1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Over een paar jaar pas zal de 360 al zijn kracht gebruiken, dat is bij elke console zo.
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk nog wel wat langer dan een jaar. Pak ik even de PS2 als voorbeeld.. vergelijk... de eerste reeks spellen met God of War :p

    Of van Xbox Halo en DoomIII bijvoorbeeld :9

    Ik weet zeker dat we over een jaar Oblivion een lelijke uitziende game vinden :p (Heb ik het niet over de gameplay) Ik vind Halo nu ook een lelijk spel :cool:
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    echt super cool, al die klassieke beelden, en ze worden nog aanbeden ook. Dit spel heeft iets magisch, iets groots, iets exclusiefs wat geen een game heeft
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je telkens de URL van die site van Stasko aan het einde wijzigt kun je de andere foto's ook bekijken. Het zijn allemaal foto's genomen op een voor mij onbekende Oblivion presentatie.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Oblivion T-shirt...
    [​IMG]

    Lucky bastards met hun popcorn.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  7. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    De game ziet er gewoon heel goed eruit en komt uit een goede reeks. Ik ben heel erg benieuwd naar deze game
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt een klein forum waar nog geen informatie over de game op staat, of mis ik iets.
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat wij(XBW leden) eerst even het forum moeten vol spammen voordat het echt actief wordt. Zo'n forum lijkt me wel leuker dan een topic van XBW :9 .
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend, sommigen spammen hier al genoeg en als de game uit is wordt een helptopic aangemaakt.
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Deze screen had ik volgens mij al een keer gezien.. maar dan voor die ene die nog niet gezien had.

    [​IMG]


    En deze had ik zelf ook nog niet gezien.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    @HaloTrooper NL :
    Dat waren de eerste screens :mad: ...
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn oud, kijk anders eerst op mijn Photobucket, daar staan denk ik de meeste.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Allemaal O-) .
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Srry dan :9 ik had ze echt nog niet gezien :cool: |:-
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hetzelfde probleem :{
     
  19. Link Static

    Link Static Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ze geeneens meer zien ! De rest van deze game zie ik wel zodra ze bij mij in de brievenbus valt ;-) En dan zal ik weinig tijd aan andere games besteden ! :)))
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De team diary gaat over de construction set, dus je kunt al raden wat voor screens het zijn. Ook gaat het over wat voor landschap we mogen verwachten Cyrodiil. Die panoramic screens van deze ochtend zullen er dus ook wel in voorkomen.

    In het artikel wordt gesproken over het gebruik van de SpeedTree technologie. Voor degene die geen idee hebben wat ze hierbij moeten voorstellen...ik heb het al 5x gepost, maargoed. Klik.

    De team diary is wel boeiend om te lezen, maar het komt er in feite op neer dat modders met de nieuwe versie van de construction set erg gemakkelijk een realistische wereld kunnen creeëren via de nieuwe region editor. In plaats van alle bomen en planten afzonderlijk te plaatsen in een game wereld biedt deze technologie je de kans om bepaalde parameters zo in te stellen dat je een hele wereld in nauwelijks een paar minuten kan creeëren. De speedtree technologie voor de bomen gaf hun de kans om in luttele minuten een boom te maken en deze direct te laten animeren met het weer, i.p.v. zelf de textures te ontwikkelen en zelf vorm te geven aan de takken, schors, etc.

    Geeneen van de flora dat wordt vermeld op de laatste pagina zat trouwens in Morrowind, ik ben wel benieuwd hoe ze eruit gaan zien.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina