1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, als het nacht is en ik heb geen zin om wat te verkennen spring ik naar voren bergop zodat hij bijna niet van de grond afkomt maar wel snel de skill laat stijgen. En terwijl ik spring, cast ik constant een illusion spell (on self) zodat die skill ook snel omhoog gaat.
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat van die 200 dungeons weten ze denk ik wel. Maar als ik het spel speel heb ik niet echt het gevoel alsof er 200 dungeons zijn. Ik denk dat het dat meer is wat Zifnap bedoelt. Heb jij dat niet dan?
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Weet je niet waarom de Grey Prince je niet aanviel? Je had met hem moeten praten joh, want er was een duidelijke reden.

    Trouwens.... die schat die je daarna krijgt. Die ben ik dus alweer kwijt. Ik dacht hem slim op te kunnen bergen in een van de kastjes in de arena (om later te gebruiken / verkopen), kom ik een aantal speldagen later terug en is dat ding gejat! :eek:

    In ieder geval, dat is dus het nut van je eigen huisje, want zelfs uit opslagplaatsen die niet van jou zijn jatten NPC's af en toe spullen. Mijn volgende vraag is daarom: waar kan ik een fatsoenlijk huisje kopen in de hoofdstad? Ik heb al een leegstaande shack gevonden, maar voor een rijke stinker zoals mij is dat een beetje te min. ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    oeh! jij sneaky bastard :p moet ik ook eens gaan proberen. die met acrobatics had ik al door meer om dan ook telkens zoon heal spel te doen is idd erg slim
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, op heel City Isle heb ik er 3 tegengekomen, groot waren ze niet. De sewers van de Imperial City zijn wel leuk, lekker sneaken en marksman trainen.

    @apoc123: Dan moet het wel 'on self' zijn he, want met een 'on target' spell moet je eerst iemand raken voordat de skill gaat stijgen.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, moet je op de map kijken en gewoon elk blokje afgaan dan kun je zien welke huisjes leeg staan :p
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Bah, mag ik ook eens een ongeduldige vraag stellen? ;)
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0

    dat begrijp ik maar minor heal is toch ook altijd op jezelf?
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wie weet was jij van plan om het met een 'cure other' (of hoe het ook in Oblivion heet) spell te proberen.
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had me net toch een lollige ervaring in et spel.

    ik was de muziek in et spel ff zat en zette mijn eigen muziek aan.
    na een half uur zo verder spelen gebruik ik een potion voor onzichtbaarheid, en op precies dat moment komt het nummer The invisible man van Theory of a Dead Man langs :D

    ik vond het in elk geval grappig.
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    SUBFORUM IS ER!!!!
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Sodeju, Oblivion heeft zijn eigen forum gekregen. All bow to the king! _O_

    Dus als ik nu vragen heb over deze game kan ik deze in een nieuwe thread stellen, of moeten die nog steeds in de helpthread?
     
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    Dear brother i do not spread rumors i make them

    :9 :9 8)
     
  14. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu al twee bugs meegemaakt.

    - Ik moest een side-quest doen voor een dronken gast in Charol. Ik moest iemand zoeken in een ander dorp. Ik had hem gevonden en we moesten samen terug naar de gast die mij die side-quest gaf. Ik liep door de poort naar buiten. Het pijltje waar je heen moest op het compas die bleef naar de poort wijzen. Dus ik terug maar ik zag niemand. Dat pijltje wees steeds naar de poort. Hij praatte ook nog maar hij zat net in dat onzichtbare deel. Nou ik gewoon verder gegaan en even snel fast travel gekozen en hij zat al in de zelfde kroeg als die dronke gast.

    - Dat was een niet zo heel erge bug. Ik had ook een zeer irritante bug. Ik liep de imperial city binnen ik ging zo'n deurtje in aan de rand van de muur. Ga een paar etages omhoog en opeens word ik gespot door iemand en die zegt dat ik iets gestolen had. Ik kijken maar ik had helmaal niets gestolen in mijn invority. Ik ging de jail in om te kijken hoe dat was. Na een tijd wachten mocht ik eruit. Ik stond op de stoep voor de gevangenis. Komt er gelijk een guard aan die zegt dat ik iets gestolen heb. Ik denk wtf ik heb net in de gevangenis gezeten. Nouja ik geld betaald. Start ik weer op de stoep komt er weer een guard. Jij hebt iets gestolen... Daarna had ik gewoon een save ervoor gepakt en die geload want anders kon het volensmij nog honderde keren doorgaan.

    Nu even over het spel. Ik heb nu 7 uurtjes gespeeld en ik moet zeggen dat het erg vet is. Ik heb net een Oblivion gate gesloten en het dorp gered. Ook heb ik een sidequest gedaan. Nu ga ik naar de fightersguild om wat te trainen en achievements te halen. Eerst nog even die martin terug brengen.

    Het viel me op dat er weinig steden en dorpen zijn. Ik ben nog langerniet overal geweest maar echte dorpen zijn er niet veel. Ook mis ik mensen in het bos. Ik zie nooit iemand in het bos die om hulp vraagt. De sidequest moet je meestal in het dorp zoeken.

    Verder stoor ik me niet aan de drawdistance graphics en de pop-ups. De laadtijden vind ik ook erg meevallen. Het is gewoon een zéér goed spel.
     
  15. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al heel wat uurtjes deze game achter elkaar gespeeld :p. Nu maar even stoppen want krijg er koppijn van.
     
  16. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    neej dat klopt
    maar ze zijn makelijk te halen als je veel speelt en zoals ik het
    zit C H I L (dé forum man) alleen maar hier te praten en zelf speelt ie het spel nooit of te nimmer ;)
    de makelijkste achievements zijn die van de Arena dus succes ;) :D
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    tja, de arena moet ik inderdaad nog doen. Toch heb ik pas 2 achievements terwijl ik al 10 uur bezig ben
     
  18. Valandil

    Valandil Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... dat kan kloppen want na E3 zijn er verschillende functies uitgehaald waarom...?
    k zou het niet wete...
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Kutachievements;)

    ga gewoon lekker het spel spelen en doen watje wilt doen zonder na te denken van: owh als ik dit en dit doe krijg ik achievements dus doe ik dat maar .
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een stuk of 20 achievements en ban 15uur bezig
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina