The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er eigenlijk HUD's in het beeld scherm (die heb ik nog niet gezien in screens enzo).
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Download een chapter van de E3 2005 demo. (IGN, gametrailers)

    Je ziet in de linkerbeneden hoek o.a. 3 horizontale bars (Health, Magicka en Fatigue), de status van je geequipte wapen en een kompas.
     
  3. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt mij niet uit, ik vraag em toch voor me verjaardag dan hoef ik niet te betalen maar moet wel 1,5 weken wachten.
    k hoop maar dat ik dat vol hou:+
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow, die screens zijn zeker dope. Check hoe je je paard mooi glansend harnas kan geven en check die vette stealth shadow armor van een plaatje daar onder. En sneeuw! _O_
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je goed kijkt naar de tekst daaronder zie je dat je ene of andere paard harnas kan kopen op marketplace. Zit er trouwens een paardenstal in de game? waar je naar eigen smaak een eigen bonfire kan kiezen? En valt er op een paard ook te vechten?
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het staat allang vast dat op de dag van de release al 2 downloads beschikbaar zullen zijn: Horse Armor en feestdagen (Zo zal de Radiant AI bv. Haloween vieren).

    Bij iedere stad, bij ieder dorpje hoort een stal waar je paarden kan kopen en waar je jou paard kan verzorgen en/of achterlaten.

    Je kan niet vechten als je op je paard zit. Het paard dient als transportmiddel, en je zal dus eerst moeten afstappen als je wilt vechten.
     
  7. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Chil,
    Komen er feestdagen ja?
    Dat had ik niet meegekregen, maar is wel heel vet.

    Ook voor de pc neem ik aan?
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dacht het wel :eek: .
     
  9. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Over een paar daagjes is Ghost Recon AW uit, ietsjes later Oblivion....
    Ok, zeg maar dag sociaal leven...
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN Media.
    Download 'X360 Launch Demo: Dungeon'

    Daar praat Peter Hines namelijk over die Downloadable Content.
    Dit is trouwens een filmpje van november, dus wees gerust, de pop-ups zijn allang gefixed.
     
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ergens gelezen op de officiele site van the elder scrolls dat ze feestagen dr niet in hebben gestopt, omdat het teveel extra geheugen kostte en te weinig toevoegde.
    ik weet alleen niet meer waar het precies staat, ergens bij links en dan interviews dacht ik.
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Spellen zijn zo geleverd hoor. Xbox 360's niet.:{
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar het is ook een update die je kan downloaden op marketplace dus wellicht kan je hem er gewoon in stoppen. Zou wel vet zijn, kerstmis,haloween etc. Zitten er eigenlijk kinderen in het spel die rondlopen en andere dieren zoals beren,vleermuisen etc? En zitten er ook kinderen van andere rassen in het spel?
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja, daar kan ik alleen nog dit vinden:

    Ik wist niet dat er schapen in zaten. Dat geeft wel eel rustgevend sfeertje. Ik wou dat ze meer dieren erin stopten.
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten kippen, honden, schapen, herten, vogels, vlinders in, en nog meer gewone dieren, maar die heb ik in geen enkel screen of video gezien. Ook is het interessant om te weten dat van elk dieren- of monsterras er een onderscheid gemaakt wordt tussen een vrouwtje en een mannetje en zijn er sommige rassen die verschillende rangen hebben. Er zijn ca. 55 rassen (monsters+dieren).
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Er zitten ook nog wolven in :9 !
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo enorm veel zin in deze game! jonge echt niet normaal, ik kan niet wachten tot ik helemaal word opgezogen in die fantastische fantasie wereld!
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben vooral erg benieuwd naar de RAI!
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ga dan naar amsterdam:+

    nee daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik zag in zo een filmpje bijvoorbeeld dat je een huis inkon en dan vroeg die vrouw je om te blijven. als je bleef dan zag je op een gegeven moment dat haar hond haar begon te irriteren dus deed ze een paralyze spell over die hond. en wanneer die niet ophield met blaffen wanneer ze wou slapen gooide ze een fire ball naar dat beest toe :D
    ik ging helemaal stuk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina