1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    thnx man, ik hoop wel meerdere guilds te kunnen joinen want anders schiet die achievement shizzel niet op

2. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een stomme vraag maar hoe zit het met levels

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je levels?? levels om te groeien of levels de map waar in je speelt?

4. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Veel winkels krijgen hem dinsdag al binnen ( dat is de dag waar veel geleverd wordt ) Of ze het dan ook gelijk verkopen is de tweede vraag....

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    De enige die bij ons vroeg in de winkel leggen zijn de bart smit en Mistery media. We zien wel maar als het maar niet volgende week wordt! :cool:

/Edit de week na volgende week bedoelde ik |:-

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    meld dan ff als ie dinsdag binnen is, dan kom ik hem hale (kwoon in de buurt van nijmegen)

7. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem online besteld bij gcshop, hopen dat ik hem in ieder geval op vrijdag heb...

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Oblivion heeft toch geen officiele release datum? Mischien de 20ste maar de meeste winkels zullen uhm pas na de 20e denk ik krijgen. Maar omdat er geen vaste release is zullen de winkels de game meteen in de winkels mogen leggen.

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    de 20e word ie verscheept, dat was een feit

10. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Nou op elke site waar ik kijk staat de 24e

Maar het is idd allemaal wazig omtrend de releasedag

11. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat het per vleigtuig

Verschepen zou gewoon te lang duren, dan heb je hem de 24e niet.

voor de 360 launch bijvoorbeeld waren er 93 boeing 747's nodig

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb goede hoop dat ik hem dinsdag heb (bij futurezone). meestal hebben zij de games altijd eerder, net zoals bij graw toen verkochten ze hem ook al op de maandag terwijl hij pas de donderdag of vrijdag oficieel zou uitkomen.

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    De officiele release datum is gewoon 24 maart. Stond volgens mij in een nieuwsbrief van Bethesda die ik laatst heb gekregen. Anyway ik zou der maar vanuit gaan dat hij vrijdag te koop is. (behalve als hij dan al uitverkocht is8) )

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik ga zelf ook uit van de 24e. Ik geloof niet dat i dinsdag al te in de winkels ligt. Weinig kans. Ik denk zelf niet eerder dan donderdag.

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    tja time will tell, mja oblivion gaat hard aars schoppen dat is 1ding dat cker is

16. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    in het officiele bericht van Pete Hines staat dat hij 20 maart wordt ge-"shipped" (verscheept dus), 21e ligt hij in de VS in de winkels, in de rest van de wereld en paar dagen later (24 maart is dus GEEN officiele releasedate).
    @CHiL: ik had ergens op de elder scrolls site gelezen dat als je in de Fighters Guild zat en en je stal dan van iemand of je vermoorde iemand dat je dan uit de Fighters Guild werd geschopt dus je kan iig niet in alle guilds tegelijk. Ik weet niet meer waar precies, maar het was in een interview ofzo, wel betrouwbaar dacht ik.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  17. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0

Als het verscheept zou worden vanuit Amerika naar Europa kunnen winkels hem nooit de 24e hebben|:-

Als je er al vanuit gaat hoelang het duurt met het vliegtuig naar Amerika, en met de boot gaat het natuurlijk veeeeeeeeeeel trager, als je per boot vanuit Amerika naar Europa gaat ben jeal iets van 4 dagen onderweg als het ni langer is...

18. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het heel erg voor je want ik heb heeeele slechte ervaringen met gcshop. Ik heb er vorig jaar twee spellen besteld (pariah en gta) en pariah kwam anderhalve maand later en gta 3 weken later. Dit soort problemen heb ik van heel veel mensen gehoord die daar besteld hebben. Er werd toen steeds gezegd dat ze er te weinig geleverd hadden of dat het allemaal pas later binnenkwam etc etc

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stelen van guildmembers en het vermoorden van guildmembers is uiteraard verboden. Dan word je geexpelled uit de guild, maar voor de rest mag je zoveel mensen buiten de guild vermoorden als je maar wil.
    Bovendien moet je in talloze fighters guild quests bepaalde mensen vermoorden, dus je hebt die passage in het interview verkeerd begrepen.

@SteRoger: Ik snap niet wat het probleem is. Op de site staat duidelijk dat een paar dagen erna de game hier al in de winkelrekken zou moeten liggen.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2006
  20. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meer mensen slechte ervaringen met gcShop??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina