1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb ik ook gezien, geweldig! dat ze ook eerst der archer skills gaat uitproberen en dan lukt het niet dus neemt ze maar een potion die haar archer skill oppompt en dan ownt ze de shit :p ja RAI word heel verrassend denk ik!

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Het zou gaan om lore feestdagen dus ook zoals die in Daggerfall voorkwamen. Op de Elder scrolls fora is echter bekend gemaakt dat ze geen feestdagen meer doen.

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had hier ook al vaag iets over gehoord. Dus horse armor zal nog altijd downloadable zijn? OXM heeft er namelijk een foto van, dus het zou me verwonderen als dat niet het geval was.
    Zullen feestdagen in de toekomst als download beschikbaar gemaakt worden, of is dat onmogelijk door een hardware beperking?

4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer is de dag nu officieel van de release?

Jammer dat er geen multiplayer op zit wel een gemis kon je dus wel effe afspreken in een stad of zo; jah toch????

5. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Denk wel dat het mogelijk is. Op de Gamecube en Nintendo DS heb
    je namelijk met animal crossing ook al dat je met feestdagen werkt.
    Alles is daar afhankelijk van de datum.

6. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    jah maar dit is Microsoft dus die willen wel afwijken denk ik. Trouwens ze komen mooi weg door te zeggen elk spel is geschikt voor xbox live.......................daaronder verstaan ze dus ook alleen content download en dus geen muliplay.

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De week van 20 maart, waarschijnlijk ligt hij vrijdag de 24ste in de rekken.

Afspreken in een stad, waar heb je het over?

Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  8. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het ook,mischien heb je kans op Donderdag om Oblivion in de rekken te vinden.Het beste is gewoon om in die week goed in de gaten te houden de winkels.

9. Dragonmaster

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zegt hij niet, maar een paar pagina's terug staat al de reactie van Pete op de vraag of er nog steeds feestdagen inzitten, ik zal hem wel ff opnieuw posten

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat hij bedoelt dat je met anderen in de steden kan praten en misschien quests kan doen maar dan wordt het een MMORPG en dat is denk ik ook weer niet de bedoeling.

11. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel vooral een kruisje zodat je weet waar je richt (met een pijl en boog bv).

Groetjes Jos _0/

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen maar Live Aware en Downloadable Content.

@XjoZ: In het midden heb je als reticule een kruis. Als je in een gevecht zit verschijnt boven het kruis een curve. Deze curve is de healthbar van je vijand.

13. Dragonmaster

Leuk Bevonden:
    2
    Er werd later nog gevraagd waarom ze geen feestdagen deden maar hij zei dat ze aan de gamers helemaal niet hoeven te laten waarom ze er iets wel of niet in doen.

14. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Just Cause is 1200 mijl,, dat is zo'n 2000 vierkante km. Maar Datgene wat zo vet is aan Oblivion is dat elks tukje van de wereld ook iets te bieden heeft!! Elk dorp,,, elke stad! Alles is uitdagend en intressant om te onderzoeken. Wat Just Cause zeker mist! Met 360+ dorpen en steden. Leuk maar Oblivion is gewoon een spel wat zich de beste game ooit mag noemen! BETHESDA mag dat zeggen!! Want ik denk dat je niet raar moet opkijken dat dit spel een van de beste games ooit is. Dit spel verdiend meer respect dan Ocarina of Time. Dat is een feit.

15. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    <mode=betweter>
    16 square miles is bijv 4x4miles, 4 miles is 1.6X4=6,4km 6,4x6,4 is dus een kleine 40 vierkante km :)
    </mode>

Yes, lekker nog veel meer ruimte :9

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    damn...en dat weet jij allemaal zonder ooit het spel gespeeld te hebben :confused: _O_

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat krijg je als je de moeite neemt om dit forum even door te nemen *) .

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Als er een multy op zat...snappie...!!!!

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    klopt mss :p, maar....
    zinnen als dit:

dat kun je nu nog niet bepaald zeggen of dit de beste game ooit is, of dat ie meer respect verdiend dan Ocarina of Time...dat is iig geen feit; daar moet je toch echt eerst zelf de game voor spelen
    O-)

20. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat je OoT kan vergelijken met een spel als deze, het zijn totaal verschillende spellen elk van totaal verschillende omvang en verschillende doelen en speelstijlen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina