Als je buiten loopt? Dan wordt het wat lastiger, want die boogschutter cirkelt natuurlijk om jullie heen en knalt je in de rug af.... dat is tenminste wat ik als bandit zou doen. In dat geval is positionering extra belangrijk. Loop je net in een grasveld, dan ben je fucked, want daar is geen dekking te vinden. Maar zijn er rotsblokken of bomen, probeer die zoveel mogelijk tussen jou en de boogschutter te houden terwijl je zijn maatje in melee verslaat. Dus hou de omgeving goed in de gaten; je kunt er vaak groot tactisch voordeel uit halen. Je kunt natuurlijk ook meteen op die boogschutter afstormen, maar dan staat die andere kerel waarschijnlijk met zijn zwaard in je rug te slaan. Ik heb het ook nog niet over magic gehad.... maar ik neem aan dat je spreuken nog niet krachtig genoeg zijn om een tegenstander voor een tijdje te verlammen of anderzijds negatief te beinvloeden.
Het lastigste gevecht en een gevecht dat ik tot nu toe nog niet heb gehaald is in de arena: mijn character tegen drie prisoners. Ze zijn alle drie niet zo sterk, maar omdat ze je alle drie tegelijk aanvallen krijg ik er bijna geen slag tussen. Ik ben continu een regen van slagen aan het blocken / ontwijken. Ik wordt letterlijk geswarmed in een hoekje..... Iemand tips hiervoor?
EDIT: Eff ook in de hulpthread zetten.
Laatst bewerkt: 24 mrt 2006