1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0
    bron?

2. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Destruction eigenlijk nutteloos, het is een stuk omslachteriger om zo iemand te doden, het is eigenlijk alleen maar aanvals magie, dus als je magie wilt gebruiken moet je die er eigenlijk wel bijpakken.

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The 'no' list.

Het werd meerdere keren door een dev bevestigd.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit stond er in de 'No' list
    Bedoelen ze hiermee dat je niet in een beer of in een wolf kunt veranderen of dat die dieren gewoon niet in het spel zitten. Want ik wist zeker dat ik in een preview gelezen had dat je kon worden overvallen door wolven.

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent dat de ziekte Lycanthropy of de transformatiemogelijkheid naar werewolf niet in de game zit zoals in de morrowind expansion Bloodmoon. Wolven en beren zitten wel in de game.

6. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er ook ziektes in de game??

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil natuurlijk wel alle achievements halen in de game. Tenminste dat probeer ik. Maar ik wil het spel doorkomen met gevechten met zwaard en boog. Heel af en toe een destruction spell voor de lol. Maar ik ga niets kiezen met Stealth. Ik vind het gewoon niet zo leuk om te sluipen. Maar als ik dan naar zo'n thieves guild ga moet ik dan percé sluipen om het te kunnen halen? Ik wil namelijk wel alle achievements halen maar sluipen is niet mijn ding. Er zijn namelijk achievements dat je de thieves guild moet halen of een bepaalde rang daarmee. Maar moet ik dan dus percé sluipen?
    Ik heb ook geen zin om het spel met meerdere characters te spelen dus iemand een oplossing?

Zitten er trouwens ook kleine "beesten" in dit spel? Net als in Morrowind wand die vond ik soms nogal irritant. Vooral die crib ofzoiets die verdoofde je met een groene scheet :)

Zit er ook een klok in het menu? Zodat je kan zien hoelang je het spel speelt? Dat vind ik namelijk leuk om te weten.

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Edit: deze post mag verweiderd worden!

9. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Speel de game gewoon met meerdere characters uit, dat werkt beter. Doe gewoon een paar guilds met je eerste character en de rest met andere. Dus als je eerst een battlemage bent, kun je beter het thieves guild met een ander chracter doen.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je kan niet met maar een character quests voor de dark brotherhood, thieves guild en de fighters guild doen. Je zult het spel dus 3x moeten spelen wil je alle achievements halen. De mian quest en de overige hoef je natuurlijk maar met een character te doen.

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van ongedierte zoals ratten kun je een common disease krijgen. Blight en Corprus disease waren typisch voor Morrowind, geeneen van de 2 zullen in Cyrodiil zitten omdat ze alletwee met de main quest (blight storms, Dagoth Ur) van dat gebied te maken hadden. Dus ik neem aan dat je nu 1 type nl. common disease in de game hebt.

12. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Linky-biscuit

Linky-biscuit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je eender welke guild kon joinen (en dus ook vershillende tegelijk)... Het hangt toch niet van je major skills af welke je kunt joinen? Je kan desnoods je minors ook even trainen om zo goed genoeg te worden voor die guild...

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Wheej eindelijk weekend.. damn volgende week wordt vette week. Ik werk bij Dixons dus dat wordt volgende week elke dag wachten totdat hij binnenkomt smorgens :D Ow en trouwens de winkels in Nijmegen krijgen nieuwe goederen op dinsdag. Maar exclusieve dingen zoals spellen die op dagen gereleased moeten worden komen op de dag van release. Dus dat kan dus ook een hell worden volgende week :9 elke dag wachten op het dixons busje of Oblivion erbij zit :D.

Dat eerst plaatje is trouwens nep (denk ik. *kijkt naar het doosje met vaag silvere rand) en het 2e plaatje doet het niet.

/1 Edit

Nader bekeken heb ik me toch bedacht.. is toch echt.. wel een rare shot alleen.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vroeg me ook af of je meerdere guilds kan joinen in 1 main quest zeg maar en of je na het einde van je main quest verder kan spelen

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na de main quest kun je niet meer naar de planes of oblivion, want dat is nu eenmaal het doel van de main quest, "find the heir and close shut the jaws of oblivion". Je kan zolang spelen als je maar wilt.
    Of je meerdere guilds kan joinen...het enige wat ik erover heb gelezen is dat je voor de verschillende guilds heel tegenstrijdige eisen stellen voor je gerecruteerd kan worden. Voor de thieves guild moet je iets stelen, voor de dark brotherhood iemand vermoorden, etc.

@Metal Mark: Werd in de vorige thread ook al verschillende keren gepost.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hehe voordat ik de Main Story Line heb uitgespeeld heb ik er al minimaal 200 uur opzitten _O_ 8)

20. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0

beetje weinig vind ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina