1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Alleen Cyrodiil, alsof het niet groot genoeg zou zijn:D

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277

LOL:p wou het gewoon ff zeker weten.

3. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me op dat er op de officiele site bij de skills geen enchant en unarmored staan.
    Dus zijn mijn vragen: Is unarmored samengevoegd met light armor?
    Is enchant ook samengevoegd of is het gewoon een niet skill afhankelijke actie bij het mages guild?

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Enchant kan je niet meer zelf doen, dat moet je bij de mageguild laten doen. En unarmored is weg omdat de makers vonden dat het het zelfde was als aanvallen ontwijken. Er is geen ontwijk skill, je moet gewoon een hoge speed hebben om aanvallen te ontwijken.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
  5. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Bedank voor het snelle antwoord.
    Dus enchant moet je laten doen, ik dacht dat je het zelf moest doen. En ipv. unarmored moet je nu je agility en/of speed gebruiken.

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet Speed maar Agility of behendigheid.

7. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Straks he, als de game in de winkel ligt, welke versie gaan jullie dan kopen en raden jullie aan te kopen. De limited editie of de normale editie, Ik denk dat ik de LE haal, kan ik echt evve flink van bil want ik hou van gameboekjes

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mijn fout, speed was voor light armor |:- .

9. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige reden waarom ik de limited edition haal is omdat de Pocket Guide erbij zit. Ik weet ook wel dat je al die geschiedenis in The Imperial Library kan lezen, maar het feit dat het mooi gebundeld is trekt me wel aan. Eindelijk eens een collector's edition die de moeite is om te kopen. I.p.v. die domme glyph bij PDZ krijg je hier 125 pagina's + een septim. Ahja, het is ook Bethesda.

10. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb iemand gezien die Oblivion al heeft gespeeld en alluh achievements heeft gehaald in 3 dagen ofzo?? hoe kan dit?lijkt me niet dat je zo snel door het spel heen kunt zijn ,......

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet wilt genieten van de game en gewoon door alle quests heen wil (zonder rekening te houden met misc. quests van willekeurige NPC's) dan heb je 25 uur nodig voor de main quest en zeker 40 uur voor alle side quests. Maar dan moet je ook echt snel zijn, zonder te trainen en fast travel gebruiken. Maarja, wat heb je daar dan aan. Ik heb Morrowind zeker 500-600 uur in totaal gespeeld en de helft van dat aantal uren is gewoon rondlopen zonder quests te doen. Ga maar eens kijken naar de Morrowind help topics in het help subforum, we hebben daar een jaar gezeten. (mijn vorige profielnaam was thomas63 )

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is precies dezelfde reden als waarom ik de LE haal, alhoewel ik zeker weet dat jij al veel meer weet van de lore, want dit wordt mijn eerste elder scrolls spel en als ik me meng in de serie heb ik wel het gevoel dat ik het goed moet doen. Daarom vind ik het ook erg jammer dat ze de feestdagen eruit hebben gehaald

13. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad ook de Limited Edition aan, het is maar €10,- verschil. Als je toch al €60,- uitgeeft 8) Ook zou ik hem bij Dynabyte kopen (ik heb hem ge-preorderd), krijg je ook nog een 10% korting! :D
    Ook al pakte je Morrowind, dat zou nog vet zijn. Ook op vandaag nog ;)
    En Oblivion word helemaal te gek! Alhouwel ik nog niet weet welke character ik moet pakken. Wat raden jullie aan? Ik had bij Morrowind magiër }:]

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben je allemaal van plan? Wat voor aanzien wil je? Hoe wil je vechten...? Dat zijn al wat dingen die je mischien helpen bij het bepalen van je character. Voor mij word het ook nog een moeilijke keuze. Ik zal er vanavond in bed eens over denken:p

Ik ga uiteraard ook voor de LE. Zo'n Game moet je gewoon wel in LE halen. Dit is een klassieker. Ik denk dat er weinig mensen zijn die voor de goedkope versie gaan.

15. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het eigenlijk nog niet weten.... Wou gewoon ff meningen horen. Zelf was ik eerst magiër. Wil wel een ventje dat veel gewicht kan dragen natuurlijk, en vette wapens... Maar dat kan je met bijv. de magiër (morrowind) na heel wat skill upgrades natuurlijk ook.

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou een Breton kunnen nemen, die heeft hoge Intelligence, Willpower (voor magic) en redelijk hoge Endurance en Strenght. 1 van de beter gebalanceerde karakters. Maar het boeit eigenlijk niet wat je nu denkt dat je gaat nemen, ik heb bij Morrowind wel 100x opnieuw begonnen gewoon om een karakter te maken die het best bij mij past.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Weinig? Hoezo? LE doet me werkelijk waar echt helemaal niks :)

18. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand eigenlijk enig id of er een beetje diversiteit in de spells zitten ( grafisch). Ik vond het bij morrowind alles een beetje hetzelfde eruit zien, als ik het me goed herinner.

En kan iemand me miss iets interessants vertellen over alchemy. dat heb ik in morrowind nooit echt gebruikt. Ik had eigenlijk geen idee hoe je een krachtige potion kan maken (en zijn die potions dan ook daadwerkelijk sterker dan de koopbare potions?). Misschien moet ik het namelijk maar eens in oblivion proberen.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga ook voor de LE. Ik heb uhm ook al gereserveerd. Ik doe het vooral omdat het maar 10 euro duurder is en dat heb ik voor zon game er wel voor over. Mooie box, Pocket Guide, extra dvdtje en natuurlijk die munt wat ik persoonlijk best vet vind. Het is toch een goodie die je niet normaal in de winkel kunt kopen.. Ik vind het genoeg extra's voor 10 euries. En het is nu nog vroeg dus er zijn vast nog wel winkels die ze nog niet gereserveerd hebben. (als ze dat doen)

20. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem daarnet besteld bij Dixons de LE van The Elder Scrolls IV.Ik heb daar toen ook Halo 2 gereserveerd dus vertrouw hun wel,dat ze netjes op tijd het spel leveren op 24 Maart:9 .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina