1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 11 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik die goblins bekijk zal het volgens mij echt een genot worden om daar op in te hakken :p
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Echte ettertjes he. Ik hoop dat ze bijpassende duivelse / geniepige geluidjes maken! :D
     
  4. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    @CHiL, maar mysticism zou dan ook op lvl. 25 beginnen. Bovendien is mijn personality hoger dan mijn Intelligence, dus lijkt illusion mij een betere keuze.
    Maar ik heb nog wel een paar vraagjes over de spells bij mysticism:
    Kun je met telekinesis makkelijk stelen als je character niet op stealth georienteerd is? Kun je er ook makkelijker mee stelen dan met chameleon?

    We zitten trouwens al weer dik boven de 1000 posts, was me nog niet opgevallen.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Check de video 'countdown 5 days', daar vecht hij met een goblin, ik vind ze wel grappig klinken, maar ze blocken veel aanvallen die misbaksels.

    @Vision: Ik weet wel dat hij op 25 zou staan, maar mysticism vind ik toch leukere spells hebben. Van telekinesis weet ik zelf weinig, maar met die havok physics zullen we nu eindelijk een waardige telekinesis krijgen (in Morrowind was dat echt dom). Chameleon is de ultieme spell voor een thief natuurlijk, als je iets steelt word je niet zichtbaar zoals bij invisibility. Maar chameleon vereist een veel hogere skill dan invisibility.
    Mysticism hangt af van Intelligence en Illusion hangt af van Personality. Check dus even je character dat je gemaakt heb en kijk welke van de twee attributes het hoogst staan. (hangt af van je ras)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  6. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, en dan als speldenkussen gebruiken voor je pijlen en zwaard :D
    Het lijkt mij dat dat moet kunnen ja alleen denk ik dat ze vanavond aankomen, morgen naar alle winkels worden vervoerd en over het algemeen overmorgen te krijgen zijn.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Iemand maakte trouwens een aantal pagina's terug de opmerkingen dat de gevechten wat minder interessant / uitgebreid zouden kunnen zijn?

    Ik denk juist het tegenovergestelde. Met het nieuwe vechtsysteem zijn de gevechten spannender en sneller dan ooit. Effectief lijkt het op een FPS, maar nu niet met guns maar met zwaarden. In een FPS schiet je ook niet mis omdat een onzichtbare dobbelsteen bepaalt dat je "to hit" te laag is. Nee, je schiet mis omdat je tegenstander buiten je crosshair dook. Hetzelfde bij Oblivion. Geen achterliggende verborgen calculaties die ervoor zorgen dat je visuele hit toch nog een misser blijkt te zijn. Sla je nu visueel raak, dan is het ook daadwerkelijk een rake klap. Natuurlijk doe je als low-strength, low-skill mage maar minimale damage (vandaar dat je met hem ook maar beter zijn magie kunt gebruiken, dan dat je met zijn dolkje zit te prikken). Alhoewel, als je redelijk met de dolk wilt worden zul je toch moeten oefenen....
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu sla je visueel altijd raak, maar de schade die je je target berokkent hangt nog altijd af van D&D en je skill. Het enige verschil is dat je nu altijd een bevredigend 'splash' geluidje hoort als je op iemand mept i.p.v. helemaal geen geluidseffect.

    Wanneer moet ik trouwens het helptopic aanmaken? Misschien hebben mensen morgen de game al...en ik kom pas om 6-7 uur thuis.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En volgens mij vecht dat stukken lekkerder dan voorgaande delen. :9
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  10. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook gewoon kloten in de stad? dus mensen doodmaken enzo?
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nice pics. Ik vind deze nice. Die pijl! Echt nice.

    [​IMG]
     
  12. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand...?:eek:
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga maar deel 5 aanmaken?
    Het gaat iets té snel.
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Go for it. PM een mod om deze te sluiten.

    Op de ES forums is net een spoiler forum aangemaakt, daarin posten velen al hun eerste screens van de game, op eigen risico natuurlijk.
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    oeh morgen kijken of die in de schappen ligt! I sure hope so
     
  17. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het spel bloederig? :9
     
  18. Smurf

    Smurf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kun je kl*ten in de stad, maar iedere actie heeft een gevolg.
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen bij rake slagen zie je een 'bloedwolkje', voor de rest geen bloed.
     
  20. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, want ik heb dus totaaal geen verstand van the elder scrolls enzo, maar ik koop dit spel sowieso wanneer die uit is door de reactie's van andere, maar ik hou vooral van mn eigen gang gaan en wazige shit uithalen, en dat alle acties gevolgen hebben klinkt goed, maar wat kan ik daarvan verwachten? en als je bijv iemand op een paard ziet rijden, kan je dan een dikke pijl door dat paard jagen zodat diegene moet lopen enzo, dat soort shit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina