1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej man!! die geheime char is echt geweldig!!! :p "the first rule of the fighters guild is... you dont talk zbout fighters guild. The second rule of fighters guild is YOU DO NOT TALK ABOUT FIGHTERS GUILD." je moet de film wel hebben gezien, topfilm btw :p

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Oh ja, Ik wou ook die Oblivion Character Creation proberen, alleen hij leek down te zijn :)
    Dat gaat ik dus ne weer even door kijken :D

Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  3. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    @Shcaap, ik neem aan dat je zo'n 20 min. geleden bedoeld? Toen deed hij het bij mij ook niet, maar nu wel weer. Ze hebben enkele dingen veranderd, daarom was hij down.

4. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou heel leuk zijn als je straks met de nieuwe webcam van Microsoft je hoofd op je eigen character kan zetten.Maarja we zien wel,maar zal wel leuk zijn.8)

5. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik creeer zodra ik het spel heb.

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Mij kennende zit ik dan tijden naar dat scherm te staren totdat ik wat uitgekozen heb en ik wil gewoon aan het spel beginnen! Daarom heb ik nu alvast mijn personage zo goed als klaarliggen :cool:

7. vision 360

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. ik heb nu ook het meeste al vast staan. Waarschijnlijk veranderd er niets aan, maar als ik een bepaald ding nou veel leuker vindt dan verwacht, kan ik het altijd nog veranderen.

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja is idd eigenlijk wel fijner, ik wil liever wel zoon klein geniepig mannetje :p

9. vision 360

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, voor diegenen die echt niet weten wat voor skills ed. ze willen: Je kunt altijd nog in het spel kiezen voor een class die al in het spel zit, ook kun je ervoor kiezen dmv. een aantal vragen het spel een class te laten bepalen.
    Bij classes zitten bijv. Barbarians, Knights, Battlemages, Thiefs ed.

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Damn deze topic gaat zelfs op een werkdag hard :9 Elke avond alles doorlezen en veel gespreken gemist. Damn bij mij op het werk moest ik vanmorgen een poster ophangen waar oblivion bijstaat. Aaah de pijn die ik hier lijd :)

11. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat vind ik dan een rare keuze, gezien axes bladed weapons zijn en niet blunt weapons. Met een axe zwaai je immers rond, je slaat er niet de hele tijd iemands kop mee in. Ik neem aan dat ze hiervoor gekozen hebben om beide lijsten uitgebreidt te houden?

EDIT: Damn, nog geen review. Ik hoop (verwacht) dat vanavond de eerste reviews online zullen staan (na 22:00 uur). <crosses fingers>

13. vision 360

Leuk Bevonden:
    0
    @Shcaap,
    security --> beveiliging
    mercantile --> handelsgeest
    block --> afweren
    armor --> pantser
    restoration --> herstellen/genezen
    alchemy --> alchemie
    alteration --> verandering
    conjuration --> bezweringen
    en nog wel meer dingen, maar ik stop nu.

@Zifnap, het is idd wat vreemd, maar ze bedoelen met blunt waarschijnlijk dat die wapens zwaarder zijn dan andere wapens. Dus meer schade, maar slomer.

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ben ik niet mee eens. Ik vind dat axes wel degenlijk heavy weapons zijn. En was het niet zo dat de meeste axe in morrowind 2 handed zijn en geen one handed? (ik kan me vergissen) Ik vind uhm zeker meer bij Blunt passen dan bij een zwaard. Een zwaard is voor low maar sneller damage.

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    nee, dat zie je verkeerd Zipnap, voor een axe heb je meer brute kracht nodig ( blunt) dan met een zwaard ( blade) die snijd sneller
    Uiteraard heb je ook wel wat brute kracht nodig voor een zwaard en wat blade voor een axe.

Het is niet zwart wit hoor

16. vision 360

Leuk Bevonden:
    0
    @Shcaap, je blunt weapon skill heeft niets te maken met je blade skill en andersom ook niet, als je het tenminste over de skills het spel had.

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Precies :cool:

ik had trouwens wel een review van IGN verwacht vandaag, en die van Gamespot verwacht ik rond woensdag of zelfs later.

18. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    GVD! Had me eerder moeten verdiepen in dit spel.Kep nog niet eens een character. Wie wil voor mij een vechtende dief in elkaar zetten?

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind een axe ook eerder blunt. ook al is ie niet bot

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Rustig maar hoor. je hebt nog alle tijd. En volgens mij wil je een soort van Ranger net als ik had. Een mix van Marksman, stealth en blade. Ik had er 1 gemaakt ik kan uhm hier alleen niet zoeken vanaf mijn werk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina