1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vindt ik juist heel tof,een spel waar je lekker lang meej bezig bent en toch constant blijft boeien door zijn mooie graphics en zijn hele goede Gameplay_O_ .Helaas houden mijn beide broers van snelle actie,maar ik vind het heerlijk om overal in een spel rond te lopen en wapens te zoeken.Dat vond ik nou ook zo tof in Final Fantasy 8. :DMaar als iemand alleen van snelle actie houdt is zo'n game niets voor die gene.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    In Oblivion zul je alleen in de provincie Cyrodiil spelen. Dus die eilanden die kun je niet bereiken. Er is echter wel 1 eiland in het midden van Cyrodiil, ik vraag me ook wel af hoe het daarmee zit. In Morrowind had je ook een soort insect die je door de lucht kon vervoeren, maar daar past geen paard in...
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de hoofdstad, de imperial city. Niet alleen de region of provincie heet Cyrodiil maar de hoofdstad heet ook Cyrodiil.
    De vlo waar je het over hebt is een Silt Strider. Dat vind ik persoonlijk meer karakter hebben dan die domme fast travel van Oblivion.

    @VooDoo300: Inderdaad, je begint in de kerkers van de imperial city. Tijdens je training moet je je een weg banen onder de rivier heen door tunnels om zo aan het vaste land te komen.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dat eiland in het midden daar is de imperial city(hoofdstad) en daar begin je ook geloof ik.
     
  5. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    De oplossing is volgens mij nog steeds zwemmen.
    In Morrowind moest je soms ook naar kleine eilandjes
    zwemmen om mooie wapens en armors te halen.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zitten daar niet gevaarlijke vissen in? :eek:
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Slaughterfish en Dreughs waren in Morrowind nooit gevaarlijk, en ik neem aan dat er in Oblivion geen nieuw 'watermonster' bijkomt.
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wist niet zeker of heel het eiland de stad Cyrodiil was, nu dus wel. Verklaart misschien ook de vraag van het paard, want in een stad kun je er toch niet op rijden...
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    er zullen ook wel genoeg boten gaan naar het eiland, dus je hoeft niet te zwemmen. maar we zullen zien. Weet iemand of van dat kaartje in de begin post je in heel Cyrodiil kan lopen, want in morrowind kon je niet in heel morrowind als je op dat kaartje kijkt.
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan doorheen heel Cyrodiil lopen. De grenzen met de andere provincies zijn onzichtbare muren. In het oosten neem ik aan dat je nog een paar honderd meter door de zee kan lopen.
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar dat is wel vreemd, want morrowind was toch 12 square miles? en oblivion 16? maar als je dan gaat vergelijken op de kaart het eiland van morrowind waar je op speelde en cyrodiil dan is cyrodill 2,5 keer zo groot.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^
     
  13. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het wel:D ,mischien wel het Monster van Lochnes in die zee,maarja ik weet zeker dat het een super tof en gaaf spel wordt.Was het maar 24 Maart8)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  14. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^

    <evil grin>
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij 7,8 square miles kom ik bij 19,968 vierkante km uit. [wortel 7,8...x 1,6...in het kwadraat]
    Bij 16 square miles kom ik bij 40,96 vierkante km uit. [wortel 16...x 1,6...in het kwadraat]

    *zucht* ...ik weet het ook niet meer...

    Btw...ik hoor de datum 24 maart echt té veel. Ik dacht al bijna dat ik de 24e jarig was, maar das toch écht de 10e. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2006
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    1 square mile = 2 589 988.11 m² (2,59 km²)
    7.8 square mile = 20.20 km²
    16 square miles = 41.44 km²

    :D
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dus als ik het goed begrijp kan je alleen in dat cyradiil spelen??
    Want op de eerste pagina zie je zo,n grote speelwereld, maar oblivion speelt zich dus alleen af op dat cyradill??
     
  18. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kloppen je berekeningen wel, maar waar het uiteindelijk om draait en op neerkomt is dat je een gigantische wereld te verkennen hebt.
    Offtopic: 10 maart ben ik ook jarig!:D
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je kan alleen in de provincie Cyrodiil spelen.
     
  20. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog een link naar die OXM scans? want die scans van een paar pagina's terug zijn een beetje aan de kleine kant en ik wil de screens van die uitzichten wel eens wat groter zien!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina