1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik begin steeds meer in Oblivion te wantrouwen hoor, alleen de textures die vooraan staan zien er mooi uit, de rest vind ik toch wat tegenvallen :{

    [​IMG]

    :9

    EDIT\ Hmm jammer... geen LE voor mij...
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm dat kan best moeilijk gaan worden. Ik denk niet dat de kans groot is dat uhm vind. :eek:
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    360 Trooper en hij zag er puik uit! _0/
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat je wel een grote kans maakt om de le in de winkel te vinden. Bij halo 2 verklaarde iedereen mij voor gek en zeiden ze dat ik nooit een le in de winkel ging vinden. maar toch lukte het, sterker nog een week later stonden er nog steeds le.
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Goed om te horen. Maar ik ben blij dat ik niet heb gekeken. Ik wil helemaal geen trailers meer zien. Ik heb het gehad ik wil uhm spelen. :cool:
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt gelijk, ik heb m'n bestelling geannuleerd. Ik ga morgen, donderdag en vrijdag wel naar de winkels om te zien of ie al binnen is. :)
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem al tijdig gereserveerd (paar weken terug) en toen ik vandaag belde wist de beste man aan de telefoon mij te vertellen dat ze morgen de normale versie en de SE binnen krijgen.
    Dus als het allemaal meezit, kan ik hem morgen ophalen.
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij welke winkel, een echte gameshop of een multimedia winkel (bart smit, free record shop, enz)?
     
  9. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com heeft gelukkig nog niets rondgestuurd.
    Als er mailtjes worden gestuurd dat er te weinig LE's
    komen verwacht ik 1 van de laatsten te zijn die gebeld
    word. Aangezien ik al maanden geleden heb besteld.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmm, ik hoop dat Replay hem morgen dan ook heeft. En anders kan ik ook nog wel tot vrijdag wachten. Daar heb ik me op ingesteld, dus het kan alleen maar meevallen.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Word volgens mij weer hetzelfde gedoe als met de LE van Halo 2.
    Daar was ook een tekort van en die was ook zo slecht te verkrijgen.
    Maar gelukkig was ik de eerste op de lijst voor de SE van Oblivion, dus dat komt hopelijk wel goed.
     
  12. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoord dat er ook cafes in die steden zijn en meer dan 1000 verschillende figuren om mee te praten..klopt dit een beetje?
     
  13. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die geen LE via gcshop gaan krijgen wegens tekort, loop morgen gewoon wat winkels af en kijk of je m daar nog kunt reserveren. If so, gelijk die order bij gcshop annuleren.

    Gelukkig heb ik niet zo'n mailtje gehad, neem dus aan dat ie do of vr gewoon binnenkomt, heel erg benieuwd naar de pocketguide en de docu op die 2e dvd en natuurlijk straks trots bezitter van monetaire eenheden uit Tamriel :)
     
  14. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in elke winkel in Heerenveen nagevraagd en zag bij de dixons al een reclameposter hangen met grote letters Oblivion collectors edition!! En met kleine letters daaronder: ook normale versie.

    Dus waarschijnlijk komt die CE overal wel. Wat verders wel lullig is dat alle winkels die vandaag of morgewn de game krijgen, hem pas vrijdag mogen verkopen! Want als ze controle van een fabrikant zouden krijgen en ze hebben de game al voor de release in het vak staan? Dan kan een winkel duizenden euro's boete betalen!!
     
  15. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan is Foregames diegene die deze regel gaat breken...sjek hun website maar op foregames.nl...:{
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kom op....
    Ik heb nog elke game, wel een dag eerder kunnen verkrijgen.
    En dat zal niet anders zijn met Olbivion.

    WInkels, als Bart Smit kijken totaal niet naar de release datum maar gooien het spel bij binnekomst gewoon in de vakken :).

    Benieuwd of het iemand lukt, hem vandaag al te verkrijgen!
     
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier staat alles wat bekend is over de steden, maar ik verzeker je dat in een normale stad minstens 2 pubs/café's te vinden zullen zijn.
    En ik weet het precieze aantal NPC's niet, maar het ligt net boven de 1200. Exclusief bandits, smugglers, campers, creatures. Die respawnen allemaal.

    IGN Oblivion impressions: Part 2 + 4 nieuwe videos.

    Als je subscriber bent, kan je hier een podcast downloaden.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  18. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    *)
    Maar er waren toch 1500+ NPC'S? :confused: Maar ach deze game gaat vet worden en dit weekend ga ik de gehele zaterdag en die nacht spelen!!
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk.

     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  20. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    ik had nog een vraagje over de skils als je je gaat focusen op boogschutten kun je dan nog steeds bv een healing spel alleen dat het dan minder effect heeft? heb ik het zo ongeveer goed?

    bvd Michiel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina