1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    @plazz en halotrooper, ik heb de hands-on van insidegamer gelezen (http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9725) en daar zegt Kris dat de game nog veel mooier is dan je zou denken. De site vind ik betrouwbaar dus ik denk dat het qua graphics wel goed zit.

2. mars15

mars15 Guest

Filmpjes zijn tof zeg, maar dacht dat dit spel door Microsoft werd gemaakt/uitgegeven klopt dit ?

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Idd de gameplay staat nog wel boven de graphics.. maar nu ik een xbox 360 heb wil ik ook wel next gen graphics.. ook al is de gameplay nog zo goed.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ontwikkelaar: Bethesda Softworks
    Uitgever: 2K Games
    Co-uitgever: Bethesda Softworks

@Graphicshoertjes: IGN vermeldt in hun hands-on duidelijk dat de character models en omgevingen er goed uit zien, maar door de enorme draw distance zijn de textures van de gebieden die erg ver liggen van slechte kwaliteit.

5. mars15

mars15 Guest

2k games is toevallig niet van Microsoft ;) ?
    Omdat dit ook al met topspin is.. deel 1 van microsoft, deel 2 van 2k games

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het niet erg als het wazig wordt in de vertje.. maar het moet niet zo zijn dat ik ineens pixels kan gaan tellen. Ik had ergens een plaatje gezien.. (of in filmpje) Dat je dus heel ver kon kijken.. maar dat was maar klein stukje beeld. Is er ergens mischien een betere screenshot? Met die graphics van nu dan?

7. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dan nog denk ik dat bethesda er veel meer werk in heeft gestoken

:)

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2K Games is een label van TakeTwo, en heeft niets te maken met Microsoft.

De screenshots, die onlangs zijn vrijgegeven met de direct feed videos, waren al een hele tijd exclusieve screens van magazines. Deze screens zijn niet van dezelfde build als die dat de journalisten onlangs hebben getest.

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    wij zijn geen graphics hoertjes.. c h i l.
    Alleen benieuwd of die 399 euro aan een goed doel zijn uitgegeven om straks nog een 59 of 69 euro aan te besteden. ;)

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
  11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    er word gezegt de week van 20 maart, en 20 maart is een maandag dus ik denk dat hij dan 23 of 24 maart hier is. Maar hij word iig geshiped op 20 maart dus dat is al geweldig dat er nu eindelijk iets officieel is.

13. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    dat is goed nieuws.
    dan is ie in elk geval nog optijd dat ik em voor me verjaardag kan vragen.
    maar meteen doen dan.

Edit: de meest logische datum wanneer ie in Nederland komt is dan de 24ste. over het algemeen komen nieuwe releases in europa altijd op vrijdag in de winkels te liggen.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat ik nu wel gelijk krijg om 24 maart niet helemáál te geloven. O-)

Over iets meer dan 3 weken kan ik dus eindelijk deze game spelen. EIN-DE-LIJK!

15. mars15

mars15 Guest

op zich via gcshop ''slechts'' 51 euro

25 maart jarig ff kijken of wat kan regelen met me ouders, krijg al rijbewijs en heb 360 al gekregen :p

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ooh beter, eindelijk een release date, nu nog ff mijn eurietjes op mun rekeningitje laten staan.

17. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EINDELIJK,op 24 Maart kunnen we allemaal van deze heerlijke,geweldige,fantasierijke,oogstrelende game genieten.Kan echt niet wachten om dit spel in me Xbox360 te stoppen8) 8)

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat word echt een heillig moment, wedde dat als ik de winkel in loop waar ik hem ga halen dat er een zonnestraal op het schap staat... precies op oblivion!

19. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Je loopt de winkel binnen, je hoort achter je een groep mensen aankomen hollen. Je kijkt voor je en versnelt je pas...er is nog 1 Limited Editio van The Elder Scrolls Oblivion, er valt precies een zonnestraal en na al die maanden/jaren wachten is hij eindelijk voor jou !!!

20. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina