1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Als Pal 60 het gewoon doet op je dashboard betekent het dat je tv 60Hz ondersteund. Dus het lijkt mij onmogelijk dat Oblivion het dan niet zou doen, als je dan problemen hebt met Oblivion zal het ergens anders aan moeten liggen lijkt mij

2. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt weten of het in een spel ook problemen - trillingen - geeft, download dan de demo van The Outfit en ga het uitproberen.

3. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb The Outfit al eens gedownload 2 minuten gespeeld en meteen verwijderd pfff wat een k#"%&_%$ spel was dat zeg. Ik heb wel de Burnout Revenge demo een hele tijd zitten spelen en toen bleek mn tv ook nog op 60 Hz te staan en niks van trillingen ofzo gemerkt dus ik maak me geen zorgen

4. bigmmm

bigmmm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb geen hdd of heeft dit echt alleen met de laadtijden te maken.
    Werkt dat trukje ook voor het core systeem (om snellere laadtijden te krijgen)

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    morgen maar halen bij dimension plus :) ze hadden hem vanmiddag rond 1uur, maar had tot half 7 college -_-

Vermaak me nu nog dik met geomatry wars :D echt fokking goed spel _O_

6. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat het werkt met een core system. Zo´n memorycard van 64 MB kan niet echt als cache geheugen worden gebruikt lijkt me, maar pin me er niet op vast :D

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cache zit niet in die HDD maar in je CPU, dus bij de core edition moet de bug op te lossen zijn met hetzelfde truukje.

8. bigmmm

bigmmm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jawel dat is trouwens een officieel nieuwsbericht geweest (oblivion is ook zonder hdd te spellen). Die saves zijn misschien 2 mb per stuk

9. bigmmm

bigmmm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand dit trouwens hoeveel mb die saves in oblivion zijn gemiddeld?

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eum, eerst stel je zelf de vraag en nu zeg je dat we ongelijk hebben, ik kan even niet meer volgen? Wat maakt het uit als de saves 2 mb zijn, dat heeft niets met cache te maken maar gewoon met memory space.

11. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook een beetje last van trillingen op de achtergrond als ik hem op PAl60 zet, maar kan dat weggaan als ik bijvoorbeeld Oblivion ga spelen??

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik ga oblivion voor de pc halen. Mijn vraag is nu hoe gaat dit spel er uit zien op mijn systeem? Ik heb een GF8600GT 3200+ AMD 64bit en 1 gig ram. Zal ik net zulke mooie panoramatjes halen als bij de xbox of gaat dit niet lukken?

13. bigmmm

bigmmm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg jou ff niet meer want mijn vraag was niet dat hij ook op een core systeem te spelen was maar mijn vraag was of het truukje van de hdd ook werkte op het core systeem (met memory).
    Ik wist namelijk al lang dat ie op allebij de systemen werkten.

14. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nu ook achter gekomen dat je huizen kan kopen. Deze staan in meerdere steden, ik heb nog geen verkoper gezien, maar op je map staan ze aangeduid als house for sale. Verder is het nog een aardig gedoe om in the Mage guild te komen, ik zal er niet verder op in gaan, maar je hebt genoeg te doen :9

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarop heb ik ook geantwoord. Cache zit niet in je memory card/harde schijf zoals iemand anders het al aangaf, maar in je CPU. Premium of core, het maakt niet uit, want de bron van het probleem zit in de CPU. Bij beide versies kan je dus het truukje toepassen.

@Qontroller: Dat gaat wel erg snel allemaal..dat lijkt me toch een minpunt aan Oblivion, dat alles zo veel makkelijker te vinden is etc. Als je weet dat we hier meer dan een jaar zoet waren met Morrowind....eum, zal jij nog over een jaar bezig zijn met Oblivion?

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  16. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja

Nee gast de cpu is juist een soort van klant die aanspraak wil doen op de cache. De cache kan best op de cpu chip zitten of er vlakbij L2 cache, maar het is gewoon een manier om sneller data te kunnen opvragen. Daarnaast heb je nog de cache buffer die eigenlijk hetzelfde doet als de page file van windows systemen. Dus gewoon snel telkens maar weer data opvragen. Kijk maar bij de xbox die gebruikte daarvoor de x,y en z schijven.

17. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand al zat van Oblivion en wil hem ruilen voor GRAW? :D

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hij zit op de chip, maar wat veranderd je uitleg nu aan de situatie? We weten dat we op beide systemen de truuk kunnen toepassen omdat L2 cache etc. niet op je HDD en/of memory card zit. Andere oplossing?

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  19. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich...

Je bedoelt vast de 6800. Processor is zekers voldoende. 1 gig ram verwacht ik ook geen problemen mee, maar die videokaart zal toch wel de bottleneck zijn wil je alles eruit halen. Je hebt dan toch niet helemaal het volle shader model 3.0 bereik vrees ik. Maar goed draaien met zeker bijna net zo'n mooi graphics en effecten als de 360 zal het zeker doen!

20. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wil zeggen is dat ie met een cache onboard..dus cpu based maar een beperkte ruimte heeft..2mb ofzo, terwijl via een buffer op de hd je toch al snel hele stukken landschap kan inladen van ik schat 350 mb per stuk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina