1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shiskebab

    Shiskebab Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het trouwens dat het spel soms een beetje stottert? Zeker met het paardrijden merk ik het vaak. Dan tel ik de loading area momenten niet mee.
     
  2. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft je spam programma wel goed aangevoeld dat het bericht ongewenst is. :+
     
  3. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0

    je drukt naar boven dan tik je dat dingetje naar boven dan moet je zorgen dat als die het hoogste punt heeft bereikt dan op a drukken dan zet je em vast doe je dat fout dan breek je je lockpick.

    maar je kan natuurlijk ook auto attempt doen.

    best kut eigenlijk maar wel realistisch.

    en wat werken dat menu kut zeg echt een ongeloofelijk minpunt als je het mij vraagt
     
  4. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stottert het niet, alleen bij het beginschermpie liet het geluid het soms afweten.....
    Maar paardrijden heb ik zelf nog niet gehad ;)

    Ben zelf Nord, maar weet niet wat de beste keuze is....
     
  5. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn bestelling staat ook nog op "betaald, in behandeling".
    Heb echter nog geen mailtje ontvangen dat hij niet meer leverbaar is. :confused:
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja had toch liever gehad dat ik 'm eerder zag, dan kon ik de bestelling nog veranderen in normale versie...
    Nu heb ik 'm geannuleerd en toch maar weer besteld (dus geld opnieuw overmaken). Waarschijnlijk heb ik 'm dan zaterdag nóg nie... :mad:
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik durf hem wel aan, dit is een van de betere games die ik de afgelopen jaren heb gespeeld. Damn, wat een spel.

    Ik ben naar de Arena in Imperial City geweest en ben gejoined. Vecht nu als Gladiator in de arena, is heel tof gedaan. Je krijgt ook een speciaal outfit en kan gewoon een joekel van een zwart pakken (die je met 2 handen beet moet houden, lijk Conan The Barbarian wel).
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  8. BuSSiE

    BuSSiE BuSSiE

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    19/02/2006 The Elder Scrolls 4: Oblivion (Collector's Edition) Verzonden

    Ik heb m ook bij GCshop besteld en vanmiddag ff voor 17 uur stond ie nog op betaald, in behandeling. Toen ik net thuiskwam van mn werk stond ie op Verzonden dus ik ga ervan uit dat ie gewoon voor 6 uur op de post is gegaan. Helaas moet ik morgen nog wel ff iets belangrijks maken voor school maar dan heb ik hele middag/avond/nacht om te spelen. Zaterdag werken en daarna weer verder gaan tot zondagavond ofzo hehehe
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    oke bedankt :)

    //Alleen zijn mn lockpicks nu op :'-( Waar haal ik die vandaan? In winkels vind ik ze niet
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  10. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    is het te vergelijken met fable. ik houd namelijk niet van rpg's maar fable vond ik helemaal geweldig, kan je ook in third person spelen?
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Niet bij je guild ofzo?
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan maar de meesten spelen het in first person mode. De keus is aan jou, 1st person speelt ook wat makkelijker in deze game. Dit spel is echt op skills gebaseerd maar niet alleen meer zoals bij morrowind. Je hebt bijv. ook een apparte knop om aanvallen van je tegenstanders te blokken. Maar als je niet van RPG's houdt kun je beter een andere game zoeken. Maar dit is een spel met een hoop diepgang enhet kan IMO nooit vervelen.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    mm, heb ik nog niet. Thieves Guild ga ik sowieso niet bij, en in de Imperial city zijn geen guilds..
     
  14. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat precies de Arena?
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    In een van de 6 'Taartstukken' in de Imperial City, moet je veen rondlopen of vragen aan een guard, die wijzen de weg
     
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    de missies bij the dark brotherhood zijn echt chill
    cker die ene waar je naar zo een prison moet :D
    lekker mensen killen voor geld
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je op de map kijkt bij Imperial City, dan kun je op bepaalde locaties klikken. Aan de rechterkant van de stad is de Arena ergens.
     
  18. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, echt goed uitgewerkt, ook die missie met die dierenkop.

    @Jingga: Lockpicks kan je gewoon kopen bij handelaren. Oa. die van de thievesguild, dark brotherhood etc. Volgens mij niet bij random winkels
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zitten die ook in de Imperial City?
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    Toen ik met mijn ventje in de fighters guild kwam hoorde ik twee mensen zeggen, dat als je 1 iemand killt ofzow, de dark brotherhood s' nachts bij je langskomt om te recruitte, omdat dat de manier is waarop zij dat doen

    Klopt dit? heeft iemand dit al meegemaakt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina