1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    De game veranderd niet. Bij de SE krijg je alleen wat extra dingen in de vorm van leesvoer.
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ah, bedankt heb hem maar gelijk besteld want ik hoef die dingen er toch niet bij te hebben
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem vanmorge even gehaald en ongeveer 1 uurtje gespeeld. Tot nu toe vind ik het al erg vet. Ik heb een beetje als een kip zonder kop door de riolen gelopen. Ik nam gewoon een weg waar je in kon. Ik heb alles mee gepakt wat je kon vinden. Ik heb nu al een hoop wapens en schilden enzo. Iemand zei dat hij steeds vuurballen moest gebruiken omdat zijn wapen was afgepakt.. Raar ik heb namelijk wel meer als 1 wapen. Ik ben nog steeds in die grotten. Ik ben op het stukje waar een paar van die trollen je aanvallen met een magie.

    Ik heb nog niet van het buitenlicht kunnen genieten. Vanavond waarschijnlijk wel. Ik denk dat ik tot in de nacht doorga. Gewoon omdat het te leuk is. Ik vind het combat systeem wel goed verbeterd vergeleken met Morrowind. Je raakt nu ook echt iemand. Dat was misschien wel waarom ik Morrowind niet echt lang heb gespeeld. Ik ben nu een stoere RedGuard met dreadlocks naar achtere. Met deze ga ik zoveel mogelijk proberen te halen. Maar omdat je niet alle guilds met één iemand kan joinen ga ik waarschijnlijk ook een keer een andere character maken maar dan met totaal andere skills. Ik vind het ook vet dat het maken van je character lekker uitgebreid is.

    Ik vind het lockpicken tot nu toe wel erg makkelijk. Je hoeft maar een pinnetje naar boven te duwen en je bent klaar. Hoe zit dat met moeilijkere sloten? Hoef je dan alleen maar meerdere pinnetjes open te maken? Dan lijkt me het nog steeds makkelijk.

    Ik ga nu even een paar vragen stellen in het vragen topic en dan ga ik weer even lekker verder spelen. :)

    Edit: Bij de V&D in Den Bosch is nog een LE verkrijgbaar. Ik zelf nam de gewone editie. Ik wil namelijk een normaal hoesje.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  4. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    Race: Wood Elf
    Class: Assassin
    Birthsign: Shadow
    Level 5

    :9 :9 :9 8)
     
  5. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep.. tot max 5 pinnen zoals je wel zag. Het ziet er makkelijk uit idd, maar dat is het niet. De pinnen gaan niet altijd even langzaam terug, soms vallen ze bijna gelijk terug. Als je de eerste 2 pinnen hebt en de 3de gaat mis dan valt de 2de ook weer terug. Etc. Etc.. Het is dus niet zo makkelijk ;)

    Als je naar de Imperial City Waterfront gaat moet je Z/W zwemmen naar een klein eilandje "Soort van eiland ligt wel omringt door water maar zit met wegen weer vast aan land". Daar staat een Steen waarmee je een Higher skill kan krijgen waarmee je 1x per dag een Hard Lock kan openen.

    "Warden Key, Open Hard Lock in 15 ft on Target. You can only cast Powers once per day."

    Erg handig, en helemaal gratis :)
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Weten jullie wat dit betkend? you draw power from te well.... dat is bij zo'n licht gevende put ofzo:p wat heb ik daaraan?
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je bijna hetzelfde als mij, jij bent zeker ook thief, en gebruiok je vooral je bow of elk wapen?
    @^:ja dat betekent dat je magicka en je healt word geregenerate
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  8. ThaFridge

    ThaFridge Woei

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Race: Imperial
    Birthsign: The Tower
    Class: The Knight
    Level: 4
     
  9. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Race: Dark Elf
    Birthsign: Warrior
    Class: Crusader

    ------

    Ik heb dit spel vandaag gekocht, en man, het is echt fokkin mooi :eek: Zodrai k uit die sewers kwam jonge: oehhh zoo mooi gewoon en zooo groot !!
    Damn....echt mooi!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zijn de laadtijden acceptabel met een MU, of zijn die alleen te verdragen met een HD?
    Ik ben nl. niet van plan om alleen voor dit spel een HD te kopen, dus zolang er nog genoeg ruimte op mijn MU is zal ik dus ook geen HD kopen...
     
  11. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk als dat de laadtijden beinvloed..

    Voor de beginnende Thieves, in Imperial City Market District zit een juwelier..
    Er liggen een aantal lossen kettingen en 2 fitrines die met een sleutel open moet. De sleutel kan je jatten uit de zak van de eigenaar die boven ligt te slapen ;)
    Zown ketting is toch weer ff 200 per stuk waard ;)
    Verder heb je goeie Lockpick skills nodig ;) Maar toch het proberen waard!
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een stuk of tien uur lopen spelen. en man wat is dit vet.
    ik ben 8,5 uur verder nadat ik uit die grot ofso kwam. en ik ben geen stap verder gekomen met de main quest. en ik he nog maar de helft van alle steden bezocht.
    en dan zijn er alle dungeons die ik nog kan ontdekken en de side quests voor de guilds. man wat is dit spel gigantisch. ik ga maar weer snel verder spelen :)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Race: Wood Elf
    Birthsign: Stealth
    Class: Custom

    Ik heb een aantal vragen, kunnen jullie die misschien beantwoorden? :)

    *Waar vind ik onwijs veel lockpicks? Ik heb er niet genoeg en nu zijn ze op.

    *Als ik een wood elf ben en als birthsign the thief heb, is het dan goed als ik gewoon goed armor draag en gewoon vecht met zwaarden?

    *Waar is de arena in de imperial city?

    Verder heb ik nog een paar opmerkingen;

    Ik vind het paardrijden erg lomp en lelijk,houterig uitgewerkt. Ook kunnen ze niet hard in galop.

    Verder is het spel harstikke cool zat er nu net al 3 uur achter en heb nu pas 1 objective gedaan (Naar die gozer gegaan waar je dat amulet af moet geven). Maar alleen jammer dat je niet veel mensen ziet in de wijde wereld. Gewoon die tussen het gras rondlopen enzo.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  14. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds vandaag de collectors edition, de eerste dungeon ben ik uit en ook de dungeon bij ruines heb ik doorlopen, so far so good. Maar nu blijft het spel continu crashen met disc unreadable errors, meer mensen met dit problem?
     
  15. Riffmaster

    Riffmaster _0_Keith Richards_0_

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij AUB uitleggen wat "Magnitude" betekend???

    Nee nog niet gehad gelukkig...maar zal toch wel wat fouts zijn aan die disc als je na 2 dagen dit al krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  16. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan iedereen die deze game reeds bezit:

    Er staat een gameplay movie op Marketplace. Ik heb deze gekeken en vroeg me af ziet deze game er nu echt zo uit. Kunnen de bezitters van dit spel dit voor mij bevestigen of ontkrachten?
     
  17. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ik twijfel aan me gerepareerde 360, the outfit wil die de disc ook niet goed van lezen zo nu en dan. Spraak valt bij oblivion ook weg tijdens gespreken, dvd zelf ziet er perfect uit verders.
     
  18. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    echt dit spel is mooi.
    je kan echt zooooveel doen he? Niet normaal toch?
    Vinden jullie wel ? :D
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    O-)


    Tevens heb ik nog een andere vraag, Werkt dat met dat ''A'' nou echt dat de laadtijden kort worden..?
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind ik onwijs veel lockpicks? Ik heb er niet genoeg en nu zijn ze op: in de winkels of bij een "fence"

    *Als ik een wood elf ben en als birthsign the thief heb, is het dan goed als ik gewoon goed armor draag en gewoon vecht met zwaarden: uhm... ja whatever jij wilt alhoewel het mischien beter is om voornamelijk light armor te dragen en ook met bogen te werken (dat hoeft niet!)

    *Waar is de arena in de imperial city: Op je map kijken (dus op B drukken en dan naar de world map gaan) en dan zie je allemaal plaatsen waar je heen kan in de imperial city, ergens rechts (volgens mij meest rechtse) is de arena.

    en op je laatste vraag: Ja

    vraag dit volgende keer ff in de helpthread.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina