1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    In Morrowind op de Xbox, wist ik niet waar ik heen moest. Ik kwam wel langs bij gilden en moest opdrachten doen. Maar vanwege de lange laadtijden en afwezig kompas en lelijke graphics vond ik het ook niet meer leuk. Nu heeft Oblivion niet meer die lange laadtijden,een kompas erbij en prachtige graphics dus nu ga ik het zeker snappen.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Aaah oke, dus jij was zeker een van die mensen die Casius niet kon vinden in Balmora. Ik heb wel eens van een test gehoord dat 60% vd Xbox Morrowind gamers hem niet kon vinden. :D

3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Preview Eurogamer:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63094

Ik begrijp nog steeds niet waarom mensen denken dat de PC versie automatisch mooier is dan de Xbox 360 versie. Tuurlijk, als je een top of the line computer hebt zal dit wel het geval zijn (it better be for that kind of money!), maar de de meeste huis-tuin-en-keuken gebruikers hebben toch echt geen 3+ Ghz computer met nieuwste grafische kaart op hun bureautje staan?

Zifnap

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de Unofficial Oblivion FAQ staat dat de grenzen soms natuurlijk, bergen en in het westen water, maar soms ook niet natuurlijk zijn. De niet natuurlijke zijn onzichtbare muren. Als je net voor de grens staat kan je nog heel ver zien, maar je kan er niet door.

5. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    haha tja vivec is verwarrend he

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Waaat?! Dat is wel heel erg... Je krijgt gewoon een routebeschrijving van gebouwtje naar gebouwtje. Pff.

7. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke, ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin ook even moest zoeken, ik had de routebeschrijving niet gelezen

8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Mensen neem nou alsjeblieft niet de shadow als birthsign daar heb je echt geen reet aan. Onzichtbaar ben je alleen als je niks anders doet dan lopen of stilstaan. Zodra je iets pakt ben je zichtbaar en zien ze je als dief. Als je ook dingen wilt kunnen pakken en onzichtbaar wilt blijven tegelijkertijd moet je Chameleon nemen. Die spel is waarschijnlijk redelijk snel verkijgbaar op een scroll dus dan heb je dikke shit aan je onzichtbaar dat op zichzelf al dikke shit is.

Zijn er trouwens nog meer boeiende previews waar ze hun ervaringen in schrijven vind het wel lache om te lezen

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Ik moest ook de eerste keer zoeken hoor, maar ik vond de results van die test wel opmerkelijk ja. Misschien zijn console gamers toch wat ongeduldiger, vanwege alle twitch gameplay. Ik ben de link naar die post jammer genoeg kwijt geraakt.

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klik hier voor een hele waslijst.

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Die heeft wel even wat te lezen.. :+

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    bedankt chill

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Shadow heeft volgens mij wel nut omdat na het stelen, eerst naar de thieves guild moet gaan om alles te verkopen. Ik had namelijk ergens gelezen dat guards van een afstand kunnen zien of je iets gestolen hebt. Dus om ongemerkt naar die guild te gaan is die shadow best handig.

14. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    Ah na al die previeuw gelezen te hebben, wil ik het spel nog maar erger. zucht nog even en dan kunnen we

shit jonge moet nog even 470 euro vrijmaken xbox en morrowind

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Invisibility potions en spells zijn erg goedkoop hoor. Ik heb gewoon constant effect invisibility op een exquisite ring geenchant, en zo duur was dat nou ook weer niet.

16. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    is voor het eerst dat ik zon soort spel ga spelen. zal nog wat worden denk ik:p maar wat is dan een goed ras etc om te beginnen?

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Toch best wel grappig, dit is deel 3 van de draad en we zijn nu op de helft van bijna deel 4 :D

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel grappig dat er telkens mensen zijn die dezelfde vragen stellen. Lunachris, lees de vorige thread eens diagonaal en lees ook de starterpost van deze thread.

19. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
  20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad dan ook aan om de startpost te lezen om dat daar eik alle info instaat die je nodig hebt.
    Zo zijn er ook genoeg topics waarin in de OP de release datum staat, en dan blijven mensen toch vragen wanneer die uit komt -_-''.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina