1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, er zijn duizenden bladen/site's die een review versie krijgen, dus zo bijzonder is het dan ook weer niet.

2. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar zou jij niet graag één van die reviewers willen zijn?

3. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet ik er dan toch ook maar voor gaan.... pfff. :)

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja en nee... cool om hem zo vroeg te spelen.. maar wat ik altijd ook best leuk vind is bijvoorbeeld op dit forum ervaringen en al die andere shit delen ;)

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zo bijzonder is dat niet!!! :eek: tsss... deze game als 1 van de eerste reviewen vind ik toch vrij stoer!

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel lijkt mij niet zo handig om te reviewen.
    Miss moet op de release datum de review komen en dan moet je dus het spel hebben uitgespeeld.
    Dat betekent dat je niet lekker vrij kan rond lopen waar het spel om draait enz.

7. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    STOOEOEEERRR MAAAAHHNN... Wat wordt op deze thread toch ontiegelijk veel gepost, en kort ook. Wacht nou maar gewoon, slaap in tot 24 maart, hij komt er wel, en als je hem hebt, einde vant geluk, of het begint dan pas, maar nu heb je nog de zenuwen voordat je hem gaat krijgen. Laat ook maar:)

8. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    En hij is echt niet de enige hoor, als je bij deze site via het linkermenu naar 'Leaderboard' gaat en dan bij games Oblivion kiest zie je dat er al heel wat meer zijn. Maar dat is ergens afgelopen week al eerder gepost in deze thread.
    Ach, je hebt altijd de lucky few, maar zoals iemand al eerder zei, tis misschien wel veel leuker om het spel te spelen EN je ervaringen te kunnen delen via dit forum met mensen die t ook spelen. Ben dus ook erg nieuwsgierig naar C H i L's startthread voor t hulp-topic.
    By this way dus alvast thnx Chil (damn er is geen 'applaus'-smiley)

@serious siem: inderdaad, de postings gaan snel, ik verwacht dat we t volgende deel van dit topic wel halen voordat de begeerde dvd in onze spelers ligt.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  9. H3rm1t

H3rm1t From Here 2 Oblivion

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de film van de dag weer eens bekeken en na het zien van meerdere videos bekruipt me een klein gevoel van onbehagen. Is het jullie opgevallen dat bij de videos die scenery laten zien dat je praktisch geen NPC's ziet. Ook niet op plekken waar je ze wel verwacht, zoals straten in een stad.
    Is dit in het spel ook zo, dat je dus de mensen alleen ziet zodra je de stadspoort door bent of in een bepaalde aerea van de game komt na een loadscreen?
    Tzou jammer zijn, maar zeker geen reden om me af te houden van mn leven in Cyrodiil.

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb net Countdown Deel 4 gedownload en opnieuw bekeken en het zag er een stuk beter uit dan toen ik gister keek. Ik keek uhm gister namenlijk op IGN en die vergroot het beeld waar door het veel minder scherp werd. Dat was nu niet het geval.

En over die NPC's maak ik me niet druk. Ik vond het idd wel raar dat we niemand zagen.. maar ik verwacht dat het wel goed komt in de game.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dit topic gaat zo snel, dat ik me onmogelijk in een discussie kan mengen, tering zeg! :D
    Eén week geleden heb ik 'm aangemaakt, en nu al 591 posts! 8)

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Moet je op letten hoe snel dat gaat als de game uit is 8)

13. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we de eerste paar dagen dat de game uit is vooral reacties krijgen van: "Yes, ik heb de game al!" en "De game is zooooo mooi!"
    Ik denk niet dat ik direct allerlei vragen ga posten. Dat komt wel als er na en tijd spelen nog vragen zijn.

14. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk juist niet dat er dat soort reacties komen ze zitten allemaal vast aan de buis Oblivion te doen hoor :p

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er zin in man! om mij even in die bijzondere wereld te zetten. echt heel erg tof! lekker veel vrijheid!

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat de filmpjes niet bedoeld zijn om NPC's te showen, daarvoor verwijs ik je door naar het volgende filmpje:
    Chapter 4, Radiant AI

Ik geloof dat dit het filmpje is, waarbij je als character de stad in loopt, je ziet maar heel even wat mensen praten, maar 't gaat erom dat er wel degelijk NPCs rondlopen :)

17. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    wat een vette game wordt dit als je die countdown trailers bekijkt, dat uitzicht als je rondloopt in die vrije wereld zonder pade..

18. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Pade???

19. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik neem aan dat als je dat op z'n nederlands zegt je paden krijgt. Dus dat je door het bos kan zwerven wordt hier bij bedoelt

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zal hij bedoel. Wat bij Fable dus integendeel was. Waar je dus telkens maar 1 pad kon volgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina