1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    apoc ..Gold betekend dat er niet meer aan het spel gesleuteld word en dat het spel nu op dvd's gezet gaat worden en verpakt enz voor in de winkel.

2. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel relax dat er nu een release date bekent is gemaatk, is ga hem zeker halen weet alleen nog niet of het lukt met geld en stuff (ik heb nog niet eenst een Xbox 360).

Ik wou nog ff terug komen op die muren voor de grenzen in oblivion, ik dacht namelijk dat je overal heen kon maar je moet dus door een soort poort (en dan ff wachten tot het laden klaar is) en dan kan je weer verder.

Misschien is het een beetje vage vraag maar ik zou hier graag wat meer info over willen.

alvast bedankt Jos _0/

3. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk dat een game gold gaat om vervolgens uitgesteld te worden?,,, hmmm vage opmerking maar zou het kunnen?

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    je hebt het over de steden gast. daar moet je inderdaad door muren om in de stad te komen en je kan niet meer simpel van een muur afjumpen om uit de stad te komen maar moet via de poort (laden) kleine stadjes zijn wel laadloos

de rest dacht dat je het over de grensen van het spelgebied had

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja, hij kan nog uitgesteld worden, maar dan niet om redenen dat hij niet klaar is. Hoogstens dat ze het niet halen met het aantal leveringen, en hem daardoor nog een weekje uitstellen. maar dat is niet echt heel waarschijnlijk.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2006
  6. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sith Vegeta bedankt (ik schrok al)

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Er is volgens mij ook niet gezegd dat je geen gelijk had. Ik wist ook dat het binnen toen en 2 weken bekend zou worden gemaakt. Er werd alleen teveel gebitcht over de releasedate. Zoals ik al zei: welles/nietes of hij nou op 24 maart zou komen of niet. Dat resulteerde nogal in spam.

Marjaaaa, wat maakt het allemaal nog uit? Feestje! :D

8. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    bij jou thuis?:p prima!

allemaal in oblivionstijl gekleed:p

9. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    haha ik ga als khajit..heb me toch al een tijdje niet geschoren :+

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

Maar wie gaan deze game wel niet allemaal halen, iedereen kan zo te zien niet meer wachten op deze game :)

Ik wacht wel even(twijfel erg), omdat ik denk dat deze game niet mijn game is(vond Fable wel erg leuk, maar dit is totaal anders) en je moet veel tijd hebben, maar het is wel mooi voor diegene die het spel halen

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    volgens mij haalt 90 % van de 360 bezitters oblivion ;)
    wel mooi voor de makers want morrowind heeft er uiteindelijk ook wel veel verkocht op de xbox maar was lang nietzo bekend/populair

12. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikeb Morrowind op de xbox nu 2 jaar en heb al honderden uren met dat spel gespeeld maar heb nog nooit! ook maar een guild of quest gespeeld!!

Het enigste wat ik gedaan heb was een quest met een boot waarmee je heel snel kon lopen! Al kon je niks zien als je die boots aan had. En ik heb Caius gevonden doordat ik ooit eens de game opnieuw begonnen ben. Dus wist ik waar Caius was. Aleen heb ik van hem toen een boek of zoiets gekregen wat ik per ongeluk ergens in de wereld gedumpt heb Haha!! Maar ja Met Oblivion wil ik zeker nu eens iets uit the elder scrolls halen!O-)

Wat vinden jule van mijn speelstijl??

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat er een demo van dit spel komt op marketplace

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    24 maart had ik ergens gelezen, volgens mij bij dat blad wat bij de 360 van mijn maat zat..

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    denk niet dat er een demo komt....hoe wil je van zon gigantisch spel een demo maken?
    denk niet datje een goed beeld van het spel kunt krijgen in een demo.

16. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt GEEN!! demo dat is zeker maar mischien dat als hij wel was gkomen dat ze drie verschillende gameplay types in een demo kunnen stoppen zoals een stukje in een kerker en een huis met 2 npc's en een tuin in de imperial city waarvan aale deuren op slot zijn!

Heb je 3 indrukken van het spel,,, maar wist jij met de demo van king kong waar het hele verhaal om ging> ik ook niet dus zou een demo best mogelijk kunnen zijn!_0/

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet niet wat je allemaal gemist hebt. De side quests is gewoon om je tijd te verdoen, maar de main quest zorgt er echt voor dat je nog veel dieper in de wereld wordt gezogen...en hoe het verhaal in elkaar steekt, ongelooflijk.

18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    kben ook nooit ver gekomen met morrowind :)

ook echt minimaal 40 uur gespeeld maar vaak overnieuw begonnen met een nieuw character en druk bezig geweest met exploren .

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Oblivion is gold gegaan, zie IGN

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je voor de lol eens een pagina terug kijken hier.8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina