The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij maakt het niet veel uit of ik de Limited Edition heb,van mij is het spel op zich veel belangrijk.De filmpjes over de Making of,vind je na een tijdje ook op het internet.Maar als ik zo'n Limeted Edition tegenkom neem ik hem wel:9Dit moet voor mij de opvolger worden van Final Fantasy 8 waaraan ik ook dagen,weken,en zelf maanden zoet ben geweest.Kom maar op met deze game.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  2. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    nog mooier :Er staat een groep te ruzien over de laatste limited edition.
    Je gebruikt je 60 seconden onzichtbaarheid en grijpt het doosje.
    Op dat moment ziet de groep jouw en staan ze even stil.
    De groep begint jouw kant op te rennen.JIj stop , pakt je pijl en boog en schiet een tl-lamp uit het plafond die door de physics engine neerkomt op een stelling en het hete glas versplintert over de groep heen.
    Je pakt je pouch en haal er 60 septims uit en zegt tegen de cassiere: keep the change en je verdwijnt in de schaduw.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De collector's edition bevat veel meer extras hoor, klik.

5. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar C H I L,ik hoop dat ik er 1tje vind als tie uitkomt,maar ik ben zeker niet teleurgesteld als er geen meer zijn.Ahja we zien allemaal wel,maar mijn humeur kan niet meer stuk,door het bekend worden van de release datum :D

6. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Die munt lijkt me wel mooi en ook de Imperial Guide lijkt me leuk. Dit is namelijk het eerste Elder Scrolls spel dat ik ga kopen en zulke fantasiewerelden wil ik altijd zo veel mogelijk van leren en weten en ik vind de Imperial Library een beetje onoverzichtelijk en ik lees liever uit een echt boekje.

Ik vind het wel erg jammer dat er toch geen feestdagen in het spel komen, wat vinden jullie daarvan ?

7. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon de normaale halen ik kijk mischien 10 minuutjes naar die shit en ik ga toch gelijk gamen

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik ga voor de ltd edition.. simpelweg omdat k het gewoon mooi en leuk vind die sjizzle die je erbij krijt. :)

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Vette release datum.. de 24e eindigd mn WoW acc _O_ Het heeft zo moeten zijn.. nou.. ik hoop echt dat er niks meer misgaat hier in europa.. maar dat zal wel niet :)

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ff t hele persstuk te lezen @ http://morrowind.com/news/press_030206.htm

Bethesda Softworks and 2K Games Announce
    The Elder Scrolls IV: Oblivion to Ship March 20

Quintessential RPG for the Next Generation Coming to Xbox 360 and PC

Rockville, MD - March 2, 2006 - Bethesda Softworks® and 2K Games, a publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), today announced that the highly-anticipated role-playing game, The Elder Scrolls® IV: Oblivion™ has gone to gold master and will be available in stores in North America and Europe during the week of March 20. Oblivion will be available for Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft and PC in both regular and collector's editions.

"Our most ambitious project ever is finally done," said Todd Howard, executive producer of Oblivion. "We're excited to get the game into everyone's hands and let them experience it for themselves. We hope they enjoy it. I think it's our best game yet."

Oblivion is an epic, open-ended single-player RPG for the next generation providing gamers with one of the most life-like gaming experiences to date. The powerful combination of unprecedented graphics and freeform gameplay allows gamers to unravel the main quest or explore the vast world at their own pace. Oblivion is the fourth chapter in the award-winning Elder Scrolls series that includes Morrowind® (2002 RPG of the year - Computer Gaming World), Daggerfall™ (1996 RPG of the year -- PC Gamer), and Arena (1994 RPG of the year - Computer Player).

"Oblivion will set the new standard for next generation gaming and change the way role-playing games are viewed forever," said Vlatko Andonov, president of Bethesda Softworks. "We set very high goals and ensure they are reached because that is what our fans deserve and have come to expect from Bethesda Softworks. We are very proud of our team's accomplishments with respect to Oblivion."

Oblivion has already garnered numerous awards and an impressive collection of accolades, including being voted "RPG of Show" in 2005 by the Best of E3 Game Critics Awards. Oblivion ranks as one of the "Most Anticipated Games of 2006" according to PC Gamer, GameSpy, IGN, and Yahoo Games among many others, and has been featured on nearly thirty magazine covers worldwide.

"Oblivion is one of the most anticipated video games of 2006 and its release will be a milestone for the Xbox 360 and PC," said Christoph Hartmann, Managing Director, 2K Games. "A shining example of next-generation role-playing, Oblivion breaks new ground in the genre with unparalleled graphics, revolutionary gameplay and an expansive RPG world."

Oblivion for Xbox 360 and PC, co-published by Bethesda Softworks and 2K Games, has been rated "T" for Teen by the ESRB.

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die de PC versie kopen:
    De Construction Set zal gratis te downloaden zijn.

12. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB GIGANTISCH NIEUWS!!! OBLIVION IS VANDAAG GOLD GEGAAN!!!!!

HIER DE OFFICIELE SITE,,, YES YES YES YES YES!!!<<<<>>>>>YES!!,,, EINDELIJK!!! IK WEET NIET OF DIT AL HIER VERTELD IS MAAR DAT KAN ME OOK NIET SCHELEN! DE GAME IS GOLD! PUNT!!

www.elderscrolls.com

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    De oplympische spelen zijn toch voorbij ?

Mja, wat bedoel je precies ?

14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    dat waren wij al even aan het vieren dus :D
    ik zat net aan het gebak en koffie met mijn ouders ;)

maar anyway bdankt voor het nieuws ! :+

15. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

vast aan het apres-skienO-)

mja releasedatum word dus gehaald?!:D

16. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik toch gelijk! De discussie die ik was begonnen over waneer ze de release zouden bekend maken! Want in een interview 1 week geleden werd er gezegd dat ze binnen 2 weken de release zouden bekend maken en ja hoor,,, de interview was inderdaad 2 weken oud!

Trouwens iemand al gebak gehaald?

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    cker vet dat ie gold is, maar hoeveel exemplaren meoten er dan geordert zijn?

18. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Langzamerhand verspreid het nieuws zich! Ik hoop dat er vrijdag wer wat screens of filmpjes komen want de game is gold dus hebben ze iets meer tijd om aan een update te werken.

Mischien de handleiding van Oblivion?,,, leuk idee??

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alles best zolang t maar niet al te veel dungeon gedoe wordt enzo, gewoon beetje door t bos wandelen en in stadjes en velden rondhangen enzo, allemaal toch iets gezelliger :p

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz toch maar even gelijk besteld (collectors edition) ondanks dat me 360 nog steeds niet binnen is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina