1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis natuurlijk wel erg cool om een character te kiezen met een overduidelijke handicap, zoals heavy armor en sneaking: de uitdaging ligt er dan niet in om het beste personage te creeren om zoveel mogelijk overwinningen te halen maar juist in het binnen de regels goed omgaan met die handicap. In real life heeft eenieder meestal ook wel een handicap, bijna niemand is topsporter en slim en goed om te zien en een schitterend personage en... etc

    You get my drift, denk ik zo, ik ga ook zoiets doen denk ik.
     
  2. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dude voor 200 uur aan quests maak ik mijn dude zo sterk mogelijk
     
  3. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    En daar ben ik het helemaal mee eens.
    Ik ga niet aan 1 stuk door questen, maar lekker rondlopen,
    dungeons in, kijken of ik ergens goede wapens kan jatten zonder
    al te veel te moorden. Maar ik ga ook proberen om uiteindelijk
    heel goed met alles te worden, te beginnen met Markmanship 8)
     
  4. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het trouwens wel dat heel veel combat skills nu van je endurance afhangen ipv. van je strength?
    Dat zie ik iig zo op de officiele site staan.
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    als het op de officiele site staat dan denk ik van wel 8)
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Block en Armorer zijn nu afhankelijk van de attribute endurance i.p.v. strenght. Ook is Hand-to-hand nu geen stealth skill meer, maar een combat skill.
    @Sickness: Als je geen flauw idee hebt, post dan niet aub, je hebt de laatste 5 pagina's al genoeg gespamt.
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    super leuk om je mannetje super sterk te maken


    een online scoreboard zou wel vet zijn dan kon je laten zien hoe goed je was en zo
     
  8. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    @bulleta, lijkt me niet dat een online scoreboard goed zou laten zien hoe goed je bent tov iemand anders, aangezien het spel voor iedere speler anders verloopt.
     
  9. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    jah oke maar je zou kunnen laten zien hoe hoog iemand in een bepaalde attribuut is, en hoeveel kilometers die heeft gelopen enz. het beste zwaard dat soort dingen, of hij een guildquest allemaal al gedaan heeft ofz
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    @C H I L:
    Heavy armor is ook een endurance skill die erg belangrijk is voor de echte vechter :p .

    @iedereen:
    Maar ik begin dankzij jullie toch echt te twijfelen of ik wel die Security en Sneak moet nemen. Mysticism en Conjuration kunnen wel makkelijk samen met heavy armor. Ik moet natuurlijk wel Agility in Intelligence veranderen.

    Wat voor een character gaan jullie nou maken? En het is niet te vroeg want we zitten al in Maart O-) !
     
  11. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    I agree with Sickness,
    dat zou inderdaad super zijn :D
    Dat je ook zijn armor en wapens kan bekijken enzo :)
     
  12. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, nog een 23 nachtjes slapen en dan m'n Limited Edition afhalen _O_
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom? Uiteindelijk heeft iedereen toch allemaal de zelfde unieke zeldzame wapens die het sterkst zijn.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dan ook de skills die bij Oblivion van een andere attribute afhangen dan bij Morrowind. In Morrowind was heavy armor al afhankelijk van Endurance.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Blade en Blunt Weapon zijn juist 1 van de meest gebruikte skills. Hand-to-hand is grappig als je er Vivec mee verslaat. Alleen jammer dat acrobatics niet meer van Strenght afhangt.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja, maar je gebruikt ze niet allebei, meestal kies je er maar een van de 2. En gebruik je dus maar een skill van de twee.
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus bij Morrowind had jij geen acrobatics, blunt weapon, axe en armorer als major/minor skill? Het was erg belangrijk. En voor de meeste zal het bij Oblivion ook belangrijk zijn...want er zijn 3 hele nuttige skills die er van afhangen. Ik zal alleszins Blade en Blunt Weapon nemen, ik ben niet van plan om 400 uren met een zwaard te slaan.
     
  19. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik die skills enzo bekijk heb ik al een beeld van wat ik wil

    birthsign: the warrior

    attributes:
    -Endurence
    -Speed

    major skills:
    -block
    -heavy armor
    -armorer
    -blade (ik heb een stervens hekel aan hamers en bijlen enzo)
    -athletics
    -acrobatics
    -alchemy
    en mocht het zijn dat je toch 8 skills kon kiezen nog destruction.
     
  20. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    alchemy vind ik ook erg belangrijk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina