1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    mwa ik hoef niet perse de eerste te zijn, als ik hem een maandje later speel ben ik ook tevreden. Het is geen MMO ala WoW waar je er vanaf het begin moest zijn om in een beetje goede guild terecht te komen. Singeplayer games blijven wel *)

    en idd DulleNL heb net wat zitten kijken op tweakers.net en zijn nog wel wat zaakjes die hem hebben. zal morgen eens kijken of mn salaris er is ^^

    Mocht ik hem hebben dan maak ik een ranger met veel stealth en een paar magic skills zoals in het donker kijken enz. Beetje assassin idee zeg maar :D
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    cker dat dit een topgame word, alleen vnd ik wel jammer dat ze geen multiplayer konden maken, er had vast wel een deathmatch mode kunnen komen in die aren :p met je eigen gemaakte personage
     
  3. Jochen_b

    Jochen_b Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel ook iets voor iemand die niks van deze reeks kent of moet je ervaring hebben met dit soort games? Het ziet er wel een leuk spel uit, maar ik ken eigenlijk weinig van rpg's....
    (De enige RPG die ik ooit gespeeld heb is FFVII op ps1.)
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is een heel ander soort RPG dit is !echt! een role-playing game, maar je hoeft de reeks niet echt te kennen om van deze game te genieten.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    MP zal er (hopelijk) nooit inkomen. De Elder Scrolls serie is altijd SP all the way geweest.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik zul nou die lijst voor mezelf in.

    Huh, waar is medium (chain) armor gebleven? Is die skill ook al verdwenen? Bestaat chainmail nog wel in het spel?
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo hopelijk? Zou Oblivion niet nog vetter zijn geweest met een multiplayer mode erin? Bij de ES series moet alles toch blijven draaien om de SP, maar zou het niet vet zijn als je toch een SP had met zoveel diepgang als bijvoorbeeld Morrowind of Oblivion en dan ook nog een kleine multiplayer mode. Het is helemaal niet nodig, maar het zou wel vet zijn. Zolang het er maar niks van de kwaliteit en diepgang van de SP afgaat is voor mij elke multiplayer mode welkom. ;)
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je bijv een dark elf kiest en je hebt -10 willpower. Moet je dat dan met andere dingen weer terug krijgen (major skills?). of kan je het beter helemaal laten verwaarlozen en de dingen waar hij al wel + voor heeft ophogen?
     
  9. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Op waiting4oblivion.com staat:

    Oblivion will be released March 20th, 2006. Enjoy.

    Dus hij zal 20 maart in Amerika zijn mensen ;)

    Ook staat er nog Official TES: Oblivion Release Date: 2006-03-20 (March 20th)

    Alsof dat nog niet genoeg zegt...
     
  10. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen magicka en magic?
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Omdat ze op deze manier gedetailleerde SP kwaliteitsproducten blijven afleveren. Dat zou niet kunnen als ze ook aandacht zouden besteden aan MP.
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Iets sterker dan die van Halotrooper *) .
    [​IMG]
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kan mij iemand bevestigen dat er nog wel chainmail armors in de game zitten?
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand eigenlijk al de nieuwe teaser gezien (neej niet die van gister die ene met, 6 days till the gates open). echt tof!!! beetje op je paard rondlopen, ik denk dat ze elke dag nue een teaser gaan vrijgeven
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    20 maart wordt hij verscheept. Dan ligt hij nog niet in de winkels. 21 maart zal hij in Amerika in de winkels liggen en de week die dan volgt in Europa. Waarschijnlijk krijg je hem, als je hem thuis bezorgt krijgt, donderdag of zaterdag. Ik dacht dat dat de dagen waren dat de post kwam. :)
    [dit stond overigens in de officiële aankondiging van Bethesda]

    Edit: @ Zifnap: Het is geen bevestiging, maar ik dacht dat ik het wel ooit gezien heb ergens. Weet ik niet zeker dus eigenlijk heb je ook geen zak aan mij. :p
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  16. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring met t kopen van de Premium is dat ik van verschillende zaakjes hoorde dat ze elke 1 a 2 weken enkele binnenkrijgen maar dat ie binnen 1 a 2 dagen ook weer weg zijn. Check ff of je ook zo'n zaakje bij je in de buurt kan vinden die regelmatig bevoorrading krijgt en reserveer er vast 1. Weet je zeker dat je binnen anderhalve week (zo rond release TES4: Oblivion) je 360 ik huis hebt :)
     
  17. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    SP moet de hoofdinstelling blijven voor de ontwikkelaars, dat is nl. DE reden om t spel te kopen, maar een kleine MP zou niet misstaan, bijv max 4 man binnen 1 wereld. Lekker met je maten de wereld veroveren, een de controller van de handel in zijde, de ander een van de bazen binnen de Dark Brotherhood en een ander goed in weer iets anders en dan afspraken zien te maken :)

    MP ok (max 4 of 8 ), maar niet MMP is mijn visie hierop.
     
  18. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    @Zifnap, ja chainmail zit er nog wel in, alleen hoort het nu bij light armor.
    http://www.oblivionicus.org/items_armors_types.html Op deze site kun je het zien.

    Weet iemand trouwens hoeveel zwakker je magic is bij verschillende soorten armor? Dus gewoon als de desbetreffende armor skil op ongeveer level 30 is.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom is er eigenlijk geen medium armor meer? of heet dat nu gewoon armorer?
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus jij beweert dat de mensen die hem met de post krijgen hem NIET de 24 ( vrijdag ) krijgen?

    bij mij weten komt er vrijdag ook gewoon post:confused:
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina