1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan heb je teveel spullen bij je, moet je even wat dingen weg doen.

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    dat betkent dat je teveel dingen draagt, wat spul weggooien helpt wel eens :p

3. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx guys, dacht al :D ik roof ook altijd gelijk de hele kast leeg enzo :9

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet dus nog tot vrijdag wachten :9 op gcshop.nl

5. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, fftjes gespeeld nu, t ziet er erg mooi uit op een gewone tv (dus stel je voor op een HD) en hij is iig niet standaard breedbeeld dat betekend dus geen zwarten balken maar gewoon t volle beeld.
    Hij loopt soepel, op een paar keer loaden na als je buiten loopt, maar dat is echt te verwaarlozen. Het uitzicht is af en toe echt zeer mooi, en je kan ver kijken. De menu's waren even wennen, maar nu ik er een tijdje mee bezig ben geweest zijn ze toch wel makkelijker.
    De combat is veel beter geworden, het voelt nu ook echt als vechten aan en niet meer als duf met je zwaard slaan.
    Het geluid is zeeer goed, mooie music en vette soundeffects, dus gooi m wel ff via je instalatie en niet via je tv natuurlijk.... De omgeving is echt groot of iig dat idee krijg ik. De pop-up vind ik nogwel meevallen, nog niet erg meegemaakt.
    Het stelen is duidelijker geworden, je krijgt een rode cursor als iets pakken onder stelen valt, en in je inventory komt ook te staan welke items gestolen zijn. Ook kan je de gestolen items niet meer overal verkopen, zover ik gelezen heb alleen bij the thiefs guild.

Het is zeker een mooi spel, de weg is nog wat moeilijk te vinden, maar dat gaat wel goed komen. Aanrader voor zo een beetje iedere 360 eigenaar aangezien je zelf je speelstyle kan spelen.

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Damn ik heb echt zoo zin om uhm te spelen. Ik vond het toch wel een verassing toen ik vanmorgen te horen kreeg dat we uhm rond 12 uur kregen _O_ Ik ging er eigenlijk niet vanuit.. en had mn zinne gezet op vrijdag of mischien nog morgen. NIET DUS! :D:D

7. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie hem gekocht dan?

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    o leuk begin :mad: intro en introfilm hapert niet normaal met strepen door het beeld .zucht.
    game draait op een normale 50hz tv.

update :

alle filmpjes haperen :mad: heb ik weer .....

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    En je hebt ook nog geen e-mail gekregen dat ze geen SE voor je hadden? Lucky Bastard:9 .

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    er staat ook op de doos en in een foldertje dat je een 60Hz tv moet hebben

11. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gekocht, zo dus lekker spelen! :p

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het niet mee eens, ik vind het juist makkelijker dan voorgaande delen

13. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey ik heb effe paar vraagjes.
    vriend heeft oblivion vandaag gehaald hier maar heeft toch een paar problemen.
    1e probleem is met pal60, hij heeft 100hz breedbeeld maar hij krijgt dus door pal60 een streep door beeld en beeld trilt, ook kan je de tekst nauwelijks lezen.
    2e probleem is de grootste.. de LAADTIJDEN. damn we hebben serieus 10 minuten moeten wachten voordat we de imperial city inkonden, geloof niet dat dat de bedoeling is van het spel, dat is nog 10x langer als morrowind8)

maargoed, hoop dat jullie antwoord hebben en ik weet niet of vraag al eerder was gesteld, maar posten gaat zo hard hier, moeilijk om op te zoeken:+

14. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0

das een bug, hebben enkele 360's staat een pagina trug het antwoord weet niet zo te vinden namelijk..

15. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Laadtijden zijn vele malen korter geworden, maar wat je kunt proberen is de xbox uit te zetten, dan Oblivion weer opnieuw opstarten en de A knop ingedrukt houden tot aan t scherm van Bethesda. Dan is je cache van je HDD weer geleegd en als t goed is laad ie dan sneller

16. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja zo iets las ik al op gamefaqs, maar moet je dat dan elke keer doen? want is wel beetje slechte kwaliteit dan, je verwacht op zijn minst een goed lopend spel.. iig bedankt!:)

17. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me sterk dat het een bug is8)

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb net de Collectors edition opgehaald, maar wat is dit spel aangrijpend zeg :9. Ik heb nog zoveel werk te doen, maar ik kan hem niet laten liggen 8).... aargh

19. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij maar een keertje, ik had er geen last van verder. Zal te maken hebben gehad met welke games je hebt gespeeld ofzo

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm dat is grappige. xbox is pas 1 dag oud8) , heeft alleen nog maar halo2 ingezeten.. ach zal kijke of het straks verholpen is, want spel ziet er wel zwaar sfeervol uit_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina