Je hoeft geen spelletje mee te spelen. Het spel zag er prima uit. Ik vond grote stukken woud goed bebost. En ja, er waren ook veel open velden met struikjes enzo. Het was een mengelmoes, plains en forests. Ik heb Greg in beiden zien lopen, maar ik kan natuurlijk niet zeggen welke van de twee je meer zult zien (daarvoor heb ik te kort gekeken). Je hoort me ook niet zeggen dat er geen low-res textures waren, maar het was ECHT niet zo erg als op sommigen van die pics die jij hebt laten zien. Of ik moet wel echt scheel zijn geworden.
Ik zeg je dit niet om je erbij te lappen ofzo. Want geloof mij maar, daar heb ik totaal niks aan. Sterker nog, als Oblivion een tegenvaller was gebleken tijdens die marathon had ik dat zeker weten geuit in deze thread. Als een spel mij tegenvalt, dan zal ik dat niet verdoezelen. En dan zullen mensen het weten ook. En tot nu toe hebben ze mij nog geen steekpenningen aangeboden.
En ik was "redelijk" positief over de marathon, toch?
Nogmaals, het effect is echt niet zo erg. Of ik moet er echt helemaal naast zitten. Maar ondanks de medium quality stream is me dit echt niet in het oog gesprongen. Ik heb wel een opmerking gemaakt over de laadtijden. Van de stad naar het land omschakelen bijvoorbeeld duurde mij redelijk lang (doch begrijpelijk omdat hij een groot stuk van de overland map inlaadt).
EDIT: Gelukkig, ik hoopte al dat je een grapje maakte, maar wist het niet zeker.
Klik om te vergroten...