@plazz en halotrooper, ik heb de hands-on van insidegamer gelezen (http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9725) en daar zegt Kris dat de game nog veel mooier is dan je zou denken. De site vind ik betrouwbaar dus ik denk dat het qua graphics wel goed zit.
Idd de gameplay staat nog wel boven de graphics.. maar nu ik een xbox 360 heb wil ik ook wel next gen graphics.. ook al is de gameplay nog zo goed.
Ontwikkelaar: Bethesda Softworks Uitgever: 2K Games Co-uitgever: Bethesda Softworks @Graphicshoertjes: IGN vermeldt in hun hands-on duidelijk dat de character models en omgevingen er goed uit zien, maar door de enorme draw distance zijn de textures van de gebieden die erg ver liggen van slechte kwaliteit.
2k games is toevallig niet van Microsoft ? Omdat dit ook al met topspin is.. deel 1 van microsoft, deel 2 van 2k games
Ik vind het niet erg als het wazig wordt in de vertje.. maar het moet niet zo zijn dat ik ineens pixels kan gaan tellen. Ik had ergens een plaatje gezien.. (of in filmpje) Dat je dus heel ver kon kijken.. maar dat was maar klein stukje beeld. Is er ergens mischien een betere screenshot? Met die graphics van nu dan?
2K Games is een label van TakeTwo, en heeft niets te maken met Microsoft. De screenshots, die onlangs zijn vrijgegeven met de direct feed videos, waren al een hele tijd exclusieve screens van magazines. Deze screens zijn niet van dezelfde build als die dat de journalisten onlangs hebben getest.
wij zijn geen graphics hoertjes.. c h i l. Alleen benieuwd of die 399 euro aan een goed doel zijn uitgegeven om straks nog een 59 of 69 euro aan te besteden.
er word gezegt de week van 20 maart, en 20 maart is een maandag dus ik denk dat hij dan 23 of 24 maart hier is. Maar hij word iig geshiped op 20 maart dus dat is al geweldig dat er nu eindelijk iets officieel is.
dat is goed nieuws. dan is ie in elk geval nog optijd dat ik em voor me verjaardag kan vragen. maar meteen doen dan. Edit: de meest logische datum wanneer ie in Nederland komt is dan de 24ste. over het algemeen komen nieuwe releases in europa altijd op vrijdag in de winkels te liggen.
Ik vind dat ik nu wel gelijk krijg om 24 maart niet helemáál te geloven. Over iets meer dan 3 weken kan ik dus eindelijk deze game spelen. EIN-DE-LIJK!
op zich via gcshop ''slechts'' 51 euro 25 maart jarig ff kijken of wat kan regelen met me ouders, krijg al rijbewijs en heb 360 al gekregen
EINDELIJK,op 24 Maart kunnen we allemaal van deze heerlijke,geweldige,fantasierijke,oogstrelende game genieten.Kan echt niet wachten om dit spel in me Xbox360 te stoppen
ja dat word echt een heillig moment, wedde dat als ik de winkel in loop waar ik hem ga halen dat er een zonnestraal op het schap staat... precies op oblivion!
Je loopt de winkel binnen, je hoort achter je een groep mensen aankomen hollen. Je kijkt voor je en versnelt je pas...er is nog 1 Limited Editio van The Elder Scrolls Oblivion, er valt precies een zonnestraal en na al die maanden/jaren wachten is hij eindelijk voor jou !!!