1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    tis maar een spelletje hor obliviongeilerds.. maar goed, wat zijn 2dagen nou in een mensenleven?

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    En mag ik daarom niet enthousiast zijn en ernaar uitkijken? Gun me ook een pleziertje man! ;)

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het niet zomaar een spelletje hoor :+

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Precies, ik heb mijn vriendin volgend weekend al met "vakantie" gestuurd. :D

5. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is ziek. Je spoort niet (serieus). Je vriendin buitensluiten voor een game........ laag, erg laag.

6. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LIgt er maar net aan wat voor vriendin je hebt;)

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    En ligt er ook maar net aan hoe "serieus" de poster is. ;)

8. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Lol op deze manier krijg ik ook 5 threads vol :confused: Maja je moet wat tijdens 't wachten.

Vraagie: Een aantal maanden geleden wou iemand een een FanSite voor Oblivion maken. Dat is toen niet doorgegaan omdat 't nog te lang zou duren voordat de game uitkwam EN er was iemand die met HTML text overweg kon.
    Weet iemand of er nou wel zo'n site is? (dus net zoiets als het overleden www.fablefan.nl voor de kenners)

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou maar net de pijp uit gaan voor vrijdag!

@BLADE_314:
    Lijkt me nogal logisch dat die er zijn, vraag niet waar maar 1000% procent zeker dat hij eris. Zo'n site is er voor ieder spel.

10. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Ohja, lijkt je dat logisch? Dan hoor ik graag van iemand welke site dat dan is.

Ik heb 't hier over een Nederlandse Fansite, niet zo'n (onpersoonlijke) internationale site. Ik ben nog geen NL site tegengekomen.

11. Ereinion

Ereinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het gevoel. Het is echt heel lang geleden dat ik zo uitkeek naar een spel, misschien was de laatste keer wel Ocarino of Time op de N64. Ik ga dit weekend echt uuuuuuren dit spel spelen _O_

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @BLADE_314:
    Oh Nederlands... Ja dat wordt al een stuk moeilijker. Ik geloof niet dat die er zijn.

Je hebt wel een HELE simpele Engels-talige fansite, dat is:
    http://www.waiting4oblivion.com/
    Deze bevat een zeer uitgebreide FAQ pagina, dus dat is misschien wel leuk om te lezen. Tevens staan er links naar andere Oblivion fan-sites! Dus, ik hoop dat het een beetje is wat je zoekt... Nederlands bestaat echter nog niet volgens mij....

Voor de echte informatie, ja wel wat onpersoonlijker, moet je denk ik bij http://www.oblivionsource.com/ zijn.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle Oblivion Freaks:

Ongetwijfeld al vermeld, of zelf gevonden, ik denk dat dit de ultieme info bron is voor Oblivion:
    http://www.oblivionicus.org/
    Alles wat bekend is gemaakt, staat daar in!

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IGN first impressions + 5 gameplay videos!

"Trying to fight in third person mode was, unfortunately, very unintuitive. Your character seems to float over the ground when the camera's pulled back, making it difficult to tell exactly where you're firing arrows or magic blasts. Even though you might like the look of your fighter in third person, you're going to want to snap the camera back to first whenever an enemy comes near."

1 minpunt.

"The visuals have been the subject of some controversy lately, but the weakness of the rendering doesn't get much worse than a lack of vegetation in the distance; plenty of trees, but no foliage close to the ground. It fills in around you as you move, looking at first like a cloud passing in front of the sun, as the ground darkens with grass and bushes. If you've played PlanetSide, you've seen the effect before. It seems as though people are ready to bag on the game because the grass doesn't extend for miles, but the visual appeal of Elder Scrolls boils down to two things: the dungeons and the cities. Since neither of these exhibit much vegetation, it's not really a big deal. Since you'll be fast-traveling from point to point, it's not going to be a big deal. You're not going to be running through miles of ugly forest. The beauty of ES is that you don't have to slog on foot anywhere if you don't have to. If you've heard about the town, it shows up on your map. Simple, no? Now let's move on."

AHHHHHHHH, wtf!!!!??

15. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    @CHiL, dat minpunt was dan ook verwacht, zo was het in morrowind ook.
    Van die video's heb ik "cave fight" en "sunset" bekeken en die zijn erg mooi. Die andere 3 heb ik nog maar niet gekeken omdat ik niet te veel wil zien, vooral niet van het oblivion-gedeelte.

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees eens de text die ik geedited heb in de vorige post, OMG wat lult hij, 'ugly forests'? Ik snap zijn punt wel, maar omdat de vegetatie iets later inlaad dan de horizon betekent toch niet dat het opeens de omgevingen lelijk maakt?

De combat tegen die scamp in filmpje 1 ziet er alleszins heel erg vet uit.
    Filmpje 2 is een momentopname, filmpje 3 toont hoe mooi de architectuur en de ground textures zijn.
    4 is prachtig, je voelt die HDR lighting gewoon je character verblinden. 5 is erg donker, jammer.

17. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0

idd;)

Krijgen er veel mensen vandaag al Oblivion?

18. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0

Reken maar dat ik lekker te voet overal heen ga, dat is juist de magie
    van "The Elder Scrolls serie" Je loopt ergens naar toe, komt een grot
    tegen waar je een oude schat vind, je helpt een kerel die ergens
    helemaal alleen op de grond zit en onderzoekt een oude ruine.

Ook zegt die kerel, het maakt niet zoveel uit van de grass pop-up,
    je bent toch de meeste tijd in de steden. Ammehoela, ik wil door die
    bossen heenlopen, ik vind ze wel mooi. WAT EEN N00B

19. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volledig mee akkoord...wat lult hij nou, through fast travelling you can reach remote locations like dungeons1!1!1!1!1!111

20. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je zou er dus ook 180 euro voor betalen? 8) _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina