1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Iemand?

    Want die gasten zijn echt lam, ik heb ook eerst een paar weken voor nix gewacht op een spel die ze niet eens hadden. GCshop geeft nooit iets door dus ik ben bang dat ik oblivion pas over 2 maanden krijg ofzo.
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijne staat op verzonden van GC.
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Srry hoor C H i L maar ik heb hier 1 keer gezegd dat het me wel leuk leek om een wisselforum te maken... 1x en niet eens in het suggestie forum, dus denk eerst na voordat je iets typt. En ok ik vraag het volgende keer wel in het helpforum.
     
  4. Valandil

    Valandil Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ... Walhalla ... BOL HEEFT VERZONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    GVD, ik wist het!!! Ik haat ze nu voor eeuwig(tenzij ik hem morgen toch krijg). Ik haal oblivion morgen wel in de winkel.

    @Valandil:
    spam?
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes!!! Ook de mijne is verzonden. Oblivion, here I come!
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses, ik dacht dat ik je naam had gezien in het suggesties forum, maargoed, je vindt toch ook dat dit onoverzichtelijk wordt als mensen zowel hier en in het helptopic vragen stellen.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Foei, dit staat op gcshop.nl
    En raad eens... Ik kreeg geen bericht terug. Net als kuf die ik pas een paar weken later kreeg. Kan ik nu mijn geld terug krijgen en het spel in de winkel kopen?
     
  9. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vraag gisterochtend bij de dixons of ze hem verkopen zeggen ze nee, nog niet. Vraag ik vanochtend of ze hem vandaag verkopen zegt hij nee ze zijn gisteren uitverkocht:eek:. Hij zegt dat ze morgen misschien weer nieuwe krijgen maar zou het kunnen dat daar weer LE's bij zitten ?
     
  10. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    lol, in mediamarkt maastricht liggen nog un stuk of 40 CE en 30 normale :p
    tis wel bes un ingewikkeld spel, ook omdat ut zo uitgebreid is...ff 1 carac make tot de 1ste gate om alles te ontdekke en erna een nieuwe vette maken _O_
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik stuur m'n vader morgen vroeg wel naar de Mediamarkt in Eindhoven, hopelijk liggen daar nog een paar.
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee.. dus Cygnum en Valandil hebben hem morgen binnen... goed nieuws!

    helaas geldt dit alleen voor de PC versie.. die zijn dus de deur uit. de 360 versie is nog niks over bekend.. bij mij staat de status nog op "wordt verwerkt"...
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    ook gcshop?
     
  14. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit gaat over bol.com, niet over gcshop. Het is niet 100 procent zeker dat hij er morgen is, maar ik hoop het wel, en eerlijk gezegd, ik ga er ook van uit...
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jammer, maar ik snap echt niet dat ik de enigste ben van de gene die bij gcshop hebben bestelt en hem niet krijgen.
     
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    No spoilers

    Heb vandaag de pc versie aangeschaft, en ik moet zeggen, het is de moeite waard, ik houdt niet erg van rpg's (ben zelfs gestopt met wow omdat ik het saai vond) en morrowind vond ik alleen gewelidig omdat je gewoon overal kon lopen etc., maar het verhaal is echt leuk van oblivion, je wordt meegezogen, btw, de stem van de ..... is van troy, die de koning speelt van troy, echt gave stem voor dat personage.

    Grafix= geweldig, vooral des nachts en bij regen echt verbluffend, alleen de controls ff wennen.

    Voor de xbox mensen gewoon bestelle, maar btw, de winkel waar ik hem had gekocht hadden ze indeed nog geen x360 versies, vreemd, mss morgen (als ik hele dag vrij heb WHAHAHAHA) lol
     
  17. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    GCshop... The Elder Scrolls 4: Oblivion (Collector's Edition)
    Betaald; in behandeling
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Yo mede oblivion spelers.
    Even een kleine vraag.
    Waar kan je zien hoeveel geld(gold coins je hebt)
    Want ik kan het niet echt vinden in de menu,s??
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    druk op B

    Kom je in een van de menu'tjes... met de knoppen links en recht (d-pat) kan je door de submenu's blaaderen

    met de L-R-trigger kan je naar een ander menu bladeren

    Tiss ff wennen en heel onoverzichtelijk, maar als je het door hebt is het best overzichaterlijk ;)
     
  20. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Collectors Edition van de 360 versie staat op Verzonden bij gcshop _O_

    Dus ik ga zo vast me koffers pakken, dit weekend vertrek in naar Tamriel :D. Als ik me tandenborstel maar niet vergeet :{ .

    Ik hoor al veel goede dingen over de game, en de reviews zijn ook lovend. Ook als ik die gamplay beelden op IGN zie.. damn.. wat een viewdistance. Dat was voor mij een erg grote verassing, omdat de vroege screenshots van de game nooit echt open landschappen toonden. Meer de bossen, kerkers en steden. Totdat de 1 week left trailer op het internet verscheen, wowzers.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina