1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Nice, Nice allemaal! :)

Ga de plaatjes zo ff in WORD gooien, en het artikel ff lezen....

De moeite waard lijkt mij, ofniet? :)

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er zo geweldig uit! is het al duidelijk of je op de eenhoorn kan rijden?

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Er is maar 1 éénhoorn.
    - Je komt hem maar 1 keer tegen, namelijk in een side quest.
    - Je kan niet op de eenhoorn rijden.

4. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOOOOOWWW dit spel wordt zo gaaf niet normaal8) 8) ,als je al naar de screens kijk wordt je al overompelt van de grafische kwaliteit,ik las bij Insidegamer zelfs,dat het spel veel en veel mooier is dan wat de screenshots je vertellen_O_

5. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Sheesh, C H i L, zet die plaatjes alsjeblieft ff in een spoiler! Ik had die eenhoorn niet willen zien! Ik wil wel dat ik nog verrast wordt in de game en niet denk van, "o dat ziet er net zo uit als in dat blad!"

6. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    HEEL ERG mooie plaatjes ;)
    vooral die schattige eenhoorn ;) :D
    maar je kon er niet op rijden toch??? dat zou wel jammer zijn als dat niet kan.
    maar jah een normaal paard is ook goed die brengt me ook wel van A naar B ;)

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand vroeg me in een andere thread hoe groot Oblivion nu eigenlijk is t.o.v. Morrowind. (Ik dacht dat het 'Wooffa' was).

Morrowind: 7.8 square miles / 12,6 vierkante kilometers
    Oblivion: 16 square miles / 25,8 vierkante kilometers

8. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het heel knap van de makers dat ze een zo groot spelwereld hebben kunnen maken.In morrowind was de omgeving wat kaal en leeg,maar bij Oblivion is werkelijk alles in de puntjes uitgewerkt.Maarja ze hebben wel bijna 4 jaar de tijd gehad om alles te maken;)

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hem nu toch al gezien. :{

10. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik kan me voorstellen dat ook anderen bepaalde dingen liever nog niet willen zien.

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    dan kijk je neit naar de pics 8)
    maar kun je de eenhoorn niet gewoon tegenkomen als je geen weust speelt, dat kon altijd wel bij morrowind, ik heb weleens gehad dat ik een paar gasten had gekilled en het bleek later dat ik die moest overvallen voor een andere missie

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaan jullie Oblivion eigenlijk hoofdzakelijk spelen? In de 1st person mode of in de 3rd?

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk 3rd person dan kan ik van de mooie omgeving genieten, maar ik zie wel.

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onbekend.

In 1st person. De game is gemaakt om in 1st person te spelen want de animaties van je character in 3rd person zien er namelijk houterig uit, het mikken met magic is moeilijk en je kunt bijna niet zien wat voor je gebeurt omdat je character een groot stuk van het beeld inneemt.

@apoc123: Het is net andersom...heb je wel eens Morrowind gespeeld?

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het. Maar ik wil altijd spelen in 3rd person. Ik vind het gewoon wat fijner. Om het boogschieten en het gebruik van magie heen dan hé.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb er nooit last van om in beide modes te spelen. Ik morrowind deed ik automatisch switchen naar 1st person als ik een gebouw binnen ging of ging vechten, het reizen deed ik wel altijd in 3rd person.

17. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    damn!!!!!!

DIKKE 25 KM hehe das niet weinig en zeker niet omdat die 25 km ook lekker
    bezaait is met bomen en andere shit ;)
    jah ik ga dat paardje zeker nodig hebben ;) :D

jah ik denk dat we erg happy en tevreden kunnen en zullen zijn over 20 daagjes ;)

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar de first person view. van wat ik heb gezien ziet dit dr veel vetter uit, en ook zo heb je echt het gevoel dat je dat character bent begrijp je me? in plaats van in third person waar ik vaak het gevoel heb dat ik een pop bestuur, tenzij dit goed is uitgewerkt, zoals in splinter cell.

19. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ahja nog 20 daagjes wachten op deze TOP GAME.Laat ze daar bij het Fabriek maar heel veel schijfjes maken,want ik zelf denk dat heel veel mensen dit spel gaan halen.Alle Previews die ik tot nu toe heb gelezen zijn erg positief en dat maakt de oude gevoelens die al goed waren nog beter.En doordat het spel zo groot is en vooral mooi is,is het zeker de moeite waard om elke dag een paar uurtjes rond te dwalen in de fantasie wereld van Oblivion.

20. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij op de eerste dag uitverkocht is, en dat jullie dan allemaal te laat zijn en een week moeten wachten op de nieuwe voorraad :+ }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina