1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Reserveren valt volgens mij wel mee. Als je het echter straks in de winkel wilt kopen zal het misschien niet meevallen.

    Edit: Bijvoorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  2. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm dat is de trailer van vandaag die er gister al was.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Om nog even terug te komen op de totale oppervlakte. De provincie is idd niet veel groter als in Morrowind (en misschien zelf kleiner?). Maar dan moet je ook nog de "Hel" erbij tellen, waar je via verschillende gates in kunt komen. Dus dan kan het weer wel kloppen dat de totale oppervlakte van Oblivion groter is als Morrowind.

    Even over die major skills. MOET je er zeven pakken? Ik zat namelijk aan dat maximum level te denken. Als ik nou eens vijf major skills pak, dan zijn twee skills beiden twintig punten lager. Volgens mij ligt mijn maximum level dan ook hoger, is het niet? (meer hp's en mp's)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  5. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat idd over de A.I
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF? waar zie jij dat filmpje dan?
     
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    We moeten ook niet al die dungeons vergeten. :)
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet 7 major skills nemen. Iemand op de ES fora heeft trouwens met die oblivionmods.info berekent dat je character maximum level 60 kan bereiken. In Morrowind was dit level 100 (met master trainer glitch kon je wel tot in het oneindige cheaten).

    Het nieuwe filmpje is er nog niet, dat wordt er pas vanavond op gezet. M-F-z0r heeft niet door dat het countdown filmpje over de AI (three days to go) gisterenavond al was gepost. Vanavond rond 9 uur komt dus 'two days to go'.

    @Halotrooper NL: Er zijn minder dungeons, caves in Oblivion dan in Morrowind, nl. 200 t.o.v. de 300-400 van Morrowind.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom noemen ze het een AI filmpje? Ik zie alleen mensen praten :mad: ...
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind het eerder een dialoog filmpje
     
  11. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar gesprekken hebben ook te maken met de Radiant AI
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Is er eigenlijk al iets bekend over de laadtijden van dit spel. Bij het vorige deel waren deze echt achterlijk lang irritant. Zat mij wel in de weg af en toe... Zou echt beter zijn als ze dat probleem hebben opgelost..
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dat hoop ik ook idd. Niet dat je continue laadtijden krijgt.
    Maar met de kracht van de Xbox 360, zou dit toch mee moeten vallen.

    Net nog ff weer Morrowind gedaan, en wat mij meteen opviel wa's het baggere vechtsysteem.
    Hoop dat dat wel lekker is, en dat je niet constant mis slaat.
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Op de 360 waren er vrijwel geen laadtijden in de main world. Volgens mij alleen als je in gebouwen gaat. Maar volgens mij duurt dat maar 1a2 seconden lang. (als je hdd hebt) Zonder duurde het ongeveer 50% langer :p
     
  15. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    @SyKeS1, het antwoord op die vraag had je in deze thread kunnen vinden door een klein beetje te zoeken. Maar goed ik zal het je wel ff vertellen:
    Bij binnenkomst van 1 van de grote steden zul je een wat langere laadtijd hebben, bij binnenkomst van een huis slechts enkele seconden en op bepaalde punten in het terrein van de wereld een paar seconden maximaal.
    Dit geld natuurlijk alleen als je een harddisk hebt, zo niet dan zijn de laadtijden zo'n 2 keer zo lang.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij waren die bepaalde laad punten in de wereld alleen bij pc's die het nog aan konden. Dit was volgens mij niet zo bij de 360.
     
  17. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las in een hands-on dat die paar seconden laadtijd in het terrein er wel in zit, en aangezien de hands-on op high-end pc's en 360's werd gespeeld moet dat kloppen.
     
  18. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel zijn bang dat de special edition niet in de winkel komt te liggen vrijdag! Maar ik weet bijna zeker dat een winkel zoaqls Dixons en Free record shop een normale en limited edition binnenkrijgen.

    Dat lijkt me logisch!! Als Bethesda zegt dat er een limited edition komt dan lijkt het me logisch dat niet iedereen een game gaat reserveren.

    En verders weet iemand ook of de game mischien donderdag komt??
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk wel, dat dit spel Donderdag al te verkrijgen is.
    Winkels krijgen de game vaak al 1 of 2 dagen eerder, waarna ze hem onmiddelijk in de schappen zetten.

    *was ook het geval bij G.R.A.W.
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    wat denk je nou zelf? dat ik alle 4 de threads door ga spitten met bij elkaar 100en berchten? Zo leek me het wel een stukje makkelijker..
    Maar wat ik eigenlijk wil weten is vooral de lladtijden bij het loaden vanaf het begin. Wat bij morrowind irritant was was als je dood gng je echt superlang moest laden. Dit werd ook erger naarmate je langer speelde en meer dingen vernaderde in de speelwereld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina