1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN staat bij de algemene Oblivion pagina dat de europese datum 30 april is! http://xbox360.ign.com/articles/693/693109p1.html (rechter balk)
    Dit lijkt me sterk aangezien Betesda al aangegeven had dat de Europese versie enkele dagen na de Amerikaanse versie uit zou komen.
    (Ik hoorde dit net op de insidegamer forums, ben nu aan het vragen of dit er al langer stond of dat het er pas net op staat)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    March 2, 2006 - It's been a long wait, but after much drooling and speculation, Bethesda at last announced an official ship date for The Elder Scrolls IV: Oblivion: both the PC and Xbox 360 versions will arrive in stores March 20., als dit wordt gezegd , zal ie toch gewoon in NL 24maart er zijn. Dat verschepen duurt toch niet zo lang

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    mooi zo, is precies op mijn verjaardag :9

zou een mooi kado zijn :p

//edit: hmz :{ toch 20 maart? jammer, daar gaat mijn mooie kado 8)

4. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt gewoon de 24e van Maart maar dan kan je m idd ook
    van je verjaardag krijgen als je zow lang kan wachten ;) :D

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    30 april stond er al voorheen, dat is ook 1 van de redenen waarom ik altijd bleef zeggen dat hij pas in april ging uitkomen, maar nu staat de release vast: 20-24 maart.

6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Op de site zelf staat Hier bovendien een New Faq met dit

WHAT IS THE RELEASE DATE?
    The game will be available in stores in North America and Europe the week of March 20th. Check with your local retail store to find out when they will receive their copies. Dus de week van 20 maart. In dit geval moet je dus IGN niet geloven. Nog eens begrip voor mooie detail in wapens [​IMG]

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er zin in! (voor de zoveelste keer gezegd) maar ik kan echt niet wachten, nog een paar weekjes (2.5 als ik het goed heb) ik ga echt aftellen!

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En als je per ongeluk tegen die tafel aanstoot dan vallen die wapens er ook nog een realistisch af door die Havok Engine :9 .

9. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    IGN zit dan ook wel vaker naast de exakte releasedate, vaak is het gewoon wachten op de officiele aankondiging indien je het zeker wilt weten.

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    vraagje over havok physics engine...

kanje ook bijvooebeeld met een pijl een tak van een boom afschieten waarna de de tak op iemand hoofd komt?;)

of met je zwaard tegen een deur slaan waarnda de deur eraf pleurt ofso?

iemand goede voorbeelden van leuke zaken die mogelijk zijn door de havok physics engine?

ps. geopereerd aan me kaak tijdje offline geweest en inmiddels is het alweer bijna tijd voor deel 4 van deze topic ;)

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Takken kunnen niet afbreken. Geen enkel voorwerp kan stuk, alleen kan armor slijten. Het is niet bevestigd of binnendeuren kapot kunnen.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En in dat deel plaats ik de beste reviews, nog een langere startpost. :+

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    yoo mensen,

Klein vraagje hier.
    Ik heb nog nooit een elder scrolls game gespeeld en ben ook absoluut niet bekend met rpg,s
    Maar als ik al die verhalen over oblivion hoor wil ik em toch gaan halen.

Nu was mijn vraag als je hier niet bekend mee bent,is het dan wel verstandig om aan te beginnen.
    (is de leercurve hoog?)
    Want soms lees ik al die dingen en dan snap ik er niks van8)
    Of word het allemaal een beetje uitgelegd??

b.v.d smoke

14. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Alles wordt heel duidelijk uitlegd, je kunt gewoon met dit deel beginnen want het staat (nogal) los van de andere delen. Je moet jezelf wel afvragen of je iemand bent, die van snelle games houd en snelle actie, want in het begin moet je misschien even wennen aan het tempo van de game en de opbouw van je character.

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dan ben ik wel blij, dat alles wordt uitgelegd.
    Ik houdt van RPG's, maar als ik soms alles lees over die Main Skills enz :p, dan vraag ik mij toch af, of dit iets voor mij is.

Maar zolang het duidelijk uitgelegd wordt, of terug te vinden is vind ik het best.
    Want zo'n prachtige en uitgebreide game, wil ik eigenlijk niet laten liggen.

16. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het wel slim om van te voren nog even de beginpost te lezen daar wordt ook een heleboel uitgelegd.

17. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt sowieso een examenkiller :)

18. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is een ding wat zeker is:p

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    4 jaar geleden kreeg ik mijn xbox tijdens tentamens( veel gegamed dus en tentamens gingen relaxed) en tijdens examens heb k veel Nba street 2 gedaan toen en weinig geleerd en dik gehaald!
    dus zorgen datje de skoolsjizzle snapt dan kan jij terwijl iedereen zit te leren lekker gamen ;)

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb nog 1 klein vraagje.
    Ik zag bij de startpost de landkaart van oblivion,en daarop zie ik ook een aantal eilanden.
    Nu vroeg ik mij af of het ook mogelijk is om op de eilanden te komen.
    (en zo ja hoe?? paard??:+ )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina