1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als de jaren verstreiken dan worden er ook weer neiuwe paarden geboren, je kunt ook al het gras gaan maaien, even nutteloos
     
  2. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Gestolen paarden gaan in ieder geval weer terug naar de stable waar ze vandaan komen (als je ze bij een stable gejat hebt iig, maar ik denk dat paarden die je steelt van ruiters ook terug gaan naar een stable)

    Door die kantana/devil tanto zit ik er nu aan te denken een soort van ninja te maken (ongeveer als ryu hayabusa) Dan heb ik Light Armor, Sneak, Marksman, Blade, Destruction, Athletics en Agility nodig. Lijkt me een erg vet, een ninja in een strak assasin pak met ninpo krachten.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  3. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 10 daagjes en dan weten we het pas echt_0/
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik stealth absoluut niet leuk in het spel, tuurlijk het is leuk om allerlei dingen te stelen enz, maar ik vind stealth kills niet echt belonend, ik denk dat ik gewoon weer Spellsword in het begin ga.
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word een archer/magician, lijkt me echt cool!
     
  6. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, magician met een katana en goede swordskills... mhh, lijkt me erg cool
     
  7. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar dan loop je het hele spel met Ninja pakkie (wat er wel cool uit kan zien) zow iedereen afteslachten maar als je dan door een dorpje loopt hoe
    wou je dat dan doen dat ziet er beetje raar uit jij als Ninja tussen alle
    normale mensen dat klopt dan toch ook niet???

    neej de eerste x dat ik m speel doe ik gewoon een ridder of een halve gare boer ;) }:]
     
  8. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    @Lt Lemmens, daar heb je gelijk in, maar ik speel de eerste keer toch als een soort van ridder of misschien een viking achtig figuur (ik zag een viking-achtig schild op een van de screenshots)
    Maar het maakt ook niet veel uit hoe je eruit ziet als je in 1st person mode speelt, wat ook het fijnst is. Hoewel ik natuurlijk wel een cool uitziend personage wil spelen.
     
  9. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik draag wat ik vind en wat ik vind draag ik. vind ik iets beters dan verkoop of sla ik de rest op in mijn huis. al is het rose als het 100 shield heeft draag ik het wel
     
  10. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    @MYSTERY X
    Officieel is de releasedate in de week van 20 maart.
    Dat iedereen ervan maakt 24 maart is wat anders.
     
  11. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus met andere woorden jij loopt
    binnekort in de game met een roze jurk en naald hakken maar wel een gruwelijk schild ;) *)
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de 20ste is hij sowieso nog niet in de winkel, en op de 21ste ligt ie in amerika op de schappen dus dan neem ik aan ongeveer 2 a 3 dagen verschepen komt +- uit op de 24ste
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De Devil Tanto is een dagger, soms met een bound short sword enchantment. Ik had niet gezien dat deze gast zijn zwaard met beide handen vast heeft, wat betekent dat het een steel of iron katana is. Je hebt ook dai-katana maar die is een stuk langer.
    En ik ben niet zeker of dat een standbeeld is of gewoon een worshipper. Geeneen Aedra en Deadra deity heeft dat uiterlijk.
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh vraagje hoe weet je dat dat zwaard niet zo lang is als een dai-katana 8) kheb net weer een oblivion filmpje gezien en damn ziet er zo goed uit! zo levendig allemaal!
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij mij te fijn lijkt voor een dai-katana van 2 meter. Wie weet. En ik overdrijf niet, de deadric dai-katana in Morrowind was langer dan mijn character. Bethesda is altijd nauwkeurig op dat gebied, in Oblivion zal er geen verschil zijn in lengte of versiering aan het zwaard.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  16. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben bij dat ik hem voor 51 euro de Limited Edition (incl. verzend) heb besteld (en ook meteen betaald heb) scheelt toch dik 20 euro (45 guldens).........en al heb ik hem niet meteen de 24e dan maar later voor dat bedrag................en ik krijg hem helemaal thuis, hoef ik niet te gaan rennen naar Bart Smit FRS of Media Markt. Voor over ik weet is Zuiderpark niet extreem laat met het leveren van games.
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij Zuiderpark games altijd het spel op of 1 dag voor de release, niks mis mee.
     
  18. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik wil echt graag ff wat meer info over die rassen en wat ze allemaal kunnen. Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om alles door te gaan lezen in deze thread. Is er niet een site waar alles duidelijk staat beschreven ?
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Check de startpost, daar staat een beschrijving en foto van de 10 rassen. Ook kun je de startattributes van elk ras in die post vinden.
     
  20. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    aha ok thanks ik ga die zeker even bekijken ! :)

    maar geen speciale elder scrolls fansite ofzo ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina