1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, die had ik over het hoofd gezien. Bedankt. :)
     
  2. Jesse Z

    Jesse Z Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah klotezooi ik dus ook na een paar uurtjes spelen. Hij blijft bij mij ook crashen... onzin man. Toevallig ook nog op ongeveer dezelfde plek in het spel. Ik had ook de eerste dungeon en die tegenover waar je uitkomt doorlopen. Daar betaal je dan godver een godvermogen voor. Ik heb GCShop.nl al gemaild in de hoop dat ik geld terug krijg voor de krassen die er op de disk zitten. Ik heb mn Xbox nooit aangeraakt tijdens het spelen ofzo en toch zitten er krassen op. Ik kan er behoorlijk van balen als een apparaat van 400€ games van 70€ kapot maakt...
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  3. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    Kan iemand ff antwoorden want hier hangt t wel vanaf of ik m koop of niet, aangezien ik m ook op pc heb, alleen grafisch valt ie daar wat tegen.
     
  4. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand van jullie ook problemen dat met de filmpjes van dit spel soms geluidhaperingen heeft? 1x per 10 seconden valt er een seconde geluid weg. vreselijk irritant. Is dit een bekend issue?
     
  5. Riffmaster

    Riffmaster _0_Keith Richards_0_

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het hier aan kan liggen maar mss heb je je TV nog op 50 HZ staan dan moet je dan in je xbox-menu veranderen naar 60 HZ.

    Had deze vraag net ook al gesteld maar kan iemand mij uitleggen wat Magnitude nu precies betekend/inhoud?
     
  6. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanx, het heeft geholpen. Geluid is nu goed. Magnitude betekent omvang.
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word gek! ik zit bij een thief guild quest en ik kom maar niet verder!! :mad: dit is behoorlijk frustrerend! en kan de controller niet neerleggen :'-(
     
  8. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    En met deze informatie kunnen wij je niet helpen.

    Heeft iemand anders de Diary eerder gejat?

    Zoja, doe hem overnieuw en wees dat mens tesnel af, erg makkelijk.
    Beetje buggy quests als zij eerder is.
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    x360 mode is vergelijkbaar met de pc mode op bijna hoogste resolutie, de pc versie kan mooier zijn maar de x360 is al superrrr mooier, en omdat jij en ik toch geen uber-die-hard-pc's hebben is de x360 misschien de betere keuze voor de grafix hoeruh(ook voor mij komt hij wel op de 360 :p :) )
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    neej dat is de eerste quest die jij bedoelt, die had ik in 1 keer, gewoon dat mens volgen en kijken naar welke kast ze loopt en dan snel die kast leegroven. neej kijk maar in de helpthread daar heb ik mijn probleem gezet, ik ben al vrij ver met die thief missies maar deze is gewoon kut!
     
  11. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een xbox360 gekocht maar ik zit te twijfelen of ik dit spel zou kopen want ik ben en echte shooter fan.maar aan de andere kant vindt ik de quest wel leuk een de vrijheid.Dus moet ik hem kopen ?

    En is de game moeilijk kwa quests een hoeveel zijn er ?
     
  12. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Voor diegene die NIET BIJ THE THIEVES GUILD ZIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(bijna alle vragen gaan over hetzelfde onderwerp, The thieves guild, volgens mij leest bijna niemand de treads!!!)
    De quest in Chorrol, gestolen schilderij, heb ik eindelijk zelf opgelost nadat ik het antwoord heb gevonden op een engelse site!!! De vraag wordt hier niet beantwoord omdat iedereen zit te zeiken over de Thief guild.
    Nadat je iedereen hebt ondervraagd en het schilderij in de westelijke toren hebt gevonden, de verf spullen in channel haar kamer hebt gevonden hoef je alleen nog maar naar de eetkamer! Hier zitten verfsporen in he tapijt waar de tafel op staat. hierna heb je al de bewijzen!!!!!!!! SUCCES!!!!!!!!!!
     
  13. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    @Sander1940
    Is de game leuk voor mij (zie boven jou bericht) ?
    Is de game moeilijk ?
    Is de game mooit zonder hdtv ?
    Is de game verslavend ?
    En als laatste vraag
    Moet je de hoofd missie's doen ?
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    ik ben nu iets van 16 uur bezig en enige main quest die ik nog gedaan heb is Amulet inleveren :p. Er is gewoon zo veel te doen ( en zo lang reizen ). The Dark Brotherhood is trouwens een aanrader, kvind het leuker dan Thieves guild.

    Dit spel is gewoon het tegenovergestelde van een gemiddeld EA spel. Helemaal fantastisch.

    Ging net wat te drinken halen en had het gevoel of ik nog in het spel zat, dingen te doen :p
     
  15. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb net even 3 uurtjes gespeeld,en ik moet zeggen dat het werkelijk een onwijs grote game is hoor :)

    Ik was Morrowind natuurlijk wel al gewend,maar zodra ik uit die riolen kwam,viel mijn bek letterlijk open van verbazing.
    Damn!!! Wat mooi zeg!

    Ga er zeker tientallen uurtjes mee doorbrengen :)
     
  16. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    @Nemsis

    - Deze game is zeker leuk voor JOUW!!!(voor iedereen trouwens) KOPEN!!!
    - Deze game is niet moeilijk, gewoon normaal!
    - Heb zelf een HDTV en heb het spel nog nooit gezien op een gewone tv, maar denk dat de graphics daar ook super mooi op zijn!!!
    - Dit is de meest verslavende game die ik ooit heb gespeeld, he blijft gewoon super je wordt gewoon door de graphics en de sfeer opgeslokt!!
    - Je moet niets, heb zelf eerst 15 uur niks met de hoofsmissies gedaan, net mijn eerste oblivion gate gesloten. Er is zoveel te doen!!!!

    Als ik jouw was zou ik dit spel gewoon kopen, je kunt altijd binnen een dag ruilen, maar ik verzeker je, als je deze game 1 keer aan hebt staan dan gaat hij de eerste dagen niet meer uit!!!!!!!! Zo fucking ver is hij!!!!!
     
  17. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    dit wordt een paar dagen niet slapen en... spijbelen mischien :eek:
     
  18. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Breton
    The Mage
    Custom

    Misschien een idee om een thread aan te maken waar je je character kan showen met een foto :D.
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    /Mod Willen jullie asjeblieft stoppen met het spammen van je race en skills, dat maakt deze thread heel erg onoverzichtelijk, iemand mag een nieuwe thread maken om skills te showen als er behoefte aan is.
     
  20. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ga ik toch denk ik niet trekken..ingewikkelde dingen en alles. Maja ik kijk nog een weekje of ik het dan allemaal snap want dan is het denk ik een hele toffe game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina