1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeker weten ik ben graphics geil zinds ik de 360 heb :p En ik ga waarschijnlijk Oblivion vetter vinden dan Morrowind en vooral voor de graphics :eek: *)
     
  2. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je scans al stasko?
     
  3. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb deze game (LE) vorige week ook besteld, vind rpg leuk, multiplayer vind ik toch niet zo belangrijk, verpest vaak zelfs de game vind ik (denk aan Diablo2).

    Ik heb hem nu al wel besteld, alleen heb ik dan eerst 2 weken geen tijd om hem te spelen, krijg weer seizoensdrukte op me werk. Heb al wel wat ingelezen over het spel. Waar ik nou wel nieuwschierig naar ben is wat Chill en andere experts als eerste char gaat aanmaken (skill indeling etc).

    Ik ben er nog niet helemaal uit, wordt denk ik beetje trial & error, maar een archer in combo met stealth lijkt me leuk. _0/
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk was het leukste aan Diablo 2 (vind ik zelf) dat je met je vrienden samen alle quests kon doen en de eindbazen verslaan enz.
     
  5. Link Static

    Link Static Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is de prijs van Zuiderpark een fout want de LE edition kost goedkoper dan de gewone versie ik ga hem bestellen maar ik denk dat ik dan moet bij betalen.

    ***** heb hem inmiddels besteld en het geld al overgemaakt dus ik hoor het wel van ze*********
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het rechtssysteem zegt dat de prijs die er staat ook de definitieve is.
    Is een fout van hun, en jij moet 'm dan voor die prijs ook krijgen.
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet hoor die devil tanto in screen 1, alleen is de frost atronach wat blokkerig (let in die screen op de deadra worshipper op de achtergrond) zoals in Morrowind. Screen 3 is geweldig, zeker als je weet dat dit 360 screens zijn. De binnenlocaties kwa graphics zien er goed uit, maar het is toch jammer dat de ground en foliage textures er minder gedetailleerd uitzien dan van de PC versie.

    Breton

    Blunt Weapon
    Long Blade
    Acrobatics
    Athletics
    Conjuration
    Alteration
    Destruction

    The Lady

    Lekker uitgebalanceerd. Kies wat het beste bij je past, de skills en attributes zullen in de handleiding goed worden uitgelegd. Hier kun je alvast lijsten vinden: 21 skills (7 Combat skills, 7 Magic skills en 7 Stealth skills), Birthsigns.
    Onder elke skill staat vermeld van welke attribute de skill afhangt.

    Attributes: Strength, Intelligence, Willpower, Agility, Speed, Endurance, Luck, Personality.

    Jij zou bv. een Wood Elf kunnen nemen omdat hij behendiger en sneller is dan de andere (in het begin ten minste). Met als major skills: Sneak, Marksman, Light Armor, Blade, Athletics, Acrobatics.
    Als je ook een beetje magic wil gebruiken, dan zou je mysticism kunnen nemen (Telekinesis) of Illusion.

    @Stasko: Die screens werden vorige week al gepost in thread 3.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  9. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier de screens van dat zogenaamde Oblivion Evenement! Trouwens er zijn ook een paar screens waarover de titel: Release Maart 23!! geplaatst.

    Dus mischien volgende week donderdag oblivion! Maar hoe lang duurt het om de copies op te sturen naar europa? Weet iemand iets daarvan af??

    http://www.atomicmpc.com.au/oblivion/event.asp?i=101
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Inmiddels bericht gehad van Zuidderpark dat de prijs klopt....:) Ben wel blij dat ik hem zo goedkoop kan krijgen en wel de LE versie.
     
  11. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar. Toch vreemd dat ze de limited edition zo laag kunnen maken. Bij bijv. dynabyte betaal je +/- 70 euro voor deze editie.
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk gewoon een actie in de vorm van de Mediamarkt, nog onder de inkoopsprijs verkopen in de hoop dat mensen iets extra's meenemen (omdat er verzendskosten bij zitten).
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    besteld voor dat bedrag en ook al betaald, niet verkeerd!

    edit: en eigenlijk twijfelde ik over deze game, maar dit is zo'n koopje......
     
  14. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    verzenden duurt 2 a 3 dagen.
    Met andere woorden, als we geluk hebben,
    bezitten de winkels de game op 22 maart en kunnen
    we Oblivion 23 maart ontvangen, anders word het 24.

    Als we pech hebben komt hij 24 pas in europa aan.
    En kunnen we de game zaterdag verwachten.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Als de Release date 24 Maart is.....
    Dan zou hij toch ook zeker 24 Maart in de Winkel moeten liggen? :)

    Of zit ik er nu naast?

    *Twijfelt nog altijd of hij deze titel onmiddelijk gaat halen....
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Is het verschil dan echt zo groot? Dat valt me dan weer een beetje tegen. Aan de andere kant, als mensen de Xbxo360 versie met een top-of-the-line PC gaan vergelijken (3+ Ghz en grafische kaart van heb ik jou daar), dan kan ik me wel voorstellen dat het spel er op de pc nog wel mooier uitziet ja.... maar kijk dan ook eens naar de investeringskosten + de meeste mensen hebben toch echt niet zo'n bak thuis staan, toch?
     
  17. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    @ chil dank voor je reactie, zal zeker een heleboel verschillende builds maken. Zo'n Breton tank build lijkt me zeker ook grappig.

    Verder heb ik de LE besteld bij Dynabyte, met klantenkaart is die daar 62 euri.

    Offtopic: Diablo2 vond ik multiplayer inderdaad leuk met vrienden, maar unpasworded games waren vol met ratten en ander gespuis.

    Denk aan de botters, dupers, en de eeuwige Gib Itam, Open coW spammers. OP het laatst speelde ik enkel nog pasworded games, zeker omdat ik HC speelde en anders te vaak doodging door TPPK lamers.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb eigenlijk maar twee rpg's gespeeld die me echt konden boeien en dat waren FF7 en FF9. Dus ik hoop echt dat deze mij net zo kan boeien als jullie doen geloven :9
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heel moedig van je Kevf. De FF serie verschilt zeker kwa speelstijl van deze serie, so good luck to you. ;)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die twee ff's waren meer cartoony idd en dat ligt mij wel. Echter de hoofdreden dat ik die spellen zo te gek vond was dat ik niet kon wachten om te zien hoe het verhaal zich verder ontwikkelde. ik hoop dat Oblivion hetzelfde met mij doet. We gaan dus volgende week maar eens aan de slag als dark elf :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina