1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    24ste :)
     
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja in principe, je speelt de game niet zelf en 't is lage kwaliteit. Dus ik denk dat het weinig aan je belevingsfactor af doet. Bovendien mag je zelf bepalen hoe je het verhaal volgt. Je weet alleen al het 1 en ander over het verhaal, maar ja, Oblivion is nog zoveel malen groter dan wat je in die marathon gezien hebt.. 't Is gewoon een grote trailer geweest.

    Maar ik denk dat het nogal subjectief is. De een wordt hier juist alleen maar enthousiaster van, de ander vindt het zonde dat hij nu al meer weet dan voordat hij die marathon gezien had. Mij is het om het even, maar ik wacht gewoon lekker op de game!
     
  3. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gekeken op de officiele site en daarstaat dat de game in Europa in de week van de 20e maart uit komt.

    Het is dus gelul dat de releasedate de 24e is en winkels moeten hem dus gewoon mogen verkopen wanneer ze hem binnen krijgen.
     
  4. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    23e :p MM ede zei tegen mij 6 april ik zei zo : BEN JE GEK GEWORDEN DE LAUNGE IS VRIJDAG, ging hij het na checken en zei ie OOwhjah *stupid !!!*
     
  5. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    @MiGilleS, het is launch, niet launge.
    Maar goed, je kunt niet verwachten dat het personeel alles van de game (of games in het algemeen) weet.
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloodmoon was de enige ElderScrolls game/expansion die een niet-lineaire main quest bevatte...ik wil vooral niet oordelen, maar de quests zelf zullen volgens mij straightforward zijn. Natuurlijk zijn er plottwists, maar dat zijn vaste plottwists hoor, de tweede keer dat je de game zal spelen zal je niet een heel andere main quest/side quests hebben.

    @vision 360: Natuurlijk is dat gelul, maar sommigen hier moeten per se een launch datum weten, ah ja, dan zeg je gewoon vrijdag.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  7. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de 2e keer zal de ervaring waarschijnlijk wel helemaal anders zijn (mits je andere skills kiest en dus voor een andere manier van spelen kiest)
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al een nieuwe countdown filmpje??
     
  9. Berseker

    Berseker Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag het nog een keer kan je meerdere guilds joinen?
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dan ook het verloop van plot/verhaal. Degenen die hun verlangens niet konden bedwingen hebben lekker spoiler momenten gezien waarbij de helft van het plot is vrijgegeven. Zo is er een countdown video waarin 1 van de belangrijkste characters uit de main quest voorkomt. Hint: video over de dialogen.

    @Berseker: Dat weten we zelf niet. Natuurlijk kan je er 3-4 joinen, maar alle 6 lijkt me nogal nooby.

    EDIT: Check deze noob.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  11. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wordt hiermee bedoeld ??
    PS-het klopt wat biede van jullie zeggen, de game is anders elke keer (als het als Morrowind is :p ) alleen doe je wel precies dezelfde quests :)
     
  12. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel allemaal verschillende sidequests, voor elke guild wel een groot aantal en volges mij waren er 4 of 5 guilds ofzo?
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zou het
    de emperor
    zijn :eek: ik denk dat iedereen die een beetje ronkijkt op dit forum het al door had :p komt er vandaag trouwens een countdouwn filmpje?
     
  14. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah das echt dom :D CD-drive hahahahahahaha :D lol, Rolfmao :D
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Eum, nee hoor, zo simpel is het niet.

    @M-F-zor: 4 guilds + arena + blades + counts.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Damn, we zijn één dag een een paar uur verder en zitten al over een derde. Zo kan ik om de vier dagen een nieuw topic aanmaken... en daar heb ik geen zin in. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  17. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    waar is dat voor die deelen aanmaken kan een topic optenduur neit meer posts aan of is het een regel?
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Regel. "Dat maakt het overzichtelijk" haha...

    Eerste Oblivion 'mod'. Wat een nerds ook he, hebben ze nu al iets gevonden om de draw distance te verhogen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat snap ik ook niet echt, maar komt er vandaag een countdown filmpje?? :cool:
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is uit in Amerika, er is geen countdown (meer).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina