Eerste eigen indruk Oblivion bij Gamespot.com
Omdat niet iedereen volledige member is van Gamespot.com,plaats ik mijn eerste indruk van Oblivion,met behulp van korte zinnetjes:
-Het spel kent niet al te lange laadtijden,soms moet het spel ook laden terwijl je door een bos of opengebied loopt.
-Ik was zeer onder de indruk dat alles heel soepelt loopt in dit spel,personage beweegde goed en niet houterig.
-Grafisch is het uitstekend,helaas is live vieuw bij Gamespot.com in een lage resolutie,maar je kon duidelijk zien dat alles tot in de puntjes is afgewerkt.
-De stemmen van de personage's waren heel goed,en de lip bewegingen waren zeer goed,mischien wel de best die ik ooit heb gezien in een spel.
-Je kunt pas naar gebieden transporteren als je ze eerder hebt bezocht.
-Het weersysteem is ook indrukwekkend,volgens mij is het nu herfts in Oblivion want het regende vaak tijdens de live vieuw.Maar gelukkig scheen het zonnetje ook geregeld.
-Personage's spreken echt tegen je als je voorbij loopt,en soms zijn ze aardig genoeg om je een ''Good morning' toe te wensen.
-Vijanden zijn soms lastig en blocken je aanval,en ze volgen je overal ook als je verder loopt en een duur ingaat.
-Het geluid is ook erg goed gedaan,als het zonnetje schijnt hoor je de vogels uit volle brost zingen.
-Wat me erg opviel was dat de omgeving erg goed is,je ziet ook geen haperingen(dat bijvoorbeeld ineens bomen verschijnen in de verte).
Ik hoop jullie vanavond meer te kunnen vertellen.Als iemand een vraag heeft over het spel,ik hoor het graag.Zelf ben ik niet een bekenden met deze reeks,maar het spreekt me erg aan dit spel,en zal vele uurtjes van me vrije tijd wegnemen.
Laatst bewerkt: 21 mrt 2006