Ik heb hem vanmorge even gehaald en ongeveer 1 uurtje gespeeld. Tot nu toe vind ik het al erg vet. Ik heb een beetje als een kip zonder kop door de riolen gelopen. Ik nam gewoon een weg waar je in kon. Ik heb alles mee gepakt wat je kon vinden. Ik heb nu al een hoop wapens en schilden enzo. Iemand zei dat hij steeds vuurballen moest gebruiken omdat zijn wapen was afgepakt.. Raar ik heb namelijk wel meer als 1 wapen. Ik ben nog steeds in die grotten. Ik ben op het stukje waar een paar van die trollen je aanvallen met een magie.
Ik heb nog niet van het buitenlicht kunnen genieten. Vanavond waarschijnlijk wel. Ik denk dat ik tot in de nacht doorga. Gewoon omdat het te leuk is. Ik vind het combat systeem wel goed verbeterd vergeleken met Morrowind. Je raakt nu ook echt iemand. Dat was misschien wel waarom ik Morrowind niet echt lang heb gespeeld. Ik ben nu een stoere RedGuard met dreadlocks naar achtere. Met deze ga ik zoveel mogelijk proberen te halen. Maar omdat je niet alle guilds met één iemand kan joinen ga ik waarschijnlijk ook een keer een andere character maken maar dan met totaal andere skills. Ik vind het ook vet dat het maken van je character lekker uitgebreid is.
Ik vind het lockpicken tot nu toe wel erg makkelijk. Je hoeft maar een pinnetje naar boven te duwen en je bent klaar. Hoe zit dat met moeilijkere sloten? Hoef je dan alleen maar meerdere pinnetjes open te maken? Dan lijkt me het nog steeds makkelijk.
Ik ga nu even een paar vragen stellen in het vragen topic en dan ga ik weer even lekker verder spelen.
Edit: Bij de V&D in Den Bosch is nog een LE verkrijgbaar. Ik zelf nam de gewone editie. Ik wil namelijk een normaal hoesje.
Laatst bewerkt: 25 mrt 2006