Chil, doe es wat relaxter jongen. Eerst zit je mensen te bekritiseren omdat ze de marathon hebben bekeken. Daarna zit je ontzettend te focusen op de low-res textures / draw distance.
Ten eerste moeten mensen zelf weten of ze naar die Marathon kijken of niet. En ik vond je "ontzettend stom / dom" nou niet bepaald genuanceerd overkomen, een vaardigheid die je normaal gesproken wel goed toepast. Sommigen spoilen zichzelf inderdaad, maar er zijn ook genoeg mensen die er juist enthousiaster van worden. Ik heb de laatste twee uren van de marathon gevolgd en ik kijk alleen maar meer uit naar de game. Ik heb trouwens weinig "echt" nieuwe dingen gezien, omdat het meeste toch al zichtbaar was op de screenshots / trailers. Het was gewoon leuk om te zien hoe Greg zich vastbeet op steeds dezelfde lastige encounters in een dungeon (en uiteindelijk na verschillende reloads won), iets wat me erg aan mezelf doet denken. In motion zag het er allemaal zeer vet uit.
Ten tweede, de draw distance is extreem. En die low-res textures, ik vond het tijdens de film erg meevallen. Het viel op, maar alleen als je de mogelijk had om ver te kijken (als je in een dal keek bijvoorbeeld). En zo storend was het nou ook weer niet. Een compromis voor de ontzettend mooie panorama's zullen we maar zeggen.
Dus zie je wel, die marathon was nog nuttig ook. Ik weet inmiddels al stukken meer over de kwaliteiten van deze game. Ik weet ook aan welke punten ik mij zou kunnen storen. Dat waren zeker niet de low-res textures, maar wel de, soms toch lange, laadtijden. Niet dat ze extreem lang waren, maar zoals een games blad het al zei: je reist veel van cell naar cell en dan tikken die seconden toch wel aan.
Zifnap
EDIT: Sorry dat ik hier zo laat over begin, maar deze thread gaat zo ontzettend snel. Voor je het weet ben je alweer vijf pagina's verder.
Laatst bewerkt: 21 mrt 2006