1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze hadden zon stats pagina moeten maken net als bij GTA san andreas. Hoeveel uur, Hoeveel Vilagers, guards je enzo vermoord heb, maximum geld.. enzo :cool:
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die te lui zijn om de video te downloaden, hier kan je ook alle stats bekijken die in de game worden bijgehouden. People killed, hours slepped, hours waited staat erbij Halotrooper.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol dus toch... dat is nice.. maar waarom zouden we straks als de game uit is allemaal naar het help forum gaan? Bespreken we daar alles? Ervaringen, ontdekkingen enzo?
     
  4. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, en ik vind zelfs dat ze zoiets bij elk spel moeten doen voor het bedrag dat je ervoor betaald. Bv. bij voetbalspel: hoeveel wedstrijden, hoeveel doelpunten, wie, hoeveelste minuut het meest gescoord etc. Bij Racespellen welke auto meest, hoeveel KM. et cetera:)..
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou handiger zijn volgens mij om al je vragen daarin te stellen en tegelijkertijd een beetje over je ontdekking te praten. Maar om die thread overzichtelijk te houden moeten mensen wel rustig aan doen met "y3s prachtige gam31!1!1!1!", dat willen we daar dus niet zien.
    Het is een beetje belachelijk als je constant de game speelt en dan eventjes online komt om je vragen te stellen etc om dan in 2 topics te lezen en posten.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Erg mooi filmpje. Beetje lege wereld, alhoewel dat bij Morrowind ook het geval was. Muziek doet me ook aan die van Morrowind denken. Ik hoop dat ze nu wat meer tunes hebben. En hij laadt tijdens het lopen, dus geen stotteringen meer whoeiiii!! :D

    Jammer van die slechte framerate, maar mag ik hier hopen dat het om een crappy PC ging en niet om de Xbox 360 versie? :{

    Om nog even op die reviews terug te komen: ik durf mijn vermogen te verwedden dat de eerste reviews vannacht / morgen al online staan. Die reviewers hebben hun copy allang ontvangen en ze willen allemaal de eerste zijn om de meeste hits voor hun site binnen te halen. Dus check vannacht IGN /Gamespot en grote kans dat ie er op staat....

    Zifnap
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Een soort main thread voor help en ervaringen. Dan is het beter om met deze te wachten hoewel deze zo we heel groot gaat worden. Nu wordt er al veel gepost kun je nagaan vanaf morgen :)
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Die slechte framerate lag aan het filmpje. Dus niet aan de crappy pc of xbox 360 versie.

    En over die reviews.
    Die van IGN zou best kunnen. Maar die van Gamespot betwijfel ik. Gamespot is meestal het laatste. En ik wil de video review zien en niet lezen.

    /Edit srry voor de dubbel post ik had ff moeten wachten :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  9. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk in ieder huis (dus NIET zoals GTA SA).
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zolang het niet locked is..

    Tenminste zo was het in Morrowind, dus zo zal het hier ook wel zijn.
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    En die kun je dan weer open doen met een spell of een lockpick, dus je kan in feite overal binnen.
     
  12. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n vermoeden dat de groote van Oblivion erg gaat tegenvallen!
    Zo zie je hieronder een screen van de Imperial City met daar op de achtergrond de stad: Chorrol
    [​IMG]

    Hieronder zie je de kaart van Oblivivion. De paarse stip is de plaats waarvan de screen hierboven is gemaakt. Dat betekend dus dat je de stad Chorrol ziet liggen en dat is best ver weg op de kaart! Maar op de screen blijk je daar zo naar toe te lopen. Dus de rode lijnen geven aan hoever je kunt kijken en dat is verontrustend omdat alles toch heel klein blijkt te zijn!

    [​IMG]

    Wat denken julie hiervan?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Geef eens aan waar jij op die sceen dan Charrol ziet? :eek:
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    1 ding... als elk blad, site en bethesda zelf zegt dat het groter wordt dan Morrowind is het al groot genoeg. ;)
     
  15. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechtsboven zie je op een heuvel Chorrol liggen. De screen is groter op mijn pc dus zie je dan ook de stadsmuren van Chorrol. Maar als je op de kaart had gekeken en de tekst had gelezen had je deze vraag niet hoeven stellen!! |:-
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb ik ook goed gedaan, maar het kan net zo goed zijn dat wat jij ziet twee vestingen zijn die bij The Imperial City horen. Waarschijnlijk is dit toeval, en blijkt alles toch te kloppen.
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De drawdistance is zo groot dat de kleine afstand tot Chorrol gezichtsbedrog is volgens mij. Als je van dat punt waar hij nu staat zou lopen tot Chorrol is hij zeker 5-10 minuten onderweg.

    @Willem, je ziet inderdaad twee vestingen van de Imperial City, maar kijk eens meer naar rechts. In de verte zie je een zwart lijntje op een hoger gelegen gedeelte.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  18. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik denk dat dat nog vrij lang lopen is. Het is gewoon al zichtbaar door de ongelofelijke draw-distance..
     
  19. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar eens naar dew kaart! Als die afstand van de paarse stip naar Chorrol 5-10 minuten lopen is is Oblivion geen 20km in doorsnee! Als je hardloopt kost dat op zijn minst 1 uur!
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Op de kaart zie je ook niet dat er hoge bergen achter Charrol liggen. Volgens mij is dat gewoon een andere vesteging.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina