1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
  2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    @ Tecnomic: Gelukkig hebben wij hier een Xbox 360.

Edit: @ SteRoger: Ja, vraag is aan je vriend of het niet Pinocchio is...zo ging het liedje tenminste.

Ziet er verder goed uit lijkt me. Ik heb er misschien weinig verstand van, maar ik weet wel dat je weinig fout kan doen. Gewoon doen wat jou lijkt dat leuk is. Je zult écht niet in de problemen komen omdat je in het begin de foute keuzes gemaakt hebt.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Grappig, jij hebt vrijwel hetzelfde personage als dat ik wil creëren. Wood elf, met voornamelijk Bow, daarna Blade en eventueel wat Magic :cool:

Zelf denk ik aan Restoration (als dat teminste healen betekent) en verder geen magie. Dan Speechcraft en Athletics/Acrobatics erbij.

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Restoration
    Cast spells to restore, fortify, or absorb physical and magical attributes, cure disease, and resist magical attacks.

5. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    ahhaha wat bedoel je allemaal met pinocchio???

6. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    das tof ja, ga ik ook doen :p

8. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
  9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    De verleiding is groot nu nog meer offtopic te gaan. :p Pinokkio is Nederlands en Pinocchio is Engels. [liedje is: P-I-N-O...double C, H-I-O...it's Pinocchioooo]. Het ging over je msngesprek.

Ik ga nu zelf met het offtopic posten meedoen en dat is niet echt de bedoeling.O-)

Ik moet trouwens wel zeggen dat die bow mij steeds meer trekt. Ik wilde eerst een char aanmaken met blade en de rest magic e.d. Marja, dan maar wat minder sterk met een bow. Ik denk trouwens dat heel veel mensen hier vergeten dat je alles nog wel kan gebruiken en doen, maar iets minder goed. Het is geen ramp als het niet één van je majors is, je kunt het toch nog uitproberen.

10. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben die Pinokkio dus van MSN bij hem ;).

Maarruh dan heb ik nu denk ik dus mijn definitieve character, nu de game nog :).

11. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    En je kan ales trainen gewoon.

12. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wacht in vredes naam is af tot je in het spel je caracter kan samen stellen.
    dan kan je het veel beter zien en hou je je er voor die tijd aub niet zo mee bezig je zet dit heele topic vol met gezijk over wat je wil gaan doen en worden.

13. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0

neej, dit is een nuttige post|:-

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel eigenlijk nog steeds wat voor een char ik wil maken!! eerst wou ik een magician met bow maken, toen een thief met wat magic (voornamelijk een bow) en nu vind ik een regelrechte warrior ook erg stoer (dat ben ik normaal altijd.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    dit topic is toch om vol te zeiken, over alles wat met deze game heeft te maken :confused:

ik kan me er niet aan storen :{

16. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit mijn 1e character wordt:
    http://img67.imageshack.us/img67/1576/oblivioncharacter7le.gif

Een soort van romeinse soldaat/legeraanvoerder, dus vooral strength, endurance en personality zijn belangrijk bij dit character. Ik gebruik hem waarschijnlijk niet voor alle guilds aangezien ik dat liever doe met op andere gebieden gerichte personages.
    Ik heb illusion erbij gedaan omdat het onder personality valt en er veel verschillende handige spells bij horen.
    Armorer kan ik mooi snel trainen en door mijn hoge personality skills kan ik ook nog veel trainingen kopen; ik kan immers meer geld verdienen met quests, handelen ed.

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Secret Character in Oblivion!

En een "Eindbaas"

18. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat is pas een toffe eindbaas,zal me broertje geweldig vinden die is fan van Arnold.Maar die geheime Character vind ik minder.:D

19. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil huizen leegroven, een beetje magie hier en daar en verder veel combat.

Wie kan me helpen? Heb de ballen verstand van TES/ RPG's in het algemeen.
    Is dit van invloed op je race? Ik wil gaan voor Imperial....

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Axe zit nu bij blunt, niet blade. Dus voortaan alleen naar mij luisteren(C H i L mag ook) he :cool: .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina