1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kies je nog een birthsign.

    EDIT: Lees hier alles over de geschiedenis en geografie van de provincie Cyrodiil.
    Blijkbaar heet de vallei rond de imperial city (wat we in de countdown video te zien kregen) de Nibenay Valley.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  2. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de antwoorden, dus ik kies voor Wood Elf en welke class moet ik dan kiezen zodat het goed is uitgebalanceerd en ik niet allemaal dingen hoef te kiezen?
    Zijn er nog birthsign's die erg handig kunnen zijn bij een Wood Elf? Of gewoon wat je zelf wel leuk lijkt?
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Duh, je moet alles kiezen wat je zelf leuk lijkt.
    Je kiest om een reden Wood Elf, dus kan je daar ook de bepaalde signs, skills bij kiezen.
    Ik zit nog te twijvelen tussen the mage sign en the warrior sign.
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Filmpje net gezien. Heel nice maar dit keer niet zo onder de indruk als gister. Mij viel net meteen al een paar schoonheidsfoutjes op waar ik nog steeds bezorgd om ben. Ik vind nog steeds dat de NPC als het waren glijden over de grond, en dat merk ik bij de paarden ook. Maar lang niet zo erg meer als bij de Demo toen. Ook zie ik geen teugels :9 En ik vond het dan weer jammer dat we niet het paard rijden in Third Person konden zien. First person ga ik denk ik het paardreiden niet gebruiken. Ziet er lang niet zo vet uit :)
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je Rikkel! Was ook al gestresst omdat ik dat filmpje niet kon downloaden :p
     
  8. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    6 days to go........... het is nu de 24, t' zouden er 9 moeten zijn:confused:, want in de VS staat de release ook gewoon op de 24e tog??

    6 days to go betekent dus dat de release in de VS de 21e is....
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    US release is de 20ste. Hier in europa gaan we uit van de 24ste omdat ze beweerde een paar dagen ongeveer na de US release.
     
  10. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er is geen echte release-date, wel is er een transport datum, nl de 20e. Dan worden de games richting de winkels gebracht, dus hier duurt het een paar dagen langer voor de game in de schappen ligt.
     
  11. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop natuurlijk ook dat de Game Foutloos uitkomt,maar ik vind wel een spel zo groot als Oblivion zal een aantal schoonheidsfoutjes bevatten,maar later wordt dit opgelost met updates.
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nein, de 21e is in amerika aangekondigd, een paar dagen later zal de 24e zijn.
    Maar dit is al de 2e keer dat een countdown filmpje van oblivion na 9 seconden mijn pc laat rebooten.
    Met die van gister ook al :{.
     
  13. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb veel problemen met mijn pc, maar dit probleem heb ik niet.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG. Ik dacht dat Nibenay Valley nogal klein was.

    In dat filmpje kan je trouwens de besneeuwde bergen van Skyrim op de achtergrond zien, geweldig die draw distance.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol dat was me nog niet eens opgevallen.. mijn aandacht ging teveel naar de paarden en de ruiters. Maar dat is idd echt mooi, ook als je weet dat je daar kunt komen :)

    /Edit

    Ik had niks te doen, dus ff wat shots gemaakt uit de video van vandaag.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik weet niet of deze review scan ook al gepost is (heb op dit moment geen tijd om de thread door te kijken, dus bij deze de PC Gamer review:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Pwew, alle 7 bladzijdes op dezelfde forum page gekregen. Hoop dat jullie er wat aan hebben. :)

    93% Niet slecht! Jammer van de belachelijke AI conversaties trouwens, maar dat was te verwachten. De rest klinkt geweldig. Ook dat stukje met dat je een verlamt iemand de afgrond in kunt duwen.... nice! :D

    EDIT: Vind je de review trouwens lastig te lezen: je kunt de scans nog iets groter laten weergeven door op de balk erboven te clicken. Dan is ie goed leesbaar.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2006
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Is al een keer gepost. Damn dat plaatje dat hij voor de gate staat van de arena. Ready to kill :)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ow jammer. Dat filmpje ziet er idd niet grafisch "perfect" uit, de paarden glijden idd een beetje over de grond. Maar als ik het zo in het algemeen bekijk ziet het nog steeds super knap uit en heel sfeervol. Dus tot nu toe stelt Oblivion nog niet teleur.
     
  20. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit Pocket Guide to The Empire: Cyrodiil
    Wow, je kunt zelfs gesnapt worden door een bosbrand. Kun je t ook aansteken... pyromaantje spelen... of is dat nu weer net te fout gedacht in deze moderne tijd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina