1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja had ik ineens ook, klonk interesant, de hele tijd volgen totdat je weet hoe zijn leven in elkaar zit en hem in een "phone booth" opsluiten en dan op hem snipen met een bow :confused: srry draaide weer ff door

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Yo, wat dacht je dan van dit? Ik vroeg mensen op de IGN forum voor impressies over de NPC AI

---------------

I honestly never played Gothic 2, so I can't compare.

But so far in my 8 hours of playing Oblivion I will say it has the most believable cities.
    If there are 2 - 3 people standing around, they are having a conversation about something. People don't just stand around like they did in Morrowind.
    They are always moving around doing something. Eating, sleeping, reading, going to the store, etc.
    I think each NPC is different on their sleep schedual, so some sleep during the day and are up at night, but most of them seem to lock their doors at night and go to sleep. It's pretty dang cool.

Someone posted a similar experience on here yesterday, but I have to post this.
    I was running through the woods with my horse and I catch up to a deer, so I decide to follow it. I chased it around for about 5 minutes just to see what I could find and see what he does......... about that time an arrow whizzes past me and clocks the booger right in the head!
    I turned around to see what happened and it was an NPC hunting. How awsome is that?!

3. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de bedoeling dat je gaat doen nadat je uit dat riool komt dan? ik zit maar een beetje te lopen door die steden maar valt niet echt veel te doen :p

4. M-F-z0r^

M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik je morgen het antwoord kan geven. Na al deze reacties kan ik niet meer wachten, zal lekker op school gaan morgen

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kijk op je kompas, daar staat een rode pijl! "follow the red arrow!!"

6. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    aah, geweldig. morgen ff naar de winkel om het spel te halen

7. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou het mooie van Oblivion.
    Wat WIL jij doen? Dat is geweldig
    daarom wacht iedereen op deze game.
    Gewoon om het feit dat je kan doen
    wat je wilt. Zin in de main quest? veel plezier.
    Eerst even wat jagen? Als jij het leuk vind!
    Nieuwe wapens jatten in de nacht? Doe je best.
    Alles mag, niets moet. Je moet zelf initiatief tonen.
    Dan is dit de allerbeste game voor een lange, lange tijd.

Op TES forum las ik ook dit (heb et ff beetje vertaald):
    Terwijl ik door het woud liep, een beetje aan het jagen
    en aan het ontdekken stuitte ik op een rover. Toen ik
    hem aanviel kwam ik erachter dat hij veel te sterk voor
    me was. Op dat moment komt er een Guard langs, hij
    springt van zijn paard af en valt de Rover aan. Mijn leven
    is gered! En terwijl de Guard druk aan het vechten is,
    ga ik er maar eens even met zijn paard vandoor.
    _O_

8. kingD

kingD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als k dit allemaal lees kan ik niet wagten om dit spel te spelen maar ik kan um pas volgende week vrijdag kopen:'-(

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    @ jinqqa oeps .

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ geweldig, ja ik heb alleen nog een paard gejat terwijl de guard er rustig langs zat :p meteen weggesjeest met dat beest (he, dat rijmt)

11. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de limited edition, maar ik heb nog geen 360 :'-( Moet ik nog een paar maanden op m'n verjaardag wachten. Nouja in ieder geval heb ik 'm. _O_

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  12. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu 4 uur gespeeld! En wat is dit een vet spel zeg! Ik ga maar weer eens spelen! Later,,,

13. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat het met de paarden die je hebt gestolen? Worden die ook ergens opgeslagen, krijg je later een huis bijvoorbeeld waar je de paarden kan stallen ofzo? Want met dat paarden armor is het jammer als je natuurlijk opeens je paard kwijt bent.

Nog iets over dat paarden armor, zal dat gewoon standaard op alle paarden zitten als een soort outfit net zoals bij kameo of geeft het armor echt ook meer verdediging voor je paard?

Sander,

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Godverdomme zeg,klinkt echt supergaaf, en totaal niet scripted klinkt dat, tenzij het een mission was,maar dat is vast niet het geval. Geweldig gewoon.

Mensen, is het paardrijden fun trouwens? En loopt het paard ook een beetje realistisch? lastly...kan je ook je zwaard gebruiken te paard?

15. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Net was wel lijp ik liep gewoon door het woud, kwam ik bij zo'n rivier he, ineens allemaal van die krabben die mij wouden doden.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zoon pantser voor je paard zorgt wellicht voor meer verdediging, ik weet niet of je paarden ergens kan opslaan later, denk eht wel.

17. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is leuk om al die positieve reviews met 9ens en 10en op gamespot.com te lezen. Jammergenoeg moet ik nog 2 dagen wachten. :'-(

18. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook besteld bij GC-shop zeker?:cool:

Sander,

19. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, bij zuiderparkt-computers. De vorige keer waren ze met GRAW er aardig snel bij met versturen. Maar dit keer jammergenoeg niet.

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    @Sander Sander, je hoeft niet telkens Sander er onder te zetten, we weten dat jij het schrijft :cool: :p
    mijn char is toch best anders geworden dan ik dahct maar ja, wel tof dit spel (ik moet eerlijk toegeven wel wat schoonheidsfoutjes).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina