1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    las pas een intevieuw en daar stond dat de laatste bugs eruit worden gehaald maar als ze daar mee klaar zijn vraag ik me een beetje af wanneer ze met het producen beginnen en dan meot het ook nog vervoerd worden..

heb er niet zo'n vertrouwe in.
    ik heb dan ook gaan verstand van dat soort dingen maar toch:p

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    O-)

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, ik neem alleen een Wood Elf. En waarom?
    Omdat ik met Morrowind ook een wood elf ooit had, en ik daar het verste mee kwam. Hoewel er toch gezegt wordt dat ze zwak zijn. Maar ik moet toch eerst ff een paar 'new games' beginnen denk ik, voordat ik mijn juiste character heb waar ik verder mee wil in het soek, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Geloof me dat je dat ongetwijfeld zult krijgen met dit spel.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :+

Ik denk Argonian, aangezien die echt nieuw is voor mij. Net zo als de Khajit. Elfen en Mensen ken ik allemaal al.
    Maar anders High Elf of Dark Elf, of Redguard of Imperial.

Ik wil graag goed in boogschieten worden. Vind ik wel vet!
    Of een goede magiër, want magie owned ook hard!

5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Dus komt die misschien niet in maart :eek:

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo liggen zeuren over de release date. Bethesda herhaalt in ieder interview hetzelfde. Ze releasen hem pas wanneer ze denken dat hij bugvrij is. Of ze nog 2 weken of 2 maanden er aan werken...wanneer de game bugvrij is zal hij gereleased worden. Retailers/winkels mag je niet vertrouwen, want die data hebben ze gekregen van TakeTwo (co-uitgever) en niet rechtstreeks van de developer, Bethesda. Bethesda heeft nog nooit een specifieke releasedatum genoemd. Vorig jaar zeiden ze 'holidays 2005' en het was TakeTwo die zei dat hij pas in maart ging uitkomen, maar dat is bullshit, want officieel is het 'early 2006' volgens Bethesda.

7. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0

Welkom in de Logistieke Sector, ik heb daar wel ervaring in, de productie van zo'n spel duurt helemaal niet lang, het is als een DVD'tje branden, maar dan aan de lopende band, en de transport wordt dezelfde dag nog gedaan naar de grote depots, en vandaar verder naar de groothandelaren en dan naar de winkels. Als je alles bij elkaar optelt zou dat zo'n weekje in beslag nemen voor alle nodige copies te produceren ( en dat zijn er wat !!!!) en vervoer hangt natuurlijk af van welk transportmiddel (vliegtuig/boot), maar duurt ook nooit langer dan 10 dagen O-)

Ik weet dat het zever is, maar nu weet je het ermee _0/

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wel goed van Bethesda.
    Ze hebben er wel wat mee geleerd! (met morrowind)
    Ik vind het niet erg om te wachten, als daar maar een leuke/bugvrije game tegenover staat.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Man 24 maart moet hij uitkomen.. 15 maart ben ik jarig dus dan kan ik hem halen. Heb toch nog 160 euro liggen hier wat ik over hield voor me xbox 360 etc.. :D

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    _O_ Cool ik ben ook op 15 maart jarig _O_

Ik denk niet dat ik deze haal. Ik denk dat ik Ghost Recon koop. Ik weet het nog niet helemaal zeker maar dit spel zou absoluut op nummer 2 staan. Dit is wel een spel die ik ooit gespeeld moet hebben.

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb echt zin in dit spel! ga gewoon 2 characters in 1 spelen. namelijk een dark elf met veel moon sugar. dan heb je meteen een high elf :D 8)

12. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 10 maart jarig*) . Maar wel jammer dat ik het dan niet als cadeau kan krijgen, maar k heb dan tenminste wel wat extra geld, dus ik ga hem gelijk kopen als hij uitkomt. Ik denk dat ik toch maar weer SpellSword Dark Elf ga, maar ik ga in het begin alleen maar het spel verkennen en dan opnieuw beginnen.

13. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm heb echt geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen bij dit spel, maar lijkt me nu al toch echt wel goed:9 .
    Dan raken we deze ook aan het kopen!!
    Is dit nou niet net zoiets als world of warcraft?????!!!!:confused:

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Nee het is niet over live.. lees anders eerst gewoon de startpost daar staat al die info gewoon..

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik neem aan dat je de vorige delen niet gespeeld hebt? :p

Er is weinig toegevoegd hoor, eerder wat verwijderd....

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Wat wordt er verwijderd dan? Ik heb me talrijke uren (dagen/weken..) vermaakt met Morrorwind. Verwijderd of niet, Oblivion ziet er zodanig goed uit, en te horen hebben ze ook hard aan de 'saaie' gevechten en dus de gameplay gewerkt, dat zelfs een gewone remake van the elder scrolls 3 me nog zou kunnen verleiden hem te kopen.
    Gelukkig is dat niet het geval, het verhaal is wel degelijk een vervolg en met wat er tot nu toe van informatie te horen valt zal Oblivion ook een heel aantal vernieuwingen bieden.

17. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk er over na om het te kopen , aangezien er geen RPG's op de 360 zijn (klopt toch ??)

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad, nog niet. En als ik me niet vergis zijn enkel Final Fantasy XI en Morrorwind: Oblivion de veelbelovende in ontwikkeling tot nu.

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    elder scrolls IV: Oblivion!!!!
    niet morrowind: oblivion...

danku

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, geen vorige delen gespeeld, maar dit komt nu wel erg boeiend op me over ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina