1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar.
    Er zijn genoeg dingen bij gekomen hoor. En als dat volgens jou niet zo is kan ik jou iig vertellen dat het een geperfectioneerde wereld van Morrowind is.
    Maar je kunt het eigenlijk niet vergelijken met Morrowind omdat: Het 2 verschillende spellen zijn, en het geen vervolg van elkaar is. Het hele systeem is vernieuwd en verbeterd. Dus tja... vanuit mijn opinie.. Maar dit is het 4e deel. Er wordt steeds op voort geborduurd. Ik ben nu al benieuwd naar deel 5.8)

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, nu al, ik ben nog steeds benieuwd naar deel 4.
    maar het is eigenlijk goed emt elkaar te vergelijken het is alletwee hetzelfde concept :p ik kan echt neit wachten tot oblivion!

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

bron: www.evilgamerz.com

4. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    hmm...ja, je kan dit ook alleemaal zien op de elderscrolls.com site, waarschijnlijk heb je het daar ook vandaan, maar wel lkkr over zichtelijk allemaal. :)

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou ja.. misschien is er ook niet zoveel verwijderd. Ze hebben er ook weer een aantal dingen bijgestopt I know. Maar ik zal het levitaten missen en de spears klasse is er toch ook uitgehaald of niet? Vond het eigenlijk altijd wel vet passen bij mijn kikvorshelden. :D

Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  6. Tecnomic

Tecnomic Guest

nope kijk nou eens naar de bron

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat is volgens mij de skills list van Morrowind, niet die van Oblivion.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Toch zonde dat het niet via live is.......

9. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    maar toch ook wel weer begrijpelijk:)

10. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    juist niet zonde, dat zal het hele concept van TES verpesten.
    TES is altijd bedoeld als een Single Player ervaring, dat zeggen de devs ook. De serie zal dan ook nooit Multiplayer gaan.

Het is zeg maar de bedoeling om een Massive Multiplayer Online RPG ervaring te krijgen in een Single Player game. En dat lukt ze toch verdomt goed:+

*Heeft Special Edition van TES4:eek: in bestelling staan:cool:

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eum...hij heeft wel gelijk. Levitation, world map, crossbows, crafting, mark&recall, imperial legion/imperial cult guilds, locking, silt striders, throwing weapons (!!) en were-creatures zijn er allemaal uit.

12. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet of deze site en dus info betrouwbaar zijn maar ze beweren een Officiële releasedatum van Oblivion te hebben, 24 maart in amerika.

we kunnen alleen maar hopen _0/

13. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    @ CHIL ik was al aan het w8en wanneer jij jouw eerste post zou plaatsen:+ ;)

14. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel kunnen kloppen :p ...die info had ik al eerser gehoord(ik denk zelf ook dat hij op die datum komt..

SRRY voor dubbelpost

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hou op over de releasedate! Hij is niet officieel bekend. Er is inderdaad een [té!] groot gerucht dat hij 24 maart zal uitkomen. Dit is alleen niet meer dan een gerucht. Het is vooralsnog Q2 2006 [dat is dus van februari tot juni].

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wat hebben ze er voor in de plaats terug gegeven.:cool:

17. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zei beweren dat het officieel door Bethesda is bevestigd. en Q2 betekend 2e kwartaal dus van april t/m juni

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een sequel ontwikkelt zijn verbeteringen op vlak van AI en graphics standaard...kwa guilds, wapens, skills is het er alleen maar slechter op geworden. Levitation (vliegen) is een spell dat ik constant gebruikte in Morrowind, ze hebben het er zomaar uitgehaald gewoon omdat van 'natuur naar stad' er een laadscherm moest komen. I.p.v het vliegen te limiteren hebben ze het zomaar gedelete.

@Chaos Demon: Als het officieel was, zou de officiele site nu al zijn geupdate, maar dat is niet het geval, bullshit dus.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, want het ging over het financiële jaar en dat 2e kwartaal loopt van februari of maar tot juni. Trouwens, als het officieel door Bethesda is bevestigd, waarom staat het niet op de site?

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb mijn eigen mening, onderaan de startpost aangepast door iets toe te voegen. Lees maar als het je interreseert.

En nog wat leuke screens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina