1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, je kan altijd met eender welk character alle disciplines beoefenen.
    De skill Restoration hangt af van het attribute Willpower. In jouw geval is geeneen van de 2 aan de hoge kant, of wel? Toon eerst eens je character. Zelf al kies je marksman, je kan nog 6 andere totaal andere skills kiezen als major skills.
    Als je restoration niet als major skill zal kiezen, dan wordt hij automatisch een minor skill. In het begin van de game, zelf al kies je een magic attribute, als je je magic skills niet als major skills zal kiezen, staan die op skilllevel 5. Reken er maar niet op dat je succesvol een (redelijk zware) healing spell zal casten voordat je op skilllevel 25-30 zit.

    *off to school*
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  2. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop vanmiddag de game te hebben!! En anders morgen of overmorgen!! Ik ga nu weg,, see you!
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat het dit keer anders gaat met de LE dan bij Halo 2. Daar kreeg je alleen maar een tinnen doosje. Nu krijg je ook heel wat goody's erbij. Mischien kan dat wat uit maken met de aantallen LE die er gemaakt zijn..?

    Slechte kwaliteit maar wel leuk. (Check trouwens wel dat de Third person camera niet echt mooi eruit ziet. (glijd) Behalfe op paard zag er wel goed uit.)

    http://media.putfile.com/steal-horse
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  4. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    :'-( :'-(
     
  5. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop vanmiddag op een belletje van mijn gameshop...
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    got 2 go 2 work. Ik laat wel weten of ze uhm hebben.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    mm, ik ga Bol.com even emailen of ik mijn CE wel krijg :eek: anders haal ik hem in de winkel...
     
  8. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat iedereen The Elder Scrolls IV - Oblivion snel in huis heeft... Ik heb hem ook gereserveerd... Maar ik weet dat alle gameshops, winkels en online shops hebben moeten tekenen voor het feit dat de game pas VRIJDAG mag worden verkocht... 2K Games heeft dat geëist, dus als de game eerder verkocht wordt door welke shop dan ook, heeft men een (groot) probleem... :{
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je mischien de bron geven, waar 2K dit zegt :)
     
  10. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Order is verzonden

    _O_ ,Oblivion komt naar me toe,ik heb hem bij Dixons besteld,en via een website kun je je pakketje bijhouden,en daarbij staat: Uw order is verzonden,dus Morgen heb ik hem al_O_ _O_ .
     
  11. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Lucky you!8)

    Maar over dat third person view, ik heb gemerkt dat dat bij Morrowind ook was maar is het bij Oblivion erger geworden of juist totaal niet?

    Sander,
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nog steeds geen online eviews. How odd.... zouden de reviewers echt hun tijd voor deze game nemen? Meestal is het roef roef online zetten om de eerste te zijn.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb net gebeld en ze krijgen hem vanmiddag!
    Ze krijgen in totaal maar 2 SE's! Erg weinig dus.
    Ik sta gelukkig als eerste op de lijst, dus ik kan hem vanmiddag gelukkig gewoon ophalen. Kan niet wachten.
     
  14. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    @Kameo, bij welke winkel krijgen ze hem vanmiddag al binnen?

    Aangezien ze bij de dixons dus nu al verzonden zijn, denk ik dat ze vanmiddag ook al in de winkel zullen zijn.
     
  15. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    kan niet meer wachten |:- |:- |:-
    heb net ff mn collega gebeld en die hoopt m over 30 min binnen te hebben... dus nog heel ff w88
    en dan hebt ik oblivion :D :D (hopelijk)
     
  16. yad1ckru

    yad1ckru Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook haast niet meer wachten.. ik zit nu op school en heb nog een pauze en drie uur les dus tot 13:00. Ik hoop dat ze rond die tijd het spel in de winkels hebben liggen zodat ik hem meteen kan ophalen, naar hus gaan en gamen
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ze krijgen hem vanmiddag, maar mogen ze hem dan ook verkopen?
     
  18. yad1ckru

    yad1ckru Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het wel. Meestal zie ik games al op donderdag/woensdag in de schappen liggen en GRAW hadden ze zelfs al op dinsdag. Alleen met Halo 2 deden ze moeilijk over de vroege verkoop..
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Grmbl......
     
  20. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    op de dixons site staat dat ie direct uit voorraad leverbaar is, iemand ff dixons bellen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina