1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    waar zie jij een deadra worshipper dan? ik zie alleen standbeeld

2. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Kevf:

Als je Final Fantasy leuk vindt hoeft dat niet meteen te zeggen dat je deze game ook leuk zult vinden. Ik ben een grote FF fan en heb ze allemaal met heel veel plezier gespeeld, maar TES vind ik ook heel leuk. Echter zijn het twee totaal verschillende spellen.

Owja, en ik heb deze voor m'n pc besteld... Denk dat een Pentium 4 3,2 GHz met Geforce 6800 en 1 GB ram toch wel genoeg moet zijn... zit iig boven de aanbevolen eisen ^^

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat gaf ik toch ook al aan in mijn vorige reply door te zeggen 'ik hoop'? Anders had ik wel gezegd 'ik weet' ;)

We zullen zien, dit moet DE rpg van het moment worden, dus ik vind het iig de moeite waard om me er goed in te verdiepen en pas na een goed aantal uren een oordeel te geven :)
    Ik hoop alleen dat het spel een beetje rustig aan begint en de tijd geeft om alle mogelijkheden te ontdekken :)

4. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik wilde je alleen behoeden voor teleurstelling, aangezien ik wat mensen ken die FF heel leuk vinden, maar TES zwaar vinden zuigen.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kans is trouwens best aanwezig hoor, dat ik het gewoon te sloom ga vinden. maar ja, ik zag die aanbieding bij Zuiderpark, tja en dan gaan impulsieve acties en toegang tot internetbankieren slecht samen O-)

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb dat ook hoor kefv. grote fan van FF maar toen ik aan morowind begon had ik echt zoiets van ok beetje jammer dat ik niet echt iemand ben (ja jezelf) en dat ik geen flauw idee had wat te doen. Tot ik eindelijk beetje ging rondlopen, wat armor jatten en me ventje levellen en toen vermaakte ik me opperbest met questen.

7. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eigenlijk nooit morrowind uitgespeeld ik ging echt alles jatten vond ik leuk had demeest duure shit alemaal in een huse netjes staan neerleggen.

en dan denken er sommige daar is geen hol aan maar dat is je eigen ervaing.

en dan kom ik gelijk aan bij de reden dat ik oblivion koop vanmij hoef ik het spel niet eens uit te spelen als ik er maar prezier van heb en men eigen ding kan doen.

en dat kan zeker weten

8. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel waar dat Final Fantasy en TES 2 verschillende spellen zijn.Wel is het zo: Als je het leuk vindt dat jouw personage steeds verandert kwa vaardigheden en wapens,dan vindt ik wel dat beide spellen op elkaar lijken.Ik neem Oblivion omdat ik het heel tof vindt om een personage steeds sterker te zien worden,en dat je steeds nieuwe wapens enzovoorts vindt.Toch blijft het een keus,maar ik weet bijna zeker dat ik me zal vermaken met Oblivion.

9. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    3 nieuwe screens stonden op Xbw:

ze zagen er wel goed uit vindt ik ;)
    tja nu nog ff wachten en dan wordt het beloond met een superieure game ;)

10. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    dat er mensen op paarder voorbijreiden is ook echt gaaf, dan haal je die gozr neer met pijl en boog en voila een paard echt cool. tenminste als dat beetst dan neit wegloopt.

11. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe LOL }:] _O_
    Tja je kan m idd van z'n afknallen met je pijl en boog,
    maar dan zou ik idd wel de hele game ook op slecht uitspelen ;)
    en natuurlijk rekening houden dat dat paard schrikt en wegrent,
    dus dat wordt een stukkie rennen voor je ;)

12. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste screenshot lijkt wel op 40 below van kameo :p

13. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    spel van jump 100 en slowfalling 80

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Voor de diehards: hij komt ook voor de mobiele telefoon uit! :9

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    (*Knip)
    Weet iemand wat voor een katana dit is? Ik denk dat ik zelf niet zo'n zwaard ga gebruiken, ik ben meer een claymore type }:] !

@Kevf:
    Er zijn er al een paar voor op de mobiel.

Edit:
    Hmm... volgens C H i L is dit een devil tanto, dan zal het wel een devil tanto zijn :cool: !

En dit is die worshipper

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  16. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ECHt he....maar de developers zeiden dat als je een paard steelt dat het uiteindelijk terug rijd naar zijn eigenaar maar als je die vermoord heeft ie die niet meer dus zou het dan zo zijn dat ie jou als eigenaar ziet? Weet iemand dat misschien?
    HOop het wel8) _O_

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    rijft ie ook terug als jij er bovenop zit? damn is het echt zo uitgebreid?!?!!

18. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee als je erop rijd niet maar als je er niet meer op zit loopt ie vanzelf weer terug naar zijn eigenaar maar als ie die niet meer heeft dan....loopt ie nergens naartoe....:confused:

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook alle paarden in het spel afslachten?

20. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al wat bekend over de formaten van Oblivion op je tv? (4:3 en 16: 9) i.v.m. met zwarte balken op een 4:3 tv, of ben ik te vroeg met vragen? ;)
    Bij GR3 is het namelijk zwaar sfeer verpestend.:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina