1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze aan 12 uur niet genoeg hebben.
    dit klinkt misschien een beetje vreemd, maar als oblivion echt is wat er was beloofd (en daar twijfel ik niet aan) hebben ze zeker niet genoeg om oblivion goed te testen in 12 uur.

    en het valt me op hoeveel problemen ik opeens lees van mensen die oblivion reserveren.
    ben ik ff blij dat ik vaste klant ben bij me plaatselijke gamesboer. die vent houd voor alle vaste klanten met een 360 Oblivion CE vast, en de vaste klanten mogen em ophalen zodra die in het magazijn binnen komt. en dan krijg je nog korting ook.
    helaas moet ik wachten met spelen tot 5 april omdat ik em dan pas krijg.
    Waarom kon ik niet 2 weken eerder geboren worden? WAAROM!!!!!!
     
  2. zijky

    zijky Sniper

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel dat je char een level up gaat
     
  3. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    En daarom noemen ze die sessie ook de Hands on en niet de review :)
     
  4. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is de special edition bij dixons? Ik heb namelijk 80 euro over om Oblivion te kopen en mischien dat ik van dat geld ook nog een buskaart moet kopen dus. Word de game overal 69 euro???

    Dit wil ik wel even zeker weten want op sommige sites werd er aangegeven ''80 ADVIESPRIJS! Nu 10 euro korting!!'' Dus wat is in hemelsnaam de prijs van de game? de Perfect dark limited edition was op de release 65 euro. Maar Oblivion?? ANYONE KNOWS?? O-)
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk gewoon standaart en mischien bij somige winkels een uitzondering.

    Normal = 60
    LE = 69 (70)
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    @serious siem
    oh ik dacht dat je het over reviews had dus ik haalde je woorden ff uit context.
    hoewel sommige bedrijven wel doen aan review trips in hotels in een weekend ofso.
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Die trips zijn toch meestal preview? Voor de review krijgen ze meestal gewoon de full game. Dan hebben ze tijd genoeg om alles uit te zoeken en kunnen er geen dingen meer veranderd zijn.
     
  8. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag hopen dat de Limited edition 64 of 70 word. Maar nu maar hopen dat als ik vrijdagmorgen naar de winkel loop m te kijken of de game er al is de game er ook daadwerkelijk is!! En de Limited edition natuurlijk want de gewone editie koop ik niet!

    Dat lijkt me erg lullig!! Heb je alle winkels gecheckt op limited editions (LE) En dan zijn er aleen maar normale versies, dan sta je voor de normale versie van de game!! Kun je hem kopen maar dan gaat dat niet omdatje de LE wilt. Ik hoop niet dat ik dit ga meemaken, maar ach van Perfect dark zero kreeg ook elke winkel een paar LE binnen.

    Maar wat is de basisprijs van de LE van Oblivion? 70 euro toch?
     
  9. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het wel geweten hebbenO-) _0/
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja,

    Ow en ik denk niet dat er zo makenlijk aan een LE te komen valt als bij PDZ. PDZ had alleen een bonus dvd en tinnen doosje.. moet je is kijken wat je er bij Oblivon bij krijgt.. als ik jouw was zou ik uhm ergens reserveren.
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig. Jammer van de iets te toegankelijke muziek, het klinkt allemaal te vrolijk, waar het bij Morrowind neutraal klonk. De characters zien er goed uit. Overigens laad de game nu secties zonder de gameplay te onderbreken. Bij Morrowind kon je op zo'n moment altijd 3-5 seconden niet bewegen, irritant was dat.
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop dat het bij de game hoorde en niet bij het filmpje... (wat ik denk)
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Die notification van het laden hoorde zeker weten bij de game...niets te maken met het filmpje.
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat wel.. maar die spikeltjes niet ;)
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem net ook even bekeken. Het ziet er erg vet uit. Ik weet alleen nog totaal niks van de "donkere" wereld die je zag als je door die poort liep. Daar had ik nog niets van gezien en snap het verhaal dan ook niet helemaal. Hopelijk snap ik het wel als ik het spel speel.
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat heeft niets met het laden te maken of met die notification. Zoals SteRoger het zegt, dat heeft de maker van het filmpje gedaan, hij moet toch op een of andere manier switchen van de ene locatie naar de andere.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  17. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat heeft gewoon de gene gedaan die dit filmpje maakte:)

    Edit: tot hoeveel pagina's kan een topic eigenlijk gaan? we zitten al op 50....
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey even iets anders. 't Heeft niet zozeer met Oblivion te maken, maar daar komt mijn idee wel een beetje vandaan.

    Ik zag net bij een gebruiker hier op het forum, die had in z'n handtekening (voor de leken: dat gehabbibabbi van motto's en onzin die standaard onder iedere post van een bepaalde gebruiker zit) z'n achievements punten staan EN hoeveel uur hij erover had gedaan om een game (uit) te spelen.

    Is dat niet geniaal? Ten eerste zijn die achievements al geniaal bedacht. 't Voegt totaal geen kloot toe, maar mensen die een beetje competetief zijn ingesteld moeten en zullen natuurlijk alle achievements halen :p
    Maar wat nu, als je ook een TIMER toevoegd. Dat je precies kan zien hoeveel uur iemand een bepaalde game heeft gespeeld? Wederom voegt het totaal geen kloot toe, maar het lijkt me wel leuk om dan Oblivion te zien en dan mensen op het net te checken die het 500 uur gespeeld hebben ofzo :p
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe ik snap wel wat die "donkere'' wereld is. :cool:
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zou ik geen nieuw topic meer openen, we zijn al zondag, binnen 2-5 dagen heeft iedereen hier Oblivion en kunnen we met z'n allen naar het helptopic overstappen.

    In Oblivion heb je in het menu een 'stats' pagina. Daar staat hoeveel dagen er in-game voorbij zijn gegaan.
    Hier kun je die video checken. "X360 Launch Demo: In Town"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina