonlijk heel jammer. Ik was echt onder de indruk toen ze die schedeltjes opakten in die demo filmje.. damn dat zag er mooi uit... maar was het een gerucht of is het ergens bevestigd?

14. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nieuw beeldmateriaal op ign, hetzelfde filmpje als in dat duitse magazine een maand geleden maar toch!

en wat screens.

Verders is er ''bevestigd'' dat de release binnen enkele! Weken bekend gemaakt zal worden, denk aan 2 tot 3 weken. Ook lijken de geruchten waar te zijn dat de game verschuifd naar 30 April maar zolang dit nog niet bevestigd is blijf ik gewoon hopen op Maart.

Wel wil ik zeggen dat er ook al een reclame gevonden is in een duits magazine van Oblivion waarop stond dat de game op 24 maart in de handel is,
    al heb ik de link nu even niet van de scan. Al met al ben ik benieuwd naar de release! Al is mischien 10 april of 15 April mischien ook wel mogelijk, maar ik blijf bij 23 maart voor zover.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die screens op IGN stonden voor een deel al in de laatste XBM, dus echt nieuw is het nieuw. Maar dat gaf jij ook al aan.
    En hoe kan een fimpje in een magazine staan?

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Er staat een preview in de PU. Normaal wil dit weinig zeggen, staat meestal niet veel nieuws in, maar een paar kleine dingetjes vielen me toch op.

'Jan' is hééél erg positief over de game. Hij heeft het gespeeld in een hotel waar 6 PC's en 6 360's stonden. PC heeft hij zelf gespeeld en 360 heeft hij alleen bekeken. Je raad het al: Hij heeft dus een paar vergelijkingen in zijn preview zitten.

Op het laatst zegt hij ook nog dit:
    Toch leuk om weer even te horen. :)

Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  19. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat filmpje wat een mnd geleden meegeleverd was bij een duits magazine! Was toen exlusief nu voor iedereen.

20. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    360 screen 1 homo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina