1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor de info ;)

    jammer dat je niet naar andere landen kan gaan......
    en van dat huisdier tja dat zien we nog wel een x denk ik ;)

    hej maar C H I L, heb je de game net pas ofzow want je hebt nog haast geen Achievements???
     
  2. KINKY

    KINKY Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    EEEEEN HEEELE gOEIE vraag::::


    Je kon toch lichamen dragen net zoals in splinter cell??? dat hadden de developers in een interview gezegd maar ik weet niet hoe ik dat moet doen in dit spel......en nog een vraagje ik weet maar niet hoe ik iemand stiekem moet vermoorden want elke keer komen de gaurds erachter, hoe moet dat???

    Alvast bedankt!
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop, loot, praat, lees maar wat. Maar ben wel van plan om vandaag nog de Thieves Guild te joinen.

    Linker bumperbutton inhouden en met je reticule op het voorwerp/lichaam richten.
    Stiekem vermoorden? Ik heb zelf nog niemand vermoord, maar met een hoge sneak skill zou het moeten lukken.
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dit spel nou een multiplayer of niet??
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen multiplayer, wel live aware (zoals ieder 360 spel), content download en mogelijkheid tot patchen.
     
  6. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    neej geen MP voor dit spel. Wat je wel kan doen is je box meenemen naar een vriend die er ook een heeft en daar samen een nachtje Oblivion spelen.
     
  7. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al de thieves guild uitgespeeld want aan die gene heb k een vraag:D
     
  8. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al gekocht ?

    The Elder Scrolls IV: Oblivion Official Strategy Guide

    Ik vond de Strategy Guide voor WOW altijd lekker, Maps, stats, etc.
     
  9. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    en heeft iemand al die investigation gedaan bij de chorrel castle???:p, k moe namelijk nog een clue...
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen antwoord op je vraag, maar de mensen in het helpforum vast wel.:)
     
  11. Gyrolion

    Gyrolion Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom praten mensen langs mijn vraag heen het word nu echt irritant..
    Nu vraag ik het de derde keer:

    Ik heb nou een klein probleempje wat mij is opgevallen.
    Ik speel nu op mijn computer beeldscherm gewoon een normale geen breedbeeld.
    En nu lijkt iedereen wel een beetje plat gedrukt. Hoe ik ook dingen instel ze blijven maar platgedrukt zijn. En nou jah het is minder mooi.
    hoe kan ik er voor zorgen dat er gewoon 2 zwarte strepen door het beeld heen lopen zodat het er wel mooi uitziet ?
     
  12. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg hier net ook wat, maar zoals rego al zei er is ook een help topic :p dus miss kunnen ze daar antwoord op je vraag geven
     
  13. Stefan-

    Stefan- Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag,
    Ik zat net te spelen en oppeens kreeg ik een melding dat de xbox de CD niet kon lezen , toen haalde ik deze eruit en kwam er vervolgens achter dat er wat kleine krasjes op zaten , heeft iemand anders hier ook last van ?
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Achievement zijn niet zo heel simpel te behalen
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, het is vrij irritant dat hier elk klein vraagje word gesteld (en ik weet ik heb het ook een keer gedaan) maar ja, ik heb bijna de thief guild uitgespeeld, kheb de arena al gewonnnen, kben nu grand champion. Maar is het normaal dat als je tegen "de grey prince" moet gaan vechten dat ie dan stil staat :confused: want hij viel mij maar niet aan :confused:
     
  16. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit wel lol. Je zegt eerst dat het vrij irritant is dat hier elk klein vraagje word gesteld en dan stel je er gelijk achteraan ook een vraagje :p
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien bij je Xbox 360 dashboard "widescreen" deactiveren? [rechter tabblad]

    Overigens kun je dit beter in een andere thread vragen.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    12 Uur al? Je haalt me al in Chil. Hoe komt het trouwens dat je nu al arcobatics op 70 hebt staan. Heb je een konijnenras gekozen ofzo? ;)

    Over die caves en dungeons. Er liggen er inderdaad minder als in Morrowind. Maar nog steeds genoeg, want je ontdenkt er links en rechts toch en flink aantal. Plus ze zijn (tot nu toe toe) voor mijn gevoel erg gedetailleerd uitgewerkt. Elke dungeon / cave / ruine heeft zijn eigen unieke gevoel.

    EDIT: Tis toch niet normaal he. Speel deze game sinds woensdag en ik heb er al bijna NEGENTIEN UUR opzitten.... neuj, mijn opleiding en werk lijden er niet onder hoor! :D
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar kijk, die laatste is geen vraag zoals "waar ligt dit" "wat moet ik nu doen" ik vroeg me gewoon af of het normaal was want volgens mij was het gewoon een soort glitch waar ik wel geluk mee had :p
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Er is er een op de weg naar Chorrol, daar ben ik gisteren ff naar binnen gegaan, maar ik vond het op dat moment te eng en had er geen zin in, dus ben ik weer weg gegaan:p Maar als het goed is zitten er in het spel zo'n 200 dungeons
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina