1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Dark Elf idd een goede keuze is, vooral omdat je met dat ras alle kanten opkan, in magie en in vechten. Ik vind Dark Elf ook het duisterste ras, speel het zelf ook bijna altijd.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dark elf of wood elf wordt ik. Stealth is mijn ding en boogschutten ook dus.. :)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tnx, dark elf it is (will become, eigenlijk :9 )

4. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Turn Undead verjaagt/verwondt undeads, het is een krachtige spell die vooral Paladins goed kunnen gebruiken :) (bij D&D en AD&D is het vaak een van hun standaard spells)

5. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk nooit serieus naar dit spel gekeken. Maar na de preview in de PU ben ik wel een beetje benieuwd geworden. De screenshots zijn echt ziek, hoe mooi. Maar kan je als rookie (nooit zo'n titel gespeeld eigenlijk) snel instappen in het spel? Het lijkt me wel gaaf, maar dan moet niet de moeilijksheidsgraag keihoog liggen. Ben ook maar een casual gamer, dus dan haak ik gauw af als het te snel moeilijk wordt.

6. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij begint het met een soort van introductie van het spel en wordt het naarmate je verder komt moeilijker.

7. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, logisch dat het moeilijker wordt als je verder komt ;) maar ben gewoon benieuwd of het instapniveau niet gelijk zo hoog is dat ik binnen een uur al vastzit. Ben wel graag eerst een paar uur bezig, lekker in het verhaal komen en dat het dan stapsgewijs moeilijker wordt. Maar jah, dat zullen jullie waarschijnlijk ook niet weten aangezien het spel nog niet uit is. Maar misschien dat iemand wat gelezen heeft over de moeilijksheidsgraad. Ik denk wel dat ik als beginneling een paar uur vooruit kan. Het schijnt een gigantisch groot spel te zijn. Het lijkt me dan sterk dat het gelijk absurd moeilijk is zoals Ninja Gaiden

8. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :| sodeknetter!! dit betekent dus als je de hele tijd springt in plaats van loopt. kan je uiteindelijk van hoge shit springen! lagge jack ass filmpjes worden dit!

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Word echt tijd dat dit spel komt! Heb van de week al die filmpjes zitten downloaden en zitten kijken en ik kan echt niet meer wachten. Dat hele spel ziet er zo fantastisch uit!

10. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt geluk dat je van de week bent gaan kijken,
    Ik wacht nu al ruim 2 jaar op dit spel!!!

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha :)

Ik volg het spel al veel langer hoor en was er al heel enthousiast over, maar ik heb van de week echt alle filmpjes gedownload en bekeken.

Achja, het aftellen is begonnen ;)

12. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgende week krijgen we de releasedata te horen

(of mischien later werd er gezegd)

13. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch de 24ste

14. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop maar dat het nog in maart is, dan kan ik em tenminste nog vragen voor me verjaardag.

hoe dan ook. ik had een vraagje over dit spel, omdat ik het nog niet zo lang volg weet ik niet zoveel erover (omdat deze game me helemaal niks leek. komt vooral omdat ik morrowind heb gespeeld en die vond ik zo pokke saai.)
    anyway. kan iemand me uitleggen hoe dat level up systeem precies werkt, want ik begrijp er de ballen van als ik die info op internet lees.

15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    de meeste mensen laten eindelijk het onderwerp van de releasedate rustten, komt Stasko weer eens. We horen het als we het horen !!!!!
    Dit wil precies hetzelfde zeggen als: ik krijg vandaag de releasedate te horen, of op een heel andere dag|:-

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ze zeiden een halve week geleden dus dat hij binnen 2 weken bekend zou worden gemaakt. Dus binnen nu en 1,5 week moet de releasedate bekend gemaakt worden. Ik denk dat er best bij had mogen staan "onder voorbehoud".

17. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt wel gevoel voor humor!!

18. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het zelf ook een beetje gemeen van de ontwikelaar om zolang de gamers te laten wachten op de officele releasedatum.Ik hoop toch dat tie gewoon eind maart uitkomt.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry, maar ik ben het wel een beetje met hem eens. Er zijn gewoon al té veel posts van de releasedate geweest. Het werd een welles/nietes spelletje of hij nou wel of niet de 24e kwam. We kunnen het misschien ff beter laten rusten. We horen het wel binnen 2 weken.

Ik deed er zelf ook aan mee hoor. :eek: ;)

20. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    @Xbox360boy
    Ik zou het valser vinden als ze zeggen hij komt 10 maart uit!
    En dat ze hem dan weer uitstellen, dat gebeurt zoooveeeel.
    En daar word ik zooooooooooooooo gek van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina