1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste van die low res openen niet meer, hoge bandwidth waarschijnlijk.

    http://www.justgamers.de/kmx/modul_cms/uploads/article/new/pc/Vergleich-2.jpg
    http://www.justgamers.de/kmx/modul_cms/uploads/article/new/pc/Vergleich-5.jpg
    http://www.justgamers.de/kmx/modul_cms/uploads/article/new/pc/Vergleich-1.jpg (check onder rechts, dat is geeneens 30 m)
     
  2. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    Ga weg gozer, dit is dus egt nep..

    Of dit is op een pc die draait op windows 95 ofzow,hahahaha, nou, als je de officiele screens en trailers bekijkt, is dit gewoon op een hele low pc;)

    Edit: de drie hier boven ook, ik heb alle mogelijke screens gezien, en dit zijn gewoon screens gemaakt op hele slegte computers.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ook een stukje van die gamespot marathon gekeken, maar ik kan je verzekeren dat het er echt niet zo lelijk uit ziet!
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    (Blijf het spelletje meespelen) En heb je dan echt van die uitzichten gezien op die gamespot stream, waar er weinig bomen staan en de low res textures exposed waren? (A)
     
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Lol, dat zou wel een hele slechte grap zijn. Koopt de hele wereld Oblivion, krijg je dat soort beelden. Dat moeten wel screens zijn die op PC's zijn gemaakt die ver onder de minimum specs zitten. Op de 360 kan/wil ik dat niet geloven. Ik vond de gamespot uitzichten inderdaad stukken beter ;)
     
  6. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, op hele slegte pc's

    Bij ons op de 360 ziet het er 100x beter uit. het evenaart gewoon de offiele screens en trailers plus de 2 filpmjes die ik vanmiddag heb gezien, zelfs doordat het gefilmed was, zag het er perfect uit!
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ik ga jullie even laten schrikken, mijn bullshiting posts begonnen al toen ik jullie linkte naar RPGcodex. Iedereen weet dat al die members anti-Bethesda zijn...
     
  8. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    Egt NIET GRAPPIG:mad:

    C H I L = -10
     
  9. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kan er de humor wel van inzien lekker ons bang maken haha _O_
     
  10. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je hoeft geen spelletje mee te spelen. Het spel zag er prima uit. Ik vond grote stukken woud goed bebost. En ja, er waren ook veel open velden met struikjes enzo. Het was een mengelmoes, plains en forests. Ik heb Greg in beiden zien lopen, maar ik kan natuurlijk niet zeggen welke van de twee je meer zult zien (daarvoor heb ik te kort gekeken). Je hoort me ook niet zeggen dat er geen low-res textures waren, maar het was ECHT niet zo erg als op sommigen van die pics die jij hebt laten zien. Of ik moet wel echt scheel zijn geworden.

    Ik zeg je dit niet om je erbij te lappen ofzo. Want geloof mij maar, daar heb ik totaal niks aan. Sterker nog, als Oblivion een tegenvaller was gebleken tijdens die marathon had ik dat zeker weten geuit in deze thread. Als een spel mij tegenvalt, dan zal ik dat niet verdoezelen. En dan zullen mensen het weten ook. En tot nu toe hebben ze mij nog geen steekpenningen aangeboden. ;) En ik was "redelijk" positief over de marathon, toch?

    Nogmaals, het effect is echt niet zo erg. Of ik moet er echt helemaal naast zitten. Maar ondanks de medium quality stream is me dit echt niet in het oog gesprongen. Ik heb wel een opmerking gemaakt over de laadtijden. Van de stad naar het land omschakelen bijvoorbeeld duurde mij redelijk lang (doch begrijpelijk omdat de game een groot stuk van de overland map inlaadt).

    EDIT: Gelukkig, ik hoopte al dat je een grapje maakte Chil, maar wist het niet zeker.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  12. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    het was een grapg van CHILL ( een totaal geen goeie )

    Hij had ze van mensen die anti-berth... zijn

    Edit: net te laat:p
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mooi zo. Jongens, zullen we Chill wijsmaken dat de laadtijden 1+ minuut zijn? Misschien schrikt ie wel af.... ;)
     
  14. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, die gozer weet tog alles ervan af:cool:
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Niemand is alwetend. Hij heeft de game nog niet gezien (wij wel!). :D
     
  16. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Weet je, die drawing distance en lagere textures in de verte kunnen me geen reet schelen. Wat ik heb gezien op de marathon-video zag er zeer goed uit, de gevechten liepen soepel, de steden zijn fantastisch en de animatie van vijanden indrukwekkend. Als het goed speelt en vooral leuk is om te spelen, boeien die paar mindere aspecten dan zo erg? Voor mij niet :)
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarop werd die marathon gespeeld? Xbox 360 of PC?
     
  18. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    even voor de grap, die screen die Ch!l ook poste.
    Die komt van et TES forum, en is genomen met een
    6600gt, 768mb ram en een 2600+
    Alle graphics op medium, met draw distance op zn hoogst
    maar textures op zijn laagst.
     
  19. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg net een mailtje van GCshop...

    "Beste,

    Je hebt onlangs The Elder Scrolls 4: Oblivion (Collector's Edition) bij ons besteld. De Collectors edition is echter in een heel beperkte mate bij onze leverancier binnengekomen. Hierdoor kunnen we niet iedereen leveren en helaas valt ook jouw bestelling hieronder. We hebben nu twee opties waar je gebruik van kan maken.

    1. We kunnen de bestelling voor je omzetten naar de normale versie van The Elder Scrolls 4: Oblivion. Het verschil bedrag wordt dan teruggestort op je rekening. Als je voor Donderdag 16.00 je voorkeur aangeeft dan wordt hij op donderdag verzonden, zodat je hem vrijdag op de releasedatum in huis hebt.

    2. We kunnen de bestelling in zijn geheel voor je annuleren. De hele betaling wordt dan teruggestort op je rekening."


    Ik zit nu te twijfelen wat ik moet doen, misschien heb ik nog een kans om de LE in de winkel te vinden en misschien zelfs nog eerder dan vrijdag...
     
  20. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2

    Kreeg dezelfde mail... heb maar gekozen voor de normale editie... :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina