1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem gisteren ook maar eens besteld LE ondanks dat me xbox 360 er nog steeds niet is. Vind het wel cool om het boekje eerst te lezen en dan dingen in het spel tegen te komen van o ja cool dat was daar mee enzo. En denk dat je er wel wat handige tips uit kan halen. Denk wel dat heel veel topics zullen ontstaan van heb je dat al gevonden (dungeon uit boekje bijvoorbeeld) en dan bestaat het helemaal niet (a la dragon cliff in fable)
    En hij is toch maar zestig euro bij de xboxworld shop dus even duur als ik normale editie in de winkel koop. Enige wat ik jammer vind is dat je er geen normaal hoesje bij krijgt (dus xbox hoesje. Vind het witte normale editie hoesje mooier dan dat bruine (lijkt teveel op morrowind)

2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik moet hem bij de frs kopen, want het enigste geld wat ik heb zijn de freebees die op m'n vaders pasje staan, iets van 75 euro erop. komt mooi uit,

3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de LE besteld bij de GC shop, wanneer levert GC doorgaans, op releasedag of iets later??

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    release date (sturen het de dag voor release op maar misschien is de tgp sloom en krijg je hem de dag erna (in het geval van maandag is release date krijg je hem ook dinsdag meestal

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een nutteloze mededeling maar:

WAT GRUWELIJK DAT WACHTEN!

Ik trek het niet meer... Ik ga eraan kapot...

6. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag of zaterdag dus, ok dan bedankt.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    We hebben het hier over een computerspelletje hoor ;)

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja inderdaad ga lekker nog even morrowind spelen dat verzacht het wachten

9. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    even over die downloadable content. Mensen vroegen zich af of die feestdagen er nu wel of niet inzitten en of dat horse armer er dan nog wel inzit omdat er wel een plaatje van stond in de OXBM.
    Bij datzelfde plaatje staat ook een tekst, en ik quote:

Dus geen feestdagen, maar wel iets wat de plaats daarvan in neemt.

ow, en ik heb natuurlijk de LE versie ook al besteld. (bij GCshop.)

Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  10. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    im loving it

11. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste webwinkels leveren gewoon op de releasedatum het spel die jij hebt gereserveerd.Vorige keer was ik ook onzeker op Halo 2 op tijd zal komen,maar gelukkig had Dixons zich toen netjes aan de datum gehouden,en ik hoop ook met Oblivion 24 Maart.De winkels krijgen de spellen 1 a 2 dagen van te voren,en sturen dan een dag vroeger het spel op.Dus ik denk dat op 23 Maart veel spellen zullen worden vervoert door TPG,en voornamelijk Oblivion:D

12. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet besteld, om de simpele dat het nogal slecht uitkomt, de laatste week van maart heb ik pw week met een aantal schoolexamens en daarna ben ik een week naar italiƫ voor een uitwisseling. ik zal dus nog wat langer moeten wachten :mad:.

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    maar dan kan je hem toch wel ebstellen (ik heb ook nog geen 360 ondanks dat hij al zo lang gereserveeerd is) maar heb hem al besteld omdat anders zometeen de Le ed weg is.

14. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG! Dit is voor mij een echte reden om de Xbox 360 te kopen.. Ik heb Morrowind ontzettend veel gespeeld(speel nu nog, ik heb 'm zo ontzettend lang nog niet) en ik vind dit een van de betere series op de console..

Prachtige openingspost ook :)

15. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar ik zit een beetje in de geldnood en ik moet nog geld hebben voor in italiƫ. Mja, ik hoop dat ik binnenkort nog de belastingteruggave krijg, dan ben ik weer binnen :cool: .

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    die krijg je volgens mij pas in september ofzo (dan krijg ik hem in ieder geval altijd)

17. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf? van je salaris van vorig jaar? Hier thuis krijgen ze hem wel eerder dan in september...
    Ontopic: Ik heb nog wel wat geld en de LE is idd erg vet, dus ik denk dat ik hem toch maar koop, ben tenslotte vrijdag jarig, dus hopelijk stroomt er dan weer wat geld binnen. :cool:

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja ik krijg het van vorig jaar altijd pas rond het einde van de vakantie (dus na de grote vakantie krijg ik met belastingterug van 2005

komt misschien omdat ik student ben en daardoor paar het bas later word behandeld bedrag wacht ik ook altijd met smart om (heb nul uren contract en werk ongeveer drie maanden lang 45 uur per week ( bij elkaar opgeteld) dus belasting dat je dan terug krijgt is een hele som.

Krijg btw morgen waarschijnlijk me xbox 360 (bol.com) dus kan niet wachten op de game --> eigenlijk wel want heb nog genoeg te doen voor studie

19. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die LE lijkt mij het geld al waard zonder dat je een xbox 360 hebt:).
    Morrowind trouwens gespeeld met High Elf volgens mij.. Heeft een ander ras nou ook daadwerkelijk andere gameplay?

20. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet echt, maar het helpt wel als je bijvoorbeeld in plaats van Fighter meer magie wilt gebruiken..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina