1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    newbee

voor mij is dit mijn eerste rpg en ik moet toegeven dat het me niks tegenvalt.

de hype rondom het feit dat dit de mooiste 360 titel zou zijn vind ik wel vergezocht.
    persoonlijk vind ik het grafisch een game met ups en downs.........dan weer prachtig en vervolgens weer old school xbox plaatjes.

wat mij wel verraste zijn de ongeloofelijk uitgebreide scenario's en mogelijkheden.
    de hoeveelheid aan rommel dat je allemaal kan meenemen...ik kom elke keer weer nieuwe artikelen tegen in kisten,koffers,kasten en weet ik veel.
    ook de hoeveelheid gesproken tekst verwerkt in dit spel als dialoog is gigantisch......speel hem pas 2 dagen en heb al een compleet filmscript aan mij voorbij zien trekken.
    soms gaat het mij echter veel te ver en merk ik dat ik waarschijnlijk niet helemaal voor dit soort titels ben weggelegd.
    als je ergens in een of andere guild binnenkomt en je wat rondhangt binnen de muren van het pand kom je vanzelf wel een complete bibiliotheek aan boeken tegen........die je stuk voor stuk allemaal kunt lezen......._0/ ...toedeloe denk ik dan.

het is voor mij veel te kort om nu over het spel meteen een oordeel te vellen maar wat ik wel kwijt kan is dat het enorm veel sfeer heeft.
    de mooie muziek als je over de groene velden rijd (met gejat paard uiteraard) dag en nacht trekken echt aan je voorbij,de vrijheid in je complete doen en laten heeft mij wel gepakt en maakt het zodoende voor mij persoonlijk een game waar ik helemaal in tot rust kom.

dus ook voor de newbee's zoals mij is deze titel nu al zeer geslaagd.
    het totaalpakket ziet er over het algemeen erg verzorgd uit met strakke plaatjes(soms iets minder) leuke actie,orginele opdrachten enz enz.........maar most important.....de vrijheid in wat je doet tijdens je leven in dit sprookjesland.

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    of je een heel leger kan summonen weet ik niet.

3. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ow oke thx :) kan je ze wel opdrachten geven?

4. Gyrolion

Gyrolion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Brieven post is geweest... Geen oblivion... ik hoop dat hij bij de pakjes zit anders ben ik zeer boos op gcshop.

5. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.450
    Gesummonde wezens vallen alles aan wat jouw aanvalt.

6. Joopie

Joopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke class kan wezens sumonen dan?

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Alle. Je moet er een zogenaamde 'soul gem' voor hebben.

8. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.450
    ik hoop wel dat er echt aparte zwaarden in zitten niet alleen maar iron steel etc

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Had niet verwacht dat ik een post als deze ooit neer zou zetten, maar goed:

IK BAAL ALS EEN STEKKER!

Waar blijft TES nou? Ik heb ook geen flauw idee of de post al is geweest, er lag iig niks in de brievenbus, maar meestal is rond deze tijd de post al lang geweest.
    Ik ben toevallig roostervrij vandaag, dus het kon eigenlijk niet beter. Normaal zou het me echt weinig interesseren, maar iedereen heeft de game zo lopen hypen dat ik nu ook niet meer kan wachten. En bedankt he forummembers :mad:
    ;)

10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Mage summoner lijkt me wel vet :D

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Komt de TPG hier nog wel?:+
    Damn dit duurt wel enorm lang maarja ik hoef het spel ook niet zo nodig snel te hebben want ik kan het toch nog niet spelen als ik even geen 360 heb

12. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem!!! Zojuist bezorgt (had hem besteld bij GCshop). Hij past net aan door de brievenbus (CE).

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ga maar eens kappen met f5 bashen :mad:

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ok nu gaat het me iets te ver. Ik hoor dat iemand staat aan te bellen in het portiek. Dus ik even kijken. Zie ik een busje staan met daarop 'wij rijden voor..... tpg...."
    Dus ik een beschaafd sprintje naar beneden. "moet u niet bij 55 zijn?" "ja ik moet bij 55 zijn....o nee 55a. Kunt u het pakje voor uw buren aannemen?"

Niet grappig :mad:

15. Gyrolion

Gyrolion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kut gcshop.. ik denk dat ze hem vergeten te versturen zijn naar mij terwijl die gast dat wel had gezecht wat een eikel..

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Tip voor de volgende keer, koop uhm gewoon in de winkel :cool:

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    andere tip: plak plakband op de F5, krijg je geen pijn meer aan je vingers 8) :+

18. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.450
    hehe lol:) had m niet eens gepreorderd:)

19. drazic2005nl

drazic2005nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede tip ja! Bij mij nog geen post :mad:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Ik koop in principe alles 2ehands. Echter zuiderpark had de le voor 48,50. Kon het toen niet laten

wacht bel gaat!!!!

Aarrghhh: staat die domme lul daar met nog een pakketje!! Alleen voor de andere buren. Werkelijk waar iemand daarboven loopt met mij te ouwehoeren |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina